Symtomer

Ser mange er trøtte, men er det noen som sliter med å sove? Jeg får ikke sove mer enn er par timer i strekk, og sover jevnt over bare 6 timer hver natt (med flere lange avbrudd). Får ikke sove mer. Er kvalm, urolig og får bare ikke sove. Drømmer i tillegg ekstremt mye rart. Noen andre som har det sånn?
 
Ser mange er trøtte, men er det noen som sliter med å sove? Jeg får ikke sove mer enn er par timer i strekk, og sover jevnt over bare 6 timer hver natt (med flere lange avbrudd). Får ikke sove mer. Er kvalm, urolig og får bare ikke sove. Drømmer i tillegg ekstremt mye rart. Noen andre som har det sånn?
Jeg har det ganske likt. Er ikke sånn sykt trøtt men litt jevnt og trutt over hele dagen, kan føle meg trøtt ved legging men så kvikner kroppen til og vil ikke sove. Mye våken i løpet av natta og da er det vanskelig å sovne igjen.. Drømmene er helt latterlige! På ei uke har jeg drømt at jeg er alt fra en del av kongefamilien til å være en zombie i walking dead, ikke noe jeg pleier å drømme til vanlig :oops::smiley-ashamed004
 
Det spurte de faktisk om på barsel i 2021 også.:hilarious: De var litt bekymret for den lave pulsen min og spurte om jeg trente mye. Jeg var skikkelig godt trent før - ikke nå. Nå trener jeg «bare» 3 dager i uken i tillegg til vanlig hverdagsaktivitet men de mener at kroppen har «muskelminne» for pulsen også. Så ikke vet jeg. Håper jo selvfølgelig det og at det ikke er noe galt med hjertet mitt :hilarious:

Nytt symptom: hungersnød! Vanligvis spiser jeg første måltid til lunsj 11:30 har ikke sjaaaaans lengre!! Kreperer før kl 10.
Den er innafor normalen, så neppe noe galt :) Har også hungersnød! Pleier ikke å ville ha frokost i det hele tatt, og synes det er ubehagelig å spise før 12 egentlig. Nå må jeg ha brødskiver og knekkebrød med en gang jeg står opp og egentlig hele dagen lang
 
Ser mange er trøtte, men er det noen som sliter med å sove? Jeg får ikke sove mer enn er par timer i strekk, og sover jevnt over bare 6 timer hver natt (med flere lange avbrudd). Får ikke sove mer. Er kvalm, urolig og får bare ikke sove. Drømmer i tillegg ekstremt mye rart. Noen andre som har det sånn?
Jeg har egentlig en søvnsykdom som gjør at jeg sover mye og sovner veldig lett, og etter at jeg ble gravid måtte jeg slutte på medisinene som holder meg våken. Var forberedt på at dette skulle bli ganske grusomt, men jeg har faktisk aldri følt meg mer opplagt. Helt absurd!

MEN jeg har slitt med å sove, spesielt helt i starten da ligamentsmertene var verst. Nå kan jeg våkne 1-2 ganger i løpet av natten fordi jeg må på do og ellers noen småoppvåkninger her og der når jeg forsøker å bytte stilling med kjempeømme pupper. Så den lille trøttheten jeg kjenner på dagtid nå er nok svært relatert til dårlig søvnkvalitet på natten. Men jeg priser meg bare lykkelig over å slippe å kjenne den ekstreme trøttheten som kommer av søvnsykdommen.
 
Jeg er kald der og ja, men jeg føler jeg har sånn indre frost i hele kroppen. Lurte på om jeg skulle dra på spa istad, bare for å få varmen :bag: Men jeg er jo ingen spa-dame, så det ble med tanken!
Kjenner også på denne indre frosten! Føles litt som at man har feber.
 
Den er innafor normalen, så neppe noe galt :) Har også hungersnød! Pleier ikke å ville ha frokost i det hele tatt, og synes det er ubehagelig å spise før 12 egentlig. Nå må jeg ha brødskiver og knekkebrød med en gang jeg står opp og egentlig hele dagen lang
Godt vi er flere!! :hilarious:




Kjenner også på denne indre frosten! Føles litt som at man har feber.
Samme her!! Tar så varme dusjer etter trening nå at kommer ut med røde svidde flekker på kroppen :hilarious:
 
Hvilepulsen min har gått fra 52 til 72 nå. Slitsomt!
 
Ser mange er trøtte, men er det noen som sliter med å sove? Jeg får ikke sove mer enn er par timer i strekk, og sover jevnt over bare 6 timer hver natt (med flere lange avbrudd). Får ikke sove mer. Er kvalm, urolig og får bare ikke sove. Drømmer i tillegg ekstremt mye rart. Noen andre som har det sånn?
Jeg har det likt som deg, utrolig frustrerende. Skal sies jeg føler meg trett og sliten, men det hjelper ikke på søvnen. Frister veldig med melatonin slik at kroppen får hentet seg inn, men dette skal vistnok unngås under graviditet.
 
Daglige murringer nede i magen allerede fra 5dpo, og hatt hodepine like lenge. Siste dagene enormt ømme bryst og lammende trøtthet som kommer som lyn fra himmel. Opplevelse av å være oppblåst. Og hormonell :shifty:
 
Frysingen på kveldene blir bare værre her, skikkelig ubehagelig. Noen som har funnet noe som hjelper?
 
Frysingen på kveldene blir bare værre her, skikkelig ubehagelig. Noen som har funnet noe som hjelper?
For meg hjelper det med godt med ulltøy. Har ullstilongs og ulltrøye under vanlige klær (gjerne ullgenser utenpå også). Pluss pledd i sofaen på kvelden.
 
Frysingen på kveldene blir bare værre her, skikkelig ubehagelig. Noen som har funnet noe som hjelper?
Han her hjelper meg mye, kan putte han i mikroen, varer mange timer, er med i sofaen, under dyna, flink å varme føtter å hender, egentlig alle plasser.
 

Vedlegg

  • 17135161683088108919952430552926.jpg
    17135161683088108919952430552926.jpg
    1,8 MB · Visninger: 8
Back
Topp