Ja, jeg kan kjenne det. Ikke kontinuerlig, men en gang innimellom. Varer i et par minutter, så gir det seg.Noen andre som har mye kramper/ mensenlignende smerter?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, jeg kan kjenne det. Ikke kontinuerlig, men en gang innimellom. Varer i et par minutter, så gir det seg.Noen andre som har mye kramper/ mensenlignende smerter?
Har det i dag. Men baki ryggenNoen andre som har mye kramper/ mensenlignende smerter?
Kjennes egentlig godt nå etter fravær av symptomer i begynnelsen. Begynte rundt 6+0. Kvalme ved bevegelse eller hvis det er et par timer siden jeg har spist, sensitiv nese, svimmel, ømme bryster, treg mage, trøtt og slapp.Ja, får det inni mellom. Har lest at det er livmoren som strekker segNoen andre som har mye kramper/ mensenlignende smerter?

Har vært gravid 4 ganger nå i forsøk på barn nr 2 og alle 4 gangene har jeg hatt brekninger ved tannpuss tidlig i forløpet.

Føler mine blikk kunne drept noen

Så kommer jeg helt sikkert til å svelge ordene mine dersom kvalmen forverrer seg! 
Ja det er en blandet følelse det der hahaIla helgen har kvalmen meldt seg. Den har ikke vært konstant, og jeg har ikke kastet opp - brakk meg over doskålen i går, men ting klarte å holde seg nede.
Det er jo åpenbart ikke digg å være kvalm, men jeg setter veldig pris på den. Jeg var aldri kvalm med første, så litt "godt" å kjenne på hva veldig mange andre kjenner på når de er gravide, om jeg kan si detSå kommer jeg helt sikkert til å svelge ordene mine dersom kvalmen forverrer seg!
![]()
Jeg kjenner veldig lite i livmor, og har gjort det hele veien selv om jeg så bankende hjerte. Har dog 2 corpus luteum jeg kjenner masse til, som er veldig vondt og ubehagelig til tider. Men stikking/illinger/strekkinger har jeg svært sjeldent.Kjenner alle dere stikk i livmor? Jeg kjenner bare av og til, veldig lite egentlig.
Kanskje det er det jeg også har? Har innimellom stikking i høyre eggstokk, gjennom flere år. Først var det i forbindelse med eggløsning (tror jeg), men nå er det helt tilfeldig, også etter jeg ble gravidJeg kjenner veldig lite i livmor, og har gjort det hele veien selv om jeg så bankende hjerte. Har dog 2 corpus luteum jeg kjenner masse til, som er veldig vondt og ubehagelig til tider. Men stikking/illinger/strekkinger har jeg svært sjeldent.
Hvordan sjekker man det?Mye hodepine her også!Hatt skikkelig hodepine de siste dagene.. anyone else?
Kan ikke si at jeg har kjent mye av det! Men jeg er litt i tåka av denne kvalmen... Den sluker liksom alt. I dag fikk jeg resept på kvalmestillende!Kjenner alle dere stikk i livmor? Jeg kjenner bare av og til, veldig lite egentlig.