Ømme bryster. Rar luktesans. Trykk i magen. Men ikke noe oppblåst, ingen kvalme, er ikke spesielt trøtt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja? Allerede så tidlig da? Jeg er så glad i å sove så dette er jeg ikke fornøyd med. Men er vel en forsmak på det som evt kommer, har ikke barn fra førJeg sov veldig dårlig med de 2 andre barna. Våknet midt på natten og lå våken i flere timer. Så jeg vil si det er et symptomeTil nå sover jeg godt (4+5), håper det fortsetter slik!
Mener å huske det kom rett etter positiv test, ja. Veldig kjipt, vil jo sove best mulig så lenge du kanJa? Allerede så tidlig da? Jeg er så glad i å sove så dette er jeg ikke fornøyd med. Men er vel en forsmak på det som evt kommer, har ikke barn fra før![]()
Jeg kjenner den følelsenFlere som har en *følelse* av å være oppblåst, men så ser dere i speilet og kan ikke se det i hele tatt? Føles som om jeg har en ballong inni magen, men det synes ikkeEr ikke "luftig" eller noe, bare sprengt?!
Samma her! Gikk en tur med gjengen min, helt ferdig. Ugh!Vondt i korsryggen...
Ja.. Bar litt kvist, men fikk svi for det etterpå. Hva gir den smerten, tro? Hormoner?Samma her! Gikk en tur med gjengen min, helt ferdig. Ugh!
Regner med det er hormonene og bekken som ikke spiller på lag! Ærsj. Håper det går seg til fort, litt tidlig å bli helt immobile av aktivitet enda.Ja.. Bar litt kvist, men fikk svi for det etterpå. Hva gir den smerten, tro? Hormoner?
Emmm, ja!Regner med det er hormonene og bekken som ikke spiller på lag! Ærsj. Håper det går seg til fort, litt tidlig å bli helt immobile av aktivitet enda.
Noen ganger er det som om vi får superkrefter jo!Har vondt i korsryggen og av og på halsbrann. I dag merka jeg også at luktesansen er forsterka fordi jeg lukta en tissebleie på lang avstand![]()