Symptomtråden

Ømme bryster. Rar luktesans. Trykk i magen. Men ikke noe oppblåst, ingen kvalme, er ikke spesielt trøtt.

Flere som har en *følelse* av å være oppblåst, men så ser dere i speilet og kan ikke se det i hele tatt? Føles som om jeg har en ballong inni magen, men det synes ikke :P Er ikke "luftig" eller noe, bare sprengt?!

Jeg sov veldig dårlig med de 2 andre barna. Våknet midt på natten og lå våken i flere timer. Så jeg vil si det er et symptome :laughing002 Til nå sover jeg godt (4+5), håper det fortsetter slik!
Ja? Allerede så tidlig da? Jeg er så glad i å sove så dette er jeg ikke fornøyd med. Men er vel en forsmak på det som evt kommer, har ikke barn fra før :laughing002

Aha, kanskje jeg kan skylde på svangerskapet? I går skulle vi over grensa til Sverige, og ble stoppet i promillekontroll på vei inn, og jeg var tom for pust før måleapparatet sa klikk :laughing002 :bag: flaut..

Ja? Allerede så tidlig da? Jeg er så glad i å sove så dette er jeg ikke fornøyd med. Men er vel en forsmak på det som evt kommer, har ikke barn fra før :laughing002
Mener å huske det kom rett etter positiv test, ja. Veldig kjipt, vil jo sove best mulig så lenge du kan :hilarious:

Jeg er bare 4+4, men bekkenet (tror det er det) er helt ødelagt. Det sitter som verk rundt halebeinet liksom og kan stråle ned i lårene. Klarer ikke å sitte så lenge. Vet noen om det er bekkenet? Husker jeg hadde samme med datter, men ble bedre utover uke 6. Hadde ingen andre bekkenplager i det svangerskapet.

6+3. Kvalme, oppkast, trøtt, sliten, hodepine, murringer, vond korsrygg, ømme bryster og brystvorter, sensitiv nese, og veldig svingende humør(kan forsåvidt også ha noe med alle symptomene jeg strever med, men gråter av alt mulig). Føler dette blir værre for hver dag som går egentlig. Håper det går seg til mot andre trimester :oops: Forrige svangerskap hadde jeg svært lite plager, så det er interessant hvor forskjellig det kan være

Såå svimmel i dag, såvidt jeg klarer å stå oppreist. Veldig kvalm, sulten og nå ble jeg trøtt også :hungover: 4+6
Utenom det er jeg veldig oppblåst, har ømme pupper, litt murringer og øm/støl mage.

Uke 7+5 kvalmen tar helt over her, extremt trøtt, halsbrann, vond korsrygg. Tar meg helt ut på jobb og merker tålmodigheten blir kortere (jobber i barnehage) og kjenner på kroppen jeg ikke har noe der og gjøre på dette tidspunkte, andre med erfaring av sykemelding så tidlig? Kjenner på det er ubehagelig og be om sykemelding men hvor langt skal en strekke grensen når en er totalt sengeligenes helle ettermiddag og kvelden og husarbeidet flyter snart over

Jeg kjenner symptomene er vage nå…eller så har jeg blitt så vandt til de at jeg ikke merker de like tydelig. Ser frem til tirsdag så jeg får svar på om alt er bra:arghh:

Back
Topp