Ja, jeg kan kjenne det. Ikke kontinuerlig, men en gang innimellom. Varer i et par minutter, så gir det seg.Noen andre som har mye kramper/ mensenlignende smerter?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, jeg kan kjenne det. Ikke kontinuerlig, men en gang innimellom. Varer i et par minutter, så gir det seg.Noen andre som har mye kramper/ mensenlignende smerter?
Har det i dag. Men baki ryggenNoen andre som har mye kramper/ mensenlignende smerter?
Ja, får det inni mellom. Har lest at det er livmoren som strekker segNoen andre som har mye kramper/ mensenlignende smerter?
Ja det er en blandet følelse det der hahaIla helgen har kvalmen meldt seg. Den har ikke vært konstant, og jeg har ikke kastet opp - brakk meg over doskålen i går, men ting klarte å holde seg nede.
Det er jo åpenbart ikke digg å være kvalm, men jeg setter veldig pris på den. Jeg var aldri kvalm med første, så litt "godt" å kjenne på hva veldig mange andre kjenner på når de er gravide, om jeg kan si detSå kommer jeg helt sikkert til å svelge ordene mine dersom kvalmen forverrer seg!
![]()
Jeg kjenner veldig lite i livmor, og har gjort det hele veien selv om jeg så bankende hjerte. Har dog 2 corpus luteum jeg kjenner masse til, som er veldig vondt og ubehagelig til tider. Men stikking/illinger/strekkinger har jeg svært sjeldent.Kjenner alle dere stikk i livmor? Jeg kjenner bare av og til, veldig lite egentlig.
Kanskje det er det jeg også har? Har innimellom stikking i høyre eggstokk, gjennom flere år. Først var det i forbindelse med eggløsning (tror jeg), men nå er det helt tilfeldig, også etter jeg ble gravidJeg kjenner veldig lite i livmor, og har gjort det hele veien selv om jeg så bankende hjerte. Har dog 2 corpus luteum jeg kjenner masse til, som er veldig vondt og ubehagelig til tider. Men stikking/illinger/strekkinger har jeg svært sjeldent.
Mye hodepine her også!Hatt skikkelig hodepine de siste dagene.. anyone else?
Kan ikke si at jeg har kjent mye av det! Men jeg er litt i tåka av denne kvalmen... Den sluker liksom alt. I dag fikk jeg resept på kvalmestillende!Kjenner alle dere stikk i livmor? Jeg kjenner bare av og til, veldig lite egentlig.