Symptomtråden

Noen som bruker pulsklokke som merker vesentlig endring i tallene før og etter graviditet? Ser på mine målinger de siste ukene at hvilepulsen har gått opp 10-15, og HRV har i snitt sunket med ca 20. Tyder på at kroppen jobber med «noe» :facepalm:
Jeg har også høyere puls og mer stress, mindre hvile på klokka! Jeg temper også, temperaturen ligger kontant litt høyere, en halv grad :) Ellers har jeg nesten ingen symptomer lenger, kontant litt ømme pupper bare og humørsvingninger

Jeg har også høyere puls og mer stress, mindre hvile på klokka! Jeg temper også, temperaturen ligger kontant litt høyere, en halv grad :) Ellers har jeg nesten ingen symptomer lenger, kontant litt ømme pupper bare og humørsvingninger
Er som å lese om meg selv! Hvor langt er du på vei i dag? Jeg er 6+0.

Ja :P Spent på dagene fremover. Jeg spiser ingenting før kl 14-15 så dét hjelper nok ikke
Å spise hjelper meg i hvert fall, men det hjelper bare der og da. Det er merkelig, jeg er ikke sulten, ikke derfor jeg er kvalm. Men å spise (noe med ikke for mye smak i hvert fall) hjelper

Å spise hjelper meg i hvert fall, men det hjelper bare der og da. Det er merkelig, jeg er ikke sulten, ikke derfor jeg er kvalm. Men å spise (noe med ikke for mye smak i hvert fall) hjelper
Ser den. Nei, er vel hormoner som gir kvalmen. Noen sier man er mer kvalm med jenter, men jeg tror det er individuelt :P

Ser den. Nei, er vel hormoner som gir kvalmen. Noen sier man er mer kvalm med jenter, men jeg tror det er individuelt :P
Jeg var kvalm og kastet opp med første (jente), var kvalm, men ikke like ille med nummer to (gutt), og mye kvalmere denne gangen (startet 6+2), men ikke kastet opp enda. Kanskje dette er jentetvillinger :hilarious: :eek:

I dag føler jeg meg flat og litt nede :sorry:

Flere som kjenner på humørsvingninger om dagen?
Har ikke opplevd særlig selv dette svangerskapet, men vanlig med humørsvingninger, og opplevde det i tidligere svangerskap at jeg tok ting litt tungt noen ganger, mot slutten av første svangerskap gråt jeg fordi jeg kjedet meg sånn :hilarious:. Mye hormonelle forandringer i kroppen, så er ikke så rart humøret blir påvirket. Håper du finner noe som løfter deg litt, ikke godt å føle seg nede :Heartred

Back
Topp