Ingeborg90♡
Flørter med forumet
Ja, men tror det ble bedre etter man sluttet på det. Ugh. Har ikke kjent tommelen i dag.WhatPermanent?! Må undersøke dette nærmere…
Flyttet TUL for å se når uke 12 er og jeg kan slutte på dette

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, men tror det ble bedre etter man sluttet på det. Ugh. Har ikke kjent tommelen i dag.WhatPermanent?! Må undersøke dette nærmere…
Der fikk jeg en åpenbaring i såfallDette er veldig interessant du sier! Har gått på folsyre i over 1 år siden (begynte når vi begynte å prøve), og har reagert veldig på at jeg blir nummen i henda veldig fort og ofte. Som at de sover liksom. Har trodd det har vært noe galt med sirkulasjonen min eller lignende.. kan det være det bare er folsyren?!![]()
Du og??Der fikk jeg en åpenbaring i såfall![]()
![]()
Tror det er regnet som trygt, for fosteret, men kan tydeligvis få overdose eller reagere på detShit, det er jo helt sykt mtp folsyregår det an å sende inn spørsmål til trygg mammamedisin?
Ja men jeg kjenner det særlig i beina! Blir liksom nummen fra anklene og ned til føttene.Du og??
Ja... hmm. Kan være folsyren, ja. Trenger ikke å ta etter uke 12 heldigvis, men ugh. Lange uker. Jeg går litt ned på dosen. Bruker kapsel så kan åpne den.Ja men jeg kjenner det særlig i beina! Blir liksom nummen fra anklene og ned til føttene.
Å fyyy, den er kjip! Krysser fingrene for at det bare er graviditeten!Den følelsen når ene ungen begynte å kaste opp her om dagen og det nå er 50/50 om mine kvalmesymptomer er omgangssyke eller graviditetsplager![]()
Det er heldigvis vanlig med varierende symptomtrykk, men jeg forstår bekymringen dinÅ fyyy, den er kjip! Krysser fingrene for at det bare er graviditeten!
Her er puppene blitt mindre ømme , kjenner jeg stålsetter meg på at det ikke blir noe . Altfor mange jeg kjenner har mistet i det sisteTestene øker bra da heldigvis
Jeg har også denne «rumpemuskel» vondten av og på. Merkelige greierHer får jeg ligamentsmerter uansett hvordan jeg beveger meg nå. Og så gjør det vondt i rompemuskenlen på ene sida når jeg går. Litt glad for at jeg er hjemme med sykt barn i dag![]()
Så greit å vite, da er jeg litt mer forberedt om det skulle slå til også herFor meg har det vært som omgangssyke (bare ikke kaster opp), du går rundt konstant bilsjuk liksom hehe. Uansett om jeg spiser eller ikke.. Har ikke lyst på ting, tanken på X og Y er ubehageligkjente jeg er glad jeg ikke er der enda
![]()
Og det var ikke snakk om under foten, men leggenKjenner jeg er mer kilen om dagenskulle legge meg i går og mannen min kom borti beinet mitt, sykt kilen
![]()
Føler med degNå er jeg kvalm. Begynte å mentalt forberede meg på å spy.