Symptomtråden

Dette er veldig interessant du sier! Har gått på folsyre i over 1 år siden (begynte når vi begynte å prøve), og har reagert veldig på at jeg blir nummen i henda veldig fort og ofte. Som at de sover liksom. Har trodd det har vært noe galt med sirkulasjonen min eller lignende.. kan det være det bare er folsyren?! :hilarious::facepalm:
Der fikk jeg en åpenbaring i såfall :hilarious: :nailbiting:

Shit, det er jo helt sykt mtp folsyre :wideyed: går det an å sende inn spørsmål til trygg mammamedisin?
Tror det er regnet som trygt, for fosteret, men kan tydeligvis få overdose eller reagere på det :depressed:

Jeg tar en metylert variant, dvs en bioaktiv variant. Den går jo rett inn i systemet og. Hmm.

Den følelsen når ene ungen begynte å kaste opp her om dagen og det nå er 50/50 om mine kvalmesymptomer er omgangssyke eller graviditetsplager :facepalm:
Å fyyy, den er kjip! Krysser fingrene for at det bare er graviditeten!

Her er puppene blitt mindre ømme , kjenner jeg stålsetter meg på at det ikke blir noe . Altfor mange jeg kjenner har mistet i det siste :( Testene øker bra da heldigvis

Å fyyy, den er kjip! Krysser fingrene for at det bare er graviditeten!

Her er puppene blitt mindre ømme , kjenner jeg stålsetter meg på at det ikke blir noe . Altfor mange jeg kjenner har mistet i det siste :( Testene øker bra da heldigvis
Det er heldigvis vanlig med varierende symptomtrykk, men jeg forstår bekymringen din :Heartred økende tester er alltid godt tegn!

Her får jeg ligamentsmerter uansett hvordan jeg beveger meg nå. Og så gjør det vondt i rompemuskenlen på ene sida når jeg går. Litt glad for at jeg er hjemme med sykt barn i dag :wacky:

For meg har det vært som omgangssyke (bare ikke kaster opp), du går rundt konstant bilsjuk liksom hehe. Uansett om jeg spiser eller ikke.. Har ikke lyst på ting, tanken på X og Y er ubehagelig :bag: kjente jeg er glad jeg ikke er der enda :knegg::facepalm:
Så greit å vite, da er jeg litt mer forberedt om det skulle slå til også her :happy: Det er rart med det, men går rundt og håper på å kjenne bare «litt» kvalme etter hvert, bare for å få bekreftet at joda jeg er fortsatt gravid..

Noen som bruker pulsklokke som merker vesentlig endring i tallene før og etter graviditet? Ser på mine målinger de siste ukene at hvilepulsen har gått opp 10-15, og HRV har i snitt sunket med ca 20. Tyder på at kroppen jobber med «noe» :facepalm:

Back
Topp