Symptomtråden

Føler jeg har hele spekteret med symptomer. Ligger paddeflatt i sofaen med kvalme, murringer, hovne bubies, humørsvingninger, oppblåst, stuptrøtt… Jeg kan ikke huske det var slik med guttungen! Blir det jente tro?:dummy1:

Fikk positiv test på onsdag og skulle hatt mensen idag. Vært kvalm hele uka og magen er så oppblåst/hoven så ser ut som jeg 12 uker på vei .. redd det blir vanskelig å holde denne graviditeten hemmelig lenge om magen ikke roer seg ned snart. Hadde samme mage fra uke 6-7 sist svangerskap og den bare vokste den gangen

Ingen kvalme i dag. Men fortsatt kjempevondt i brystene. Det er det eneste symptomet i tillegg til humørsvingninger:P trøttheten er noe bedre.

Har vært opplagt i det siste. Men i dag har jeg vært litt svimmel og fikk en skikkelig ettermiddagsknekk. Såå trøtt :goodnight

Jeg var så uggen i går. Da jeg satt meg i bilen og kjørte hjem fra jobb så ble jeg mer og mer kvalm. I det jeg gikk inn døra hjemme så måtte jeg kaste opp:depressed: resten av kvelden lå jeg småkvalm, frøys, lite matlyst, murringer, og vond korsrygg. Heldigvis kjennes det bedre i dag:wacky:

Jeg har vært ganske symptomfri fra start, men de siste dagene har jeg begynt å reagere veldig på lukter. Takler ikke lukten når sønnen min spiser yoghurt. Må holde meg for nesa :hilarious:

På winemakers dinner som vi var på på onsdag, så skulle jeg bare lukte på den ene vinen de andre fikk servert - alle var sånn «å, den luktet så godt», og jeg bare «det lukter Aceton - typ neglelakkfjerner» :hilarious:

Hadde symptomer fra 5 DPO som forsvant rundt IKM. Det er en uke siden. Idag har en slags uggenhet meldt seg, ikke direkte kvalme men såå uvel. Føles som jeg er matforgifta uten at det kommer uten noen av endene :depressed: Sov nettopp en hel time på ettermiddagen, dette klarer jeg aldri (til tross for at jeg er kronisk syk). Blir spennende framover nå (5+0) :smiley-ashamed004

Jeg har vært mer kvalm i dag, veldig oppblåst, litt svimmel, kort lunte og leamus i overleppen som kommer og går, hatt det siden positiv test omtrent :hilarious:

Er 4+5 i dag og fy så kvalm jeg har vært i dag :wideyed: Sist jeg var gravid kom kvalmen ut i uke 5* noe , jeg hadde håpt jeg hadde nesten en uke igjen før det braket løst . Sist graviditet spydde jeg daglig til uke 15+0 :dead:
Fy søren! Håper du slipper denne gangen o_O

Er 4+5 i dag og fy så kvalm jeg har vært i dag :wideyed: Sist jeg var gravid kom kvalmen ut i uke 5* noe , jeg hadde håpt jeg hadde nesten en uke igjen før det braket løst . Sist graviditet spydde jeg daglig til uke 15+0 :dead:
Æsj, håper det ikke gjentar seg.

Sov SÅ dårlig i natt pga et press mot blæra. Føles som om noen sitter på den :P våkna av det mange ganger. Nei, jeg er ikke en som går på do om natta så prøvde å sovne igjen hver gang :P

Å håper det ikke fortsetter så intens utover :Heartred

Back
Topp