Jeg har ikke sex til jeg er 12 uker pluss. Orker ikke ligge knulle og bekymre meg. Så da står jeg heller over
Ja, tenker vi står over vi også orker ikke beskymre meg sånn etterpå.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har ikke sex til jeg er 12 uker pluss. Orker ikke ligge knulle og bekymre meg. Så da står jeg heller over
Går rundt som en tulling å kjenner på puppene mine heletiden om de fortsatt er ømme småmurringer, sensitiv nese og kvalm hvis jeg ikke spiser ofte nok. Inatt sto jeg opp for å spise en skalk.. 8+5
Går rundt som en tulling å kjenner på puppene mine heletiden om de fortsatt er ømme småmurringer, sensitiv nese og kvalm hvis jeg ikke spiser ofte nok. Inatt sto jeg opp for å spise en skalk.. 8+5
Føler jeg har gått en evighet gravid allerede, fant ut 6 dager før ikmHeldig du som er kommet så langt
Føler jeg har gått en evighet gravid allerede, fant ut 6 dager før ikm
Så braDa har jeg fått bekreftet at det går helt fint med lite symptomer. Ømme pupper og lite annet her siden start og har i dag sett at det er liv, ble til og med satt frem en dag. 7uker i dag.
Hadde en BO en gang. Da sa legen til meg at jo mer symptomer jo bedre. Ingen symptomer er dårlig tegn. Men igjen noen få går jo gjennom hele sv uten å merke noe som helst og føder på do
Sniker fra vi som prøver her - Hallo fikk du leamus før positiv test eller hvor langt var du kommet da du fikk det? Har hatt leamus i 4-5 dager nå og håper dette er et tegn er i dpo land bare (usikker på hvor mange dager)Velkommen til leamus i øyelokket! Dette hadde jeg sist gravididet også, haha!
I tilegg blir jeg bare mer og mer kvalm, ugh..
Er helt ufarlig da
Sålenge jeg ikke har vondt, så bekymrer det meg ikke så veldig.Sikkert, men å se blod under et svangerskap gjør noe med huet. Så for meg er det ikke verdt den bekymringen