Symptomtråden

Går rundt som en tulling å kjenner på puppene mine heletiden om de fortsatt er ømme :wacky: småmurringer, sensitiv nese og kvalm hvis jeg ikke spiser ofte nok. Inatt sto jeg opp for å spise en skalk.. 8+5 :)

Haha, jeg går også og kjenner på puppene mine hele dagen :hilarious:
 
Vi har hatt noen runder uten problemer, men nå er problemet at jeg er så h******** sliten hele tida... :sorry: Ellers tar kvalmen meg mer og mer for hver dag, og jeg får fort vondt i hoftene om jeg ligger på siden. Det siste vet jeg ikke om er pga. graviditeten eller om det er noe arvelig som kommer siden moren min har slitt med begge hoftene sine.:confused: Slitsomt uansett!
 
5+4 i dag og symptomer så langt er ømme pupper (jo mer opplagt jo mindre ømme er de, jo mer trøtt og sliten, jo vonderen er de :wideyed:).
Litt tregere i magen enn vanlig, men enn så lenge ikke noe problem.
Sykt mye utflod :bored: (Sorry TMI). Måtte snike meg på do flere ganger i går, kom så ofte og mye at jeg var sikker på at jeg hadde begynt å blø hver gang :eek:
 
5+0!
Mye kvalme helt siden 3+5, trøtt, utflod, ømme pupper..
Yay.. :p
 
Da har jeg fått bekreftet at det går helt fint med lite symptomer. Ømme pupper og lite annet her siden start og har i dag sett at det er liv, ble til og med satt frem en dag. 7uker i dag.
 
For meg varierer det mye fra dag til dag. I går var jeg heeeelt ferdig og ville ikke annet enn å sove. I dag er jeg i topp humør og klarer å gjøre skolearbeid for første gang denne uken :cool05 :D
 
Drakk p!utselig en halv flaske kald eplemost. Det er jeg jo ikke så begeistret for egentlig, men dette varbare helt fantastisk!!
 
Hadde en BO en gang. Da sa legen til meg at jo mer symptomer jo bedre. Ingen symptomer er dårlig tegn. Men igjen noen få går jo gjennom hele sv uten å merke noe som helst og føder på do :)

håper det tar seg opp her, ingen symptomer foreløpig
 
Er uggen døgnet rundt. Dårlig om jeg ikke spiser, dårlig hvis jeg spiser for lite eller for mye, og finner aldri den gyldne middelvei. Grønn i magen føles det som. Ikke like mye strekk og murring og ubehag i livmor, men kjenner den godt opp på magen. Så da har den vel vokst som del skal da :happy3
 
Føler nesten jeg har for lite symptomer, nesten sånn jeg ikke helt tror på at jeg kan være gravid. Men graviditetstesten er veldig positivForeløpig kun ekstremt trøtt og litt sånn uvel et par ganger i løpet av dagen av og til. Håper litt på flere symptomer etterhvert. Sist gang fikk jeg ekstremt ømme pupper, men denne gangen er de helt som vanlig. Er ca 6+0 om mine beregninger er riktige.
 
Velkommen til leamus i øyelokket! o_O Dette hadde jeg sist gravididet også, haha!

I tilegg blir jeg bare mer og mer kvalm, ugh..
Sniker fra vi som prøver her - Hallo:) fikk du leamus før positiv test eller hvor langt var du kommet da du fikk det? Har hatt leamus i 4-5 dager nå og håper dette er et tegn :hilarious: er i dpo land bare (usikker på hvor mange dager):)
 
Back
Topp