Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Flere som er svimmel? Da jeg skulle reise meg fra senga i morgest gikk det helt rundt for meg. Først nå det har begynt å sluppet taket
Jeg føler jeg har lite symptomer nå.
Puppene er ikke like ømme i dag som de har vært.. drømte at jeg mistet i natt, helt grusomt!!
Er litt trøtt, var litt svimmel i går, kan få stikk om jeg beveger meg for brått og ømme pupper frem til nå. Ellers nada Kan puppene plutselig slutte å bli ømme? 6+0.
Puppene er ikke like ømme i dag som de har vært.. drømte at jeg mistet i natt, helt grusomt!!
Er litt trøtt, var litt svimmel i går, kan få stikk om jeg beveger meg for brått og ømme pupper frem til nå. Ellers nada Kan puppene plutselig slutte å bli ømme? 6+0.
Mine ogsåMine pupper er også av og på med ømhet. Liker det ikke
Er litt av og på med brystene som med alt annet. De vokser i rykk og napp nå Jeg hadde omtrent ikke ømme bryster med eldstegutten gjennom graviditeten. Men det forandret seg etter fødselen da melken komJeg har mindre symptomer jo mer uthvilt jeg er. I morges var ikke puppene så veldig ømme, nå er de superøm. Jeg tror det er helt normalt at det ikke er likens hele tiden. Prøv heller å nyte det at du føler deg bedre.
Haha... Shit.. Etter fødselen slipper man ikke unna å få ømme brysterEr litt av og på med brystene som med alt annet. De vokser i rykk og napp nå Jeg hadde omtrent ikke ømme bryster med eldstegutten gjennom graviditeten. Men det forandret seg etter fødselen da melken kom
Litt uggen om det er lenge mellom hvert måltid, men det mest slitsomme er at jeg fryser konstant.. tror det er det som gjør meg sliten til slutt, for jeg fryser. Hele dagen... beina er iskalde