Symptomtråden

Velkommen til leamus i øyelokket! o_O Dette hadde jeg sist gravididet også, haha!

I tilegg blir jeg bare mer og mer kvalm, ugh..
 
Jeg føler jeg har lite symptomer nå.
Puppene er ikke like ømme i dag som de har vært.. drømte at jeg mistet i natt, helt grusomt!!
Er litt trøtt, var litt svimmel i går, kan få stikk om jeg beveger meg for brått og ømme pupper frem til nå. Ellers nada :confused: Kan puppene plutselig slutte å bli ømme? 6+0.
 
Har generelt hatt lite symptomer, noe som enheter meg.. men i går fikk jeg blødende tannkjøtt ved tannpuss, noe jeg hadde sist graviditet også, så da er det vel håp om at ting er bra
 
Jeg føler jeg har lite symptomer nå.
Puppene er ikke like ømme i dag som de har vært.. drømte at jeg mistet i natt, helt grusomt!!
Er litt trøtt, var litt svimmel i går, kan få stikk om jeg beveger meg for brått og ømme pupper frem til nå. Ellers nada :confused: Kan puppene plutselig slutte å bli ømme? 6+0.

Jeg har mindre symptomer jo mer uthvilt jeg er. I morges var ikke puppene så veldig ømme, nå er de superøm. Jeg tror det er helt normalt at det ikke er likens hele tiden. Prøv heller å nyte det at du føler deg bedre.
 
Jeg føler jeg har lite symptomer nå.
Puppene er ikke like ømme i dag som de har vært.. drømte at jeg mistet i natt, helt grusomt!!
Er litt trøtt, var litt svimmel i går, kan få stikk om jeg beveger meg for brått og ømme pupper frem til nå. Ellers nada :confused: Kan puppene plutselig slutte å bli ømme? 6+0.

Mine pupper er også av og på med ømhet. Liker det ikke :sorry:
 
Jeg har mindre symptomer jo mer uthvilt jeg er. I morges var ikke puppene så veldig ømme, nå er de superøm. Jeg tror det er helt normalt at det ikke er likens hele tiden. Prøv heller å nyte det at du føler deg bedre.
Er litt av og på med brystene som med alt annet. De vokser i rykk og napp nå :) Jeg hadde omtrent ikke ømme bryster med eldstegutten gjennom graviditeten. Men det forandret seg etter fødselen da melken kom ;)
 
Kvalme, ømme pupper som har vokst en del :dead: Stikninger, rare smaker, humørsvingninger. Veldig trøtt og sliten! Er sikker på at det er en jente på vei, har helt andre symptomer nå enn med sønnen vår ;)
 
Er litt av og på med brystene som med alt annet. De vokser i rykk og napp nå :) Jeg hadde omtrent ikke ømme bryster med eldstegutten gjennom graviditeten. Men det forandret seg etter fødselen da melken kom ;)
Haha... Shit.. Etter fødselen slipper man ikke unna å få ømme bryster:wideyed:
 
Jeg føler jeg har lite symptomer nå.
Puppene er ikke like ømme i dag som de har vært.. drømte at jeg mistet i natt, helt grusomt!!
Er litt trøtt, var litt svimmel i går, kan få stikk om jeg beveger meg for brått og ømme pupper frem til nå. Ellers nada :confused: Kan puppene plutselig slutte å bli ømme? 6+0.

Det ble de hos meg forrige svangerskap, de varierte hele tiden mellom å være ømme og ikke. Fikk panikk annenhver dag, men alt gikk godt
 
Har begynt å få skikkelig vondt i korsryggen, nesten som om det kommer «kneppelyder» når jeg går:confused: har hatt det med mine to første også, men syns det begynner tidligere for hvert svangerskap. Antar at dette er en del av den prosessen der bekkenet «blir løsere» og forbereder seg til fødsel. Veldig ubehagelig ihvertfall:(
 
Trøtt, ekstremt god luktesans og sensitivt tannkjøtt foreløpig.
 
Litt uggen om det er lenge mellom hvert måltid, men det mest slitsomme er at jeg fryser konstant.. tror det er det som gjør meg sliten til slutt, for jeg fryser. Hele dagen... beina er iskalde
 
Litt uggen om det er lenge mellom hvert måltid, men det mest slitsomme er at jeg fryser konstant.. tror det er det som gjør meg sliten til slutt, for jeg fryser. Hele dagen... beina er iskalde

Sånn er jeg også, det glemte jeg helt! Forrige svangerskap var jeg dødsvarm. Typisk om jeg skulle være frysepinne denne gangen, gjennom hele vinteren [emoji28]
 
Ømme pupper og kvalme som kommer i bølger:) virker som jeg blir mest kvalm utover dagen, og på kveldene.
 
Ble så oppblåst nå i kveld og kjente plutselig på en følelse som minnet om min opplevelse av kynnere.. anspent og sliten i magen.. regner med det er i litt tidligste laget med kynnere 4+4 :wacky:
 
Back
Topp