Symptomtråden

Hei. Hadde dagene før ikm masse murringer, var veldig sulten, måtte tisse veldig ofte. Nå var ikm enten i går eller fredag og kjenner jeg ikke samme symptomer. Må tisse litt på natten (som jeg vanligvis aldri gjør).. men kjenner jeg er litt bekymret over ingen symptomer nå.. men er bare 4+1 eller 4+2.

Har en CB digital, som jeg tenker å teste på neste fredag/lørdag som skal da vise 3+.
 
I begynnelsen ikke så mye symptomer. Frøs veldig og fikk løsere mage (hatt det tidligere graviditeter også). Rundt uke 6 (7 graviditetsuke) begynte den ugne kvalmen så smått å endre seg. Nå som jeg er 7+5 har jeg de siste dagene være konstant uggen. Ikke slik at jeg kaster opp, men mer følelsen av å være uggen i hele kroppen. Kan sammenlignes litt med å være bilsyk. Har også blitt mye hardere i magen og fått masse slim. Beklager deilige opplysninger :rolleyes::p
 
Lett kvalme, murringer, ømme og større bryst, har ikke gått opp i vekt, men buksa føles strammere over hofta. Kanskje innbilning? Tretthet.
 
Hei. Hadde dagene før ikm masse murringer, var veldig sulten, måtte tisse veldig ofte. Nå var ikm enten i går eller fredag og kjenner jeg ikke samme symptomer. Må tisse litt på natten (som jeg vanligvis aldri gjør).. men kjenner jeg er litt bekymret over ingen symptomer nå.. men er bare 4+1 eller 4+2.

Har en CB digital, som jeg tenker å teste på neste fredag/lørdag som skal da vise 3+.

Er ikke alle som får symptomer så tidlig og ikke alle får i det hele tatt. Krysser fingrene at alt er bra likevel.
 
Kvalme som kom mellom uke 5 og 6, en del murringer, ekstremt trøtt, humørsvingninger og ømme bryster. Noen får mange symptomer, andre får ingen:happy: helt normalt begge deler;)
 
4+6 og har kun litt ømme pupper og litt tregere i magen. Ellers ikke noe.
Var uggen og småkvalm onsdag, torsdag og det meste av fredagen, men så på kvelden ble det borte. Prøver å ikke tenke noe større på det siden .det enda er så tidlig.
 
Jeg er trøtt. That’s it. Så langt.
 
Jeg hadde mye murring i magen før og rundt første positive test. Nå har jeg nesten bare ømme bryst, som klør og verker.
Må også tisse mye hyppigere enn før, og lunta er ekstremt kort. :oops: Og så har jeg fått en sykt god luktesans!
 
Lett kvalme, ømme pupper, potte tett, trøtt og ligamentsmerter
 
Kvalm etter å ha spist, kvalm når jeg ikke spiser, trøtt som en dupp, kort lunte, gråter av ingenting (grein som en unge i sted da Elena i Vampire Diaries tok farvel med alle..), ømme bryster, litt stikninger i magen spesielt ved kjappe og brå bevegelser.
 
Kjente mye stramming i livmor fra el egentlig.
Siste dagene - ekstra sulten, trøtt og i dag fikk jeg igjen "frosne brystvorter" omtrent på samme tid som i forrige svangerskap
 
Er så sinnsykt kvalm! Føler jeg går med spyen i halsen hele dagen, men kaster ikke opp:( og trøtt da.. absolutt ingen energi! Vet jeg syter nå, så beklager det! Håper bare at dette går over snart:)
 
Er en del uggen/småkvalm, har samtidig en del luftsmerter i magen og er litt oppblåst. I tillegg er puppene så ømme og vonde at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg :dead: for ikke å snakke om at jeg er stuptrøtt og tom for energi!
 
Treig mage, veeeldig trett, ømme bryster, veldig god luktesans og verk/murring i mage/rygg. Ser frem til kvalmen kommer, synest det er "trygt" :happy:
 
Frem til 6+6 hadde jeg litt ligamentsmerter og måtte tisse oftere. De siste dagene har kvalmen og trettheten kommet for fult
 
Kvalm hele døgnet.
Ekstra trøtt hele tiden.
Forrige gang jeg var gravid, kunne jeg sove fra jeg kom hjem fra jobb og til neste dag. Nå har jeg naturlig nok ikke alltid den muligheten (pga en 2-åring), og det merkes :sleep011
 
Er 6+0 idag, og har merket mer til kvalme de siste dagene. Ikke så ille at jeg har kastet opp da. Den kommer mer på ettermiddag og kveld, som er greit da jeg slipper å være dårlig på jobb. Slet veldig med hodepine de første ukene, men tror det kom av at jeg sluttet med kaffe, og jeg drakk ganske mange kopper i løpet av en dag. Også er puppene mine vonde. :)
 
Er det foresten noen som har hatt blødninger etter sex? Har skjedd hver gang her, så nå tørr jeg ikke kose med gubben lengre. Det har kommet bare litt på pairet etterpå, men blir jo likevel beskymret :(
 
Back
Topp