Symptomtråden

Nytt symptom her er neseblod. Begynte å blø i kveld. Er 5+3 ut i fra egen beregning.
 
Kvalmen har kommet. Ikke veldig ille ennå. Men småkvalm hele tiden.
 
6+1
- angst på morgenen
- ekstremt trøtt heeele tiden
- ingen matlyst
- mørk strek på magen
- emosjonell
- frysen
- lite energi
- brekker meg av alt mulig
- over aktiv hjerne
 
6+2 og ingen symptomer utenom uteblitt mens. Hadde ømme pupper, men de forsvant på mandag.
Sitter bare igjen med en dårlig magefølelsen som jeg håper ikke stemmer...
 
6+2 og ingen symptomer utenom uteblitt mens. Hadde ømme pupper, men de forsvant på mandag.
Sitter bare igjen med en dårlig magefølelsen som jeg håper ikke stemmer...
Kroppen vender seg til hormoner. Ingen symptomer er like normalt som mye symptomer ;)
 
Kroppen vender seg til hormoner. Ingen symptomer er like normalt som mye symptomer ;)

Vet det, men hjelper liksom ikke på psyken likevel :sorry: Hadde ikke mye symptomer med lillemor, men var nok til at jeg følte meg gravid.
Gjør ikke det denne gangen.
Men men, får bare vente å se hva TUL sier.
 
7+1 og kvalm! :hungover: Det eneste som hjelper er å spise. Like kvalm 15 min etterpå.
 
Kroppen vender seg til hormoner. Ingen symptomer er like normalt som mye symptomer ;)
Sier de det?

Jeg har hørt at til mer symptomer til høyere hcg, så derfor mer sannsynlig at det går bra...
Aldri hørt at kroppen vender seg til de? De er jo strålende nyheter for meg viss det stemmer!
 
Sier de det?

Jeg har hørt at til mer symptomer til høyere hcg, så derfor mer sannsynlig at det går bra...
Aldri hørt at kroppen vender seg til de? De er jo strålende nyheter for meg viss det stemmer!
Det er utrolig mange som bare får symptomer i det HCG begynner å stige og så mister dem etter noen uker. Skjedde slikt siste svangerskap hos meg og har nå en frisk pøbel på litt over 2 år. Har det slikt denne gangen også og har sett hjerte banker på UL i uke 7+6 så enn så lenge så er jeg ikke beskymret så lenge symptomer forsvinner. I uke 9 så er det morkaka som tar over for produksjon av hormoner så for de som opplever mye symptomer før det er det naturlig at det begynner å avta her. Videre vil HGC begynne å synke fra uke 12-14 og det også vil resultere i symptomer som forsvinner.
 
9 uker
Kvalm
Kaster opp 1-3 ganger dagen
Trøtt, sover masse og dupper av når jeg kan
Våkner på natt for å tisse
Smått begynt å kose meg med halsbrann :(
 
Det er utrolig mange som bare får symptomer i det HCG begynner å stige og så mister dem etter noen uker. Skjedde slikt siste svangerskap hos meg og har nå en frisk pøbel på litt over 2 år. Har det slikt denne gangen også og har sett hjerte banker på UL i uke 7+6 så enn så lenge så er jeg ikke beskymret så lenge symptomer forsvinner. I uke 9 så er det morkaka som tar over for produksjon av hormoner så for de som opplever mye symptomer før det er det naturlig at det begynner å avta her. Videre vil HGC begynne å synke fra uke 12-14 og det også vil resultere i symptomer som forsvinner.
Uke 9?? Guuuuud jeg håper det stemmer for meg! Da er det bare litt over en uke igjen med denne fordømra kvalmen!:gen113
 
9+4 idag, og nå allerede har de verste symptomene roet seg.

Kjenner strekk i livmor fremdeles, men ikke «verk» og murring. Den verste uggenheten har gått over til ekstrem sult bare.

Meeeen, det skjer jo selvsagt ikke uten bekymring :facepalm: Ser frem til om en uke - å endelig få bekreftet tilstanden der inne!!
 
Har mye murringer/strekking/stikking i livmora og er sinnsykt trøtt hele tiden. Er bare 5+2 så kvalmen og "fyllesyk" følelsen kommer vel snart.
 
Er i ganske fin form. Skremmende bra. Litt uvel innimellom, men det er unntaket. Den ekstreme sulten er borte. Lysten på å spise lakrispastiller (dempet kvalmen) er borte. Stikker ikke mye i livmor. Trøtt innimellom, men hvem er ikke det. føler meg fullstendig ugravid egentlig.
 
C604FD0D-B62B-44C9-95FA-8C06A91ED319.jpeg 6+4.
Ømme pupper, og litt småuggen. Ikke lyst på snop, som ellers går ned på høykant.
Måtte ta en ny test idag, stoler liksom ikke på at det går bra..
 
Symptomer jeg hadde for inntil et par dager siden:
  • Svært ømme bryster
  • Mensmurringer/smerter i nedre del av magen. De ble sterkere jo mer aktivitet jeg var i
  • Ekstrem trøtthet
  • Dårlig matlyst
  • Hyppig vannlating
  • Sporadisk kvalme
  • Oppblåst
Nå har dette roet seg veldig. Nå har/er jeg:
  • Litt ømme bryster
  • Veldig god matlyst.
  • Er mye tørst
  • Fortsatt oppblåst
  • Har fått mindre lyst på sjokolade, potetgull etc.
Ellers har jeg siden positiv test merket at jeg fryser veldig lett. Kan få korte stunder med hetetokter også begynner jeg å fryse igjen.
 
6+2 og ingen symptomer utenom uteblitt mens. Hadde ømme pupper, men de forsvant på mandag.
Sitter bare igjen med en dårlig magefølelsen som jeg håper ikke stemmer...
Dette høres ikke unormalt ut, men pga de tidligere opplevelsene dine forstår jeg at du uroer deg. :Heartred Gleder meg på dine vegne til første trimester er overstått og du får en hyggelig bekreftelse på ul :Heartred
 
Back
Topp