Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kroppen vender seg til hormoner. Ingen symptomer er like normalt som mye symptomer6+2 og ingen symptomer utenom uteblitt mens. Hadde ømme pupper, men de forsvant på mandag.
Sitter bare igjen med en dårlig magefølelsen som jeg håper ikke stemmer...
Kroppen vender seg til hormoner. Ingen symptomer er like normalt som mye symptomer
Sier de det?Kroppen vender seg til hormoner. Ingen symptomer er like normalt som mye symptomer
Det er utrolig mange som bare får symptomer i det HCG begynner å stige og så mister dem etter noen uker. Skjedde slikt siste svangerskap hos meg og har nå en frisk pøbel på litt over 2 år. Har det slikt denne gangen også og har sett hjerte banker på UL i uke 7+6 så enn så lenge så er jeg ikke beskymret så lenge symptomer forsvinner. I uke 9 så er det morkaka som tar over for produksjon av hormoner så for de som opplever mye symptomer før det er det naturlig at det begynner å avta her. Videre vil HGC begynne å synke fra uke 12-14 og det også vil resultere i symptomer som forsvinner.Sier de det?
Jeg har hørt at til mer symptomer til høyere hcg, så derfor mer sannsynlig at det går bra...
Aldri hørt at kroppen vender seg til de? De er jo strålende nyheter for meg viss det stemmer!
Uke 9?? Guuuuud jeg håper det stemmer for meg! Da er det bare litt over en uke igjen med denne fordømra kvalmen!Det er utrolig mange som bare får symptomer i det HCG begynner å stige og så mister dem etter noen uker. Skjedde slikt siste svangerskap hos meg og har nå en frisk pøbel på litt over 2 år. Har det slikt denne gangen også og har sett hjerte banker på UL i uke 7+6 så enn så lenge så er jeg ikke beskymret så lenge symptomer forsvinner. I uke 9 så er det morkaka som tar over for produksjon av hormoner så for de som opplever mye symptomer før det er det naturlig at det begynner å avta her. Videre vil HGC begynne å synke fra uke 12-14 og det også vil resultere i symptomer som forsvinner.
Krysser fingrene for degUke 9?? Guuuuud jeg håper det stemmer for meg! Da er det bare litt over en uke igjen med denne fordømra kvalmen!
Tusen takk! Jeg også!Krysser fingrene for deg
Dette høres ikke unormalt ut, men pga de tidligere opplevelsene dine forstår jeg at du uroer deg. Gleder meg på dine vegne til første trimester er overstått og du får en hyggelig bekreftelse på ul6+2 og ingen symptomer utenom uteblitt mens. Hadde ømme pupper, men de forsvant på mandag.
Sitter bare igjen med en dårlig magefølelsen som jeg håper ikke stemmer...