**** Symptomtråden ****

Lite symptomer så langt, men hatt småømme pupper, mensmurringer, må tisse ofte på høyere kroppstemperatur. [emoji6]

Testet positivt for 2 dager siden, så er fremdeles litt i sjokk, tør nesten ikke tro på det, da vi har vært prøvere i 1 1/2 år uten å ha vært i nærheten av å lykkes en gang . [emoji87] [emoji173]

Gratulerer så mye[emoji2][emoji173]️
 
Symptomer for nå:
Har hatt ømme pupper hele tiden men i går ble de ØMME PUPPER!! Fy svarte de er vonde.
Går ofte på do
Må ha mat når jeg våkner, dag og natt.
Økt kroppstemperatur og puls
Oppblåst
Hormoner, griner av alt.
Strekk i livmoren
Uggen i kroppen, på vei mot kvalme tenker jeg.
 
c139e208d7d9b98e7468dc12d6dfa2d0.jpg


Jeg fikk anbefalt denne på apoteket for oppblåst mage. Kan trygt brukes av gravide. Håper den funker [emoji1374]
 
6+0 i dag, veldig mye mensmurringer og fortsatt såre brystvorter. Føler meg egentlig ikke gravid:rolleyes:
 
Nyser!! [emoji23] har holdt på siden 9 tiden idag. Får hvertfall trene på knipingen, holder jo på å tisse på meg hver gang jeg nyser [emoji23][emoji23][emoji85]
 
  • Liker
Reactions: TS
Kvalmen har begynt såvidt. Det varierer frå dag til dag så av og til lurer eg på om eg innbiller meg det heile [emoji23] andre som har det sånn? Når eg er kvalm har er berre lyst å klage til alle. Ikkje god på å halde ting skjult!
 
Jeg er sulten HELE tiden! [emoji15] Går knapt to timer mellom hvert måltid [emoji85] Det vises jo allerede på vekta.. Flere som er konstant sulten?
Er også kvalm hvis det blir lite søvn, lenge mellom måltidene (type 3-4 timer [emoji23]) eller hvis jeg blir veldig mett. Kjenner litt på vondter i bekkenet også allerede. Er 7+2 i dag.
 
Jeg er sulten HELE tiden! [emoji15] Går knapt to timer mellom hvert måltid [emoji85] Det vises jo allerede på vekta.. Flere som er konstant sulten?
Er også kvalm hvis det blir lite søvn, lenge mellom måltidene (type 3-4 timer [emoji23]) eller hvis jeg blir veldig mett. Kjenner litt på vondter i bekkenet også allerede. Er 7+2 i dag.

Jeg var der.. Men nå er jeg så kvalm at jeg knapt spiser. Var hos legen i går og fikk postafen i går, og da følte jeg meg delvis som meg selv igjen. Ble også sykemeldt... Hyperemesis gravidarum. [emoji122] Møkk. Men må le av meg selv, for jeg blir jo stressa av at symptomene er borte, selv om jeg vet at postafen virker i 12-24 timer[emoji6]
 
Jeg var der.. Men nå er jeg så kvalm at jeg knapt spiser. Var hos legen i går og fikk postafen i går, og da følte jeg meg delvis som meg selv igjen. Ble også sykemeldt... Hyperemesis gravidarum. [emoji122] Møkk. Men må le av meg selv, for jeg blir jo stressa av at symptomene er borte, selv om jeg vet at postafen virker i 12-24 timer[emoji6]

Huff, hyperemesis er noe dritt, rett og slett! Jeg slet med det i forrige svangerskap. Gav seg ikke før jeg var i uke 22-23..
Men veldig bra du har god effekt av postafen :) Husker ikke helt hvilken type jeg fikk, men jeg ble så trøtt av de at jeg sov i timesvis hvis jeg tok de.. :sleep011 Hvor langt på vei er du?
 
Huff, hyperemesis er noe dritt, rett og slett! Jeg slet med det i forrige svangerskap. Gav seg ikke før jeg var i uke 22-23..
Men veldig bra du har god effekt av postafen :) Husker ikke helt hvilken type jeg fikk, men jeg ble så trøtt av de at jeg sov i timesvis hvis jeg tok de.. :sleep011 Hvor langt på vei er du?

Ja, jeg ble veldig trøtt.. Sov fra halv åtte til halv ni i går kveld, og la meg igjen kl elleve og sov til ti i morges. Men mye bedre enn den helt forferdelige kvalmen.. Jeg er 7+1 i dag.
 
Ja, jeg ble veldig trøtt.. Sov fra halv åtte til halv ni i går kveld, og la meg igjen kl elleve og sov til ti i morges. Men mye bedre enn den helt forferdelige kvalmen.. Jeg er 7+1 i dag.

Enig. Den kvalmen blir så intens at man klarer jo ingenting. Håper du blir kvitt det til uke 12 [emoji4]
 
Kvalmen har begynt såvidt. Det varierer frå dag til dag så av og til lurer eg på om eg innbiller meg det heile [emoji23] andre som har det sånn? Når eg er kvalm har er berre lyst å klage til alle. Ikkje god på å halde ting skjult!
JA jeg har det på samme måte :laughing002 jeg har ikke så mye kvalme når det først kommer, og da begynner jeg å lure på om jeg kanskje bare "tror" det selv eller noe:laughing002

Jeg har heller ikke spesielt murringer, men jeg får menssmerter av og til når jeg sitter i ro som bare varer en liten stund før det gir seg, og da kommer gjerne kvalmen også.
puppene er veldig ømme, lunten er kort, mer følsom og helt i begynnelsen hadde jeg null lyst på søtsaker og matlysten var ikke på topp. men matlyst og søtsuget har forandret seg litt kjenner jeg....håper ikke det betyr noe:gen113

flere her som ikke har murringer men menssmerter? :wideyed:
 
JA jeg har det på samme måte :laughing002 jeg har ikke så mye kvalme når det først kommer, og da begynner jeg å lure på om jeg kanskje bare "tror" det selv eller noe:laughing002

Jeg har heller ikke spesielt murringer, men jeg får menssmerter av og til når jeg sitter i ro som bare varer en liten stund før det gir seg, og da kommer gjerne kvalmen også.
puppene er veldig ømme, lunten er kort, mer følsom og helt i begynnelsen hadde jeg null lyst på søtsaker og matlysten var ikke på topp. men matlyst og søtsuget har forandret seg litt kjenner jeg....håper ikke det betyr noe:gen113

flere her som ikke har murringer men menssmerter? :wideyed:

Jeg har begynt å få litt menssmerter de siste dagene, og det uroer meg litt...
 
Har de siste dagene begynt å få en del fall i håret [emoji12] ellers lite/svake symptomer.. har ikke mye murringer lenger heller, stikker noen få ganger for dagen i puppene, tisser kanskje litt oftere enn vanlig. Blir plutselig veldig sulten av og til, og småuggen, men det er rimelig normalt for meg. Til og med kvisene har begynt så smått og avta. Blir av og til svimmel.
 
6+0 i dag og her er det "bare" løs mage og vonde pupper..
De tre andre gangene har jeg på denne tiden ligget utslått av kvalme eller trøtthet, så jeg er igrunn glad for at det ikke er verre [emoji846]
 
Jeg har begynt å få litt menssmerter de siste dagene, og det uroer meg litt...
Æsj..får håpe det ikke er noe:confused:

Det har forøvrig vært sånn fra start hos meg og jeg har normal HCG ihvertfall vet jeg og om 10 dager så finner vi ut om det er et bankende hjerte der...krysser fingrene:sorry:
 
Mistet litt symptomer, mindre kvalm, anen form enn før. Har litt små panikk da det kom litt rosa på papiret i dag. Usikker på om puppene er ømme eller om jeg bare er støl.
Akkurat nå hater jeg tanken på å måtte vente helt til 25. før legetime. Er nok hormonell da jeg føler for å grine konstant.
Stor trang for rolige dager på jobb og slappe av etterpå. Høy puls konstant.
 
  • Liker
Reactions: TS
Vet ikke om det er et symptom, men jeg brekker meg hver gang jeg hoster.. er ikke særlig kvalm heller, så syns det er så rart [emoji85] passer litt dårlig siden jeg har anstrengelses-astma og hoster ved lett anstrengelse..
 
Back
Topp