Symptomtråden

Svetter som en gris etter og kun hengt opp klær. Nederste delen av magen e hard og føler at det er litt "baby mage" men sikkert bare innbilning.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Kok varm!! Er vanligvis kald på hender og føtter, men nå er de varme. Går i shorts og liten topp hele tiden fordi jeg er så varm!!

Kvalm!! Var ikke langt fra oppkast i dag!

Sterke mensensmerter og stikking i livmoren :)

Metall smak i munnen.

Brystene begynner å bli litt ømme, men ikke slik at det er plagsomt enda :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hadde ømme bryst ei uke før jeg nøys å det stakk til skikkelig nede i venstresiden, da gikk det plutselig opp et lys, etter 3 tidligere graviditeter vet jeg hva det betydde:p

Nå har jeg ømme bryst, stikking i magen, plutselig kvalme gjennom hele dagen, reagerer på lukter jeg har reagert på i tidligere svangerskap,brusen jeg er avhengig av smaker dritt, og jeg har en positiv test 2 dager før forventet mens :)
 
I natt etter dobesøket :p kjente jeg lenge på at det skjedde noe nedi der. På en måte litt menssmerter, men allikevel ikke. Spennende å kjenne at noe er på gang, selv om det var litt ubehagelig :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Uæh, merket nå at brystene mine har gått fra å være superømme til ikke øm i det hele tatt. Håper det ikke er noe galt!


♡02.03.2015♡
 
Ingen mens, svak positiv tester x 3, jobber på legekontor så tok dem der.
Kvalm, tissetrengt



Max Elias 060711 ❤️

Nr 2 090315
 
Nei. Føler ikke jeg trenger å ta flere... 3 positive og alle symptomer er der ;-) tørr ikke ta en til tilfelle det vises negativ


Max Elias 060711 ❤️

Nr 2 090315
 
Denne gangen ble jeg faktisk litt overrasket! :p hadde en SA i februar, å da hadde jeg mye murringer, ømme bryster, humørsvingninger..
Men denne gangen testet jeg ikke før i går, å er allerede 5+2! :-D hadde ingen mistanke annet enn bittelitt såre brystvorter (får jeg alltid før mens) og uteblitt mens:p æ tok meg selv plutselig i å innrømme att jeg var 9 dager "forsinka":p 2 lysende klare positive tester i går på dag og kveldsurin, og en enda klarere test i dag!:-D der ser man hvor forskjellig hver svangerskap kan være :p

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Øm i brystene, løper på do dagen lagen... Er blitt glad i appelsinjuice ...Kvalmen er borte og ikke mer opplåst i magen ... Deiligt :D

Men livmoren river til når jeg nyser eller snur meg raskt ....


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Øm i brystene, løper på do dagen lagen... Er blitt glad i appelsinjuice ...Kvalmen er borte og ikke mer opplåst i magen ... Deiligt :D

Men livmoren river til når jeg nyser eller snur meg raskt ....


Sent from my iPhone using BV Forum

Kvalme og oppblåsthet borte? Heeeeldige deg! :)


♡02.03.2015♡
 
Jaa veldig godt, har ikke vært kvalm i de første 3 graviditetene så ser ut som jeg slipper denne gang og *håper* :D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jaa veldig godt, har ikke vært kvalm i de første 3 graviditetene så ser ut som jeg slipper denne gang og *håper* :D


Sent from my iPhone using BV Forum

Håper jeg og du slipper - dette er faktisk helt grusomt. Lagt rett ut på sofaen i syv dager - føler meg helt ødelagt. Kjempefortvilende :(


♡02.03.2015♡
 
Reiste meg fort og da strakk det godt i lysken ! 5+0 idag

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Håper jeg og du slipper - dette er faktisk helt grusomt. Lagt rett ut på sofaen i syv dager - føler meg helt ødelagt. Kjempefortvilende :(


♡02.03.2015♡


Offf :/ får håpe det går fort over


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Deilig å endelig kunne bidra ;-) vert prøvere siden august 13. SA desember og mars. Store blødnings komplikasjoner etter Sa i mars. Tok 1 mnd med oralcon for å få orden på sakene. Slutten på den 10 juni.

usikker på eksakt dpo, men 1 dag mensen var 10 juni.

* 27 juni, våknet om morningen kvalm og svimmel. Ga seg ut på ettermiddag. Aldri vert sånn svimmel før...
*28 juni, ein spesiell følelse i kroppen, god og behagelig følelse. Sa då for første gang, eg trur eg er gravid, men ja veldig tidlig.
*29 juni, VARM på kvelden. Trudde eg skulle krepere. Dette har vedvart.
*30juni, fra denne dagen, litt opp og ned men klippe kort på do ja takk. Ømme bryster begynte rundt desse dagane. Samt press i underlivet, hormonell og sterk lukte sans. Oppblåst. Full i luft og fikk høye ukontrolerte raper....
*1juli; neg test.
*5juli neg test skjønte ingenting, va sikker i min sak. Livmortapp hard, mjuk utpå men hard inni. Lukket og bakover vendt. Har siste uka veksla mellom ingen utflod og ein del utflod.

*7 juli, tok uvi hjemmetest. Pos på leukocytter neg på resten. Leste det kunne vere tegn på graviditet.
Tok på kvelden Cb pluss. Svaak positiv. Vrom på butikken og kjøpte 2 rfsu. Svaak positiv begge. målte temp til 37.8, var så vaaaaarm...
*8juli, tok Cb pluss morgen, svak positiv men klaaart sterkere. Vrom på legekontor, men var stengt. Kjøpte Cb digital og der står der GRAVID :)
 
5 uker i dag!

Ømme boobs, og de har jaggu vokst!
Tidvis kvalm (men ikke mer enn at det kun er ubehagelig).
Humørsvingninger til Tusen! Stakkars mannen!
Oppblåst. Tror tarmene mine er på rømmen!
 
Jeg er 5 uker i morgen men merker ikke noe annet enn at puppene er ømme ( også er det akkurat som om de står mer ut) også er jeg skikkelig oppblåst! Ser jo ut som jeg er mange uker på vei! Utenom det er formen fin:)
 
Noen som sliter med støy? Jeg får vanvittig hodepina av støy og bråk, og plages plutselig veldig mye mer av det enn tidligere. Vi så på fotball på en gammel tv i forrige uke og jeg holdt på å bli gal av alt støyet. Nå har jeg merket at jeg reagerer veldig på annleggsabeid og. Men fikk igjen kraftig hodepine under kampen i går (selv om det var på en tv med bedre lydfordeling).

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Dagens symptomliste:
1. KVAAAALM! Siden kl 6 i morges har jeg kastet opp 4 ganger. :(
2. Ømme og voksende pupper. BH'ene er lagt på hylla og ammeBH'ene fra sist gang er funnet frem + de jeg kjøpte i sist svangerskap da puppa vokste litt. Puppene har vokst mer nå enn hva de gjorde hele forrige sv.skap...
3. Svimmel hele tiden. Jeg kan ikke bøye meg eller gjøre noe før jeg blir ekstrem svimmel og nesten går i bakken.
4. Varm! Jeg tåler varmen utrolig dårlig og koker over bare jeg ser sola imellom gardinene.
5. Utflod.. Det mindre delikate med å være gravid. Økt utflod. Det var det som satte meg på tanken på at jeg var gravid forrige uke, for jeg får alltid økt utflod når jeg er gravid. Nå er det bare helt ekstremt. Dusjer to ganger om dagen fordi det kommer så mye. Er normalt ifølge legen.
6. Treg og oppblåst mage. Har ikke gjort noe "fornuftig" på do på ett par dager, så ser jo ikke ut i mageområdet. Så skjer det ikke noe snart så må jeg ta meg en tur til legen for å få litt hjelp.

Dette er mine symptomer. Så er lite brukbar om dagen med vår ett år gamle sønn hjemme i tillegg.
 
Back
Topp