Symptomtråden

Da har jeg en del mer symptomer..

Jeg håpet på å slippe kvalmen i og med at jeg slapp det sist, men neida. ;) Har vært kvalm siden fredag nå. Føles som om jeg er kronisk fyllesyk. :p

Puppene har blitt ganske ømme nå, og jeg er nok litt hormonell.

magemurring noen dager nå,hodepine og oppblåst

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Her har oppblåstheten virkelig tredd inn for fullt:/ men har Chrons i tillegg så kan være den som gjør det ekstra ille:S ellers er puppene ømme, som var grunnen til mistanke om at det var noen der inne;) åsså såååå trøtt:O

<3 08.03.15 <3

Jeg har et par spm, og de passer vel best her... Kan mer utflod enn vanlig rett etter EL være tegn på graviditet? Eller er det først etter en stund at man får mer utflod (vet det er vanlig med mer i graviditet)? Og etter EL, hvordan er livmortappen vanligvis/ved graviditet? Syns nesten min er lav og åpen..? Og har ingen tro på at EL ikke er over. Håper på noen svar fra dere kloke damer :-)

Vel, jeg fikk i hvertfall mer etter eggløsning..:P men dette vedvarte jo, og var ikke bare spesielt rett etter..

<3 08.03.15 <3

Brystvortene mine ble mørkere omtrent i det sekundet egget festet seg. Ca 2 uker på vei. Like etter ble jeg litt kvalm, skikkelig sliten og fikk svake mensmurringer. Nå er jeg 5 uker på vei og har mensmurringer.
Tegnene var så tydelige at det ikke var tvil for meg, men samboer ville likevell at jeg skulle ta en test sånn at han fikk se det med egne øyne. Tok en test i dag tidligt og den ligger klar med sløyfe på å venter på at han skal komme hjem fra jobb :) to fine streker :)

Smerter litt nederst i magen, vanlig? Kan ikke komme på at jeg hadde det sist

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

I håp om at nr. 2 er på vei kjente jeg ca en 5 - 6 dager etter eggløsning :
Murring og stikking
Øm korsrygg

Akkurat som sist jeg var gravid Nå er jeg 11 dpo og kan snart teste!

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Hvilke symptomer har de som vet at de er gravide da? Jeg er 4+2 og har bare litt murringer som kom rundt IKM.

Symptomene som fikk meg til å "ane ugler i mosen" var:
Svimmel
Uvel
Kvalm
Dårlig i magen
Kort lunte
Det ble ubehagelig å amme småen på 7mnd

Men det som virkelig gjorde at jeg var sikker var den kvalmen jeg har hatt noen dager nå.. Den kunne jeg kjent igjen når som helst! :) så mega positiv strek da jeg var 5+3 :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Før testen viste positivt kjente jeg en rar følelse i eggstokken"området"... kjentes ut som noen bet meg.. sikkert egget som festet seg.... Noen dager etterpå kjente jeg den klassiske metallsmaken.. Deretter trøtthet fra morgen til kveld..
Når testen var positiv kom småkvalmen.. Etterfulgt av å bli svimmel og trøtt av ingenting.. Blir også lettere sur/sint(sikkert fordi jeg er trøtt) ;)
Puppene har også vokst seg ut av bhen allerede og magen er oppblåst...

Mange symptomer...

Dere som har menslignende smerter - hvor lenge har dere hatt det? Jeg har hatt det i to uker nå, er 4+2. I dag er det skikkelig ille. Klarer omtrent ikke konsentrere meg om jobb. Har vært tusen ganger på do for å sjekke om jeg blør - noe jeg ikke gjør pr nå. Men det er skikkelige kramper i magen:eek: Merker at jeg blir en smule engstelig....

Er i samme båt som deg... Er 4+1 idag. Menssmerter eller murring heeele tiden og tenker nå kommer mensen 20 ganger til dagen..

Sent from my iPhone using BV Forum

Og velkommen... kviser! Isj og usj! Og i det siste har jeg hatt mange rare drømmer. Drømmer så og si hver natt for tiden

Svimmel,
Kvalm (mer og mer utover dagen), og jeg er kun 4+3! Starta tidlig sist også, og kvalmen varte til uke 16.
Hissig
Varm og kald
Luktesansen - min mann lukter forferdelig om han eter visse matvarer (uff, stakkar), og jeg kan lukte min sønns behov for bleieskift på laaaaaang avstand.
Svak billigtest (det bekymrer meg litt, men jeg ser at flere har hatt svake utslag på den)
Festeblødning seks dager etter el, og en strek med brun utflod en dag før forventa mens.
Trøtt.

Trøtt. "Hol" lyst på appelsinjuice som jeg ellers drikker lite

Symtomer har jeg slutta å tenke på. Jeg var 100% sikker på at jeg var gravid for 2 pp siden. Da hadde jeg så vont i puppene at jeg ikke kunne bruke bh, samt at det piplet litt melk ut. Jeg hadde alle de typiske symptomene, men resten var negativ (testa 4 dager på rad) og mesen kom so planlagt
Denne gangen trodde jeg ikke at jeg var gravid, men fikk positiv test 14dpo.
Eneste som er endret er at mannen sier at han merker jeg er gravid, da jeg er så hissig. ;)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Oioi. Oppblåst til de grader, syyykt trøtt hele tiden og humørsvingninger ut av en annen verden (stakkars samboern). Går som regel greit, men kan få et raserianfall av null og ingenting, og gråter... Varm er jeg og. Nesten ikke sovet siste uken (og drømt masse), i går skulle vi på telttur, men måtte dra hjem, for jeg orket ikke mer. Kom hjem kl 14 på natta :p trøtt og takknemmelig!.
Og veldig vondt i korsryggen og...

Første gang for meg, og selv om samboern ikke er helt overbevist enda så er jeg definitivt det ;)

Last edited:
Back
Topp