Symptomtråden

Jeg misunner ingen med kvalme/oppkast.. Kom helt forferdelig på meg akkurat idet jeg la meg ned for å sove .. Dere som er veldig kvalme/kaster opp - hvordan går dette med jobb??


Termin 24.03.14 ❤️

Går bra til når jeg kommer hjem fra jobb i firetiden, da blir det værre


♡02.03.2015♡
 
6+4 og har skikkelig såre nippler. Kvalm hele dagene og trøtt fra en annen verden! Men klarer likevel ikke å sove! får svimlinger / blodtrykksfall ofte ila dagen. Tror nok svigermor lukter lunta snart,siden de hjelper oss m oppussingen, og jeg blir svimmel i et banka kjør.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Øm i brystene og hoftene er blitt helt umulige å sove med :( svimmel


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg har de siste dagene gått rundt å følt meg fyllesyk. Småsvimmel, trøtt og sånn kvalm at du ikke har lyst på noe, men ikke spyr.
 
Jeg har de siste dagene gått rundt å følt meg fyllesyk. Småsvimmel, trøtt og sånn kvalm at du ikke har lyst på noe, men ikke spyr.

Har det helt likt! En blanding av at man føler seg fyllesyk eller at influensaen er i kroppen.


Prinsesse juli 10
Endelig, Mars 2015
 
Kvalm og kaster opp noen ganger om dagen. Fungerer ok 3-4t fra morgenen men så blir jeg helt utslitt og må hvile i senga mens veslefrøkna sover luren sin. Må ligge etter måltid for å ikke returnere det. Blir en del lek liggende på gulvet om dagen:) Sover ikke så godt om natten da jeg er oppe masse hos frøkna. Merker det er ekstra tøft nå. Begynner i jobb etter perm om en mnd. Så får lade batteriene nå:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Veldig opp og ned her. Er mye trøtt, ømme bryster... Er 7+3.Testet ikke positivt før 5+3. Så tror kanskje ikke jeg er så langt som 7+3. Ikke kvalm, men oppblåst og tendenser til diaré. Vondt i babyen når jeg snur meg fort.


Excuse me, Damn that autocorrect!
 
Veldig opp og ned her. Er mye trøtt, ømme bryster... Er 7+3.Testet ikke positivt før 5+3. Så tror kanskje ikke jeg er så langt som 7+3. Ikke kvalm, men oppblåst og tendenser til diaré. Vondt i babyen når jeg snur meg fort.


Excuse me, Damn that autocorrect!
Skal du ha tidlig ul for å fastsette dato? Spennende da :) hadde tidlig ul selv, og ble satt tilbake 3 dager. Ikke så mye da, men det var tre lange dager for å ta igjen!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Skal du ha tidlig ul for å fastsette dato? Spennende da :) hadde tidlig ul selv, og ble satt tilbake 3 dager. Ikke så mye da, men det var tre lange dager for å ta igjen!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Ja jeg må nesten det... Gjør jeg det gjennom lege eller? :/


Excuse me, Damn that autocorrect!
 
Andre som blir kvalm etter måltid? Jeg klarer meg bedre sulten enn mett. Det er når jeg er mett kvalmen er verst.

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app
 
Andre som blir kvalm etter måltid? Jeg klarer meg bedre sulten enn mett. Det er når jeg er mett kvalmen er verst.

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app
For meg er det dessverre helt motsatt, så blir ofte spising på meg :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
For meg er det dessverre helt motsatt, så blir ofte spising på meg :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Jepp :) kan jo være spennende det da :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Føler meg litt bedre med tanke på kvalmen nå 8+1, men er i tillegg enda litt trøttere:( men deilig med noen timer uten kvalme da ( skal sies at mine sea bands er på nesten døgnet rundt, da) ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp