Symptomtråden

Er det noen av dere som har sjanglet/følt dere fulle? Jeg opplevde det nettopp, jeg måtte ta meg for for jeg svaiet. Etterpå følte jeg at blikket ble litt ufokusert som man kan oppleve av litt for mye alkohol.
 
Ømme bryster og trøtt her.
Lurer på når jeg merker noe mer... 8+1 i dag :)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Heldigvis er jeg ikke kvalm enda.. Men merker det godt når det går lenge mellom jeg spiser.. Men shit! Magen min er helt på bærtur.. Ingen sa til meg at jeg skulle gå rundt med mensmurringer i flere uker!!!


Sent from my iPhone using BV Forum

Ja!. Husker det fra sist, kjennes som mensen kommer rett rundt hjørnet!. Men gitt seg litt nå kjennes det ut som :)


Venter nr 2 mars 2015❤️
 
Ja!. Husker det fra sist, kjennes som mensen kommer rett rundt hjørnet!. Men gitt seg litt nå kjennes det ut som :)


Venter nr 2 mars 2015❤️
Har sluppet det i noen dager, men nå er drt tilbake igjen. Er ikke noe kraftige smerter, men kjenner jo at jeg blir litt bekymta selv om det er normalt :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Ikke mens, ømme bryster, veldig følsom, stikkinger, kviser og føler meg veldig stor! Ingenting tøy som vil sitte fint på. Passer dårlig nå i ferien :)
 
Jeg har begynt å slite veldig med vond korsrygg og lynnedslag i bena. Nå er jeg i syden da, og vi har drevet med både stand up paddle og kayakk, og gått ekstremt mye, men aldri opplevd dette før. På vei hjem fra middag i går måtte jeg stoppe hvert 5 minutt da jeg fikk krampe i foten, skjønte raskt at det kom fra korsryggen! Hatt litt trøbbel med korsryggen før, og antar det er de litt løsere leddbåndene som kommer med graviditeten som gir en ekstra belastning på musklene. For det kan ikke være snakk om bekkenlåsning vel?

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Last edited:
Var litt småkvalm når jeg la meg i går, men fikk til slutt sove. Våknet igjen og var fortsatt dårlig, men det gikk nok en gang . Siste gangen gikk det ikke så bra. Jeg hang ut vinduet og spydde som en gris. Ikke spesielt festlig. Håper dette var et engangstilfelle eller at jeg reagerte på knekkebrødene jeg spiste til kvelds :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Var litt småkvalm når jeg la meg i går, men fikk til slutt sove. Våknet igjen og var fortsatt dårlig, men det gikk nok en gang . Siste gangen gikk det ikke så bra. Jeg hang ut vinduet og spydde som en gris. Ikke spesielt festlig. Håper dette var et engangstilfelle eller at jeg reagerte på knekkebrødene jeg spiste til kvelds :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Ut vinduet? :eek:


♡02.03.2015♡
 
Ut vinduet? :eek:


♡02.03.2015♡
Ut vinduet ja. Jeg hadde ikke akkurat tenkt å spy, så jeg hadde ikke noen bøtte. Ingen forvarsel på at det skulle komme så brått på. Tror jeg skal ha en stående etter dette!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Kan ikke bli sulten for da blir jeg uggen

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Samme her... og jeg er sulten, uuughhh

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Jeg har begynt å slite veldig med vond korsrygg og lynnedslag i bena. Nå er jeg i syden da, og vi har drevet med både stand up paddle og kayakk, og gått ekstremt mye, men aldri opplevd dette før. På vei hjem fra middag i går måtte jeg stoppe hvert 5 minutt da jeg fikk krampe i foten, skjønte raskt at det kom fra korsryggen! Hatt litt trøbbel med korsryggen før, og antar det er de litt løsere leddbåndene som kommer med graviditeten som gir en ekstra belastning på musklene. For det kan ikke være snakk om bekkenlåsning vel?

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Det kan jo være snakk om det.. Da kan du få sånne isjas liknende smerter nesten.. Men kiroptaktoren hjelper deg løsne det ;-) skal vist være trygt å gå til kiropraktor i graviditeten ...


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Da har den elendige formen kommet. Jeg er kvalm som fy og spyr som en gris. Bekkenet krangler, skal inn til osteopat nå. Det var fint så lenge deti varte. Hater å gå på jobb i denne formen..

*jente 2009*
*gutt 2013*
*lille spire mars 2015*
 
Da har den elendige formen kommet. Jeg er kvalm som fy og spyr som en gris. Bekkenet krangler, skal inn til osteopat nå. Det var fint så lenge deti varte. Hater å gå på jobb i denne formen..

*jente 2009*
*gutt 2013*
*lille spire mars 2015*
Æsj:(. Det høres ikke noe deilig ut:(. Masse god bedring:)


Venter nr 2 mars 2015❤️
 
Blæ, formen har vært så fin .. Helt til nå, er i oslo på en liten ferie i 3 dager :) Skulle ut på shopping, nen her ligger jeg i hotellsengen litt uvel :-( typisk


Sent from my iPad using BV Forum
 
Huff, god bedring til alle dere som strever med kvalme, trøtthet og dårlig form! Håper dere kommer dere fort!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg misunner ingen med kvalme/oppkast.. Kom helt forferdelig på meg akkurat idet jeg la meg ned for å sove .. Dere som er veldig kvalme/kaster opp - hvordan går dette med jobb??


Termin 24.03.14 ❤️
 
Back
Topp