Symptomtråden

Idag kom frysinga, den ekstreeeme oppblåstheta og småkvalmen :( wææ, vil ikke være kvalm :(


❤️ Mars 2015 ❤️
 
Dårlig humør, og lett for å finne tårene i dag.


❤️ etterlengtet skatt 24/3-15 ❤️
 
Ingen symptom her :p Sist jeg var gravid hadde jeg allerede masse symptom.. Så håper egnetlig enkelte symptom som kvalme, hodepinen og trettheten uteblir!! :p
 
har egentli kun ømme pupper om dagen.. Litt små verk i bekkenet, men nå har eg og vært sengeliggende siden søndag... Så blir spennende nå når jeg skal begynne med hverdagslige ting igjen ;)
 
Nå tror jeg symptomlista mi er komplett... Kvalmen kom som et ekspresstog i går! Tør nesten ikke bevege meg av frykt for å spy, som er noe av det værste jeg gjør:p Så da er det kvalme, ømme pupper, mensmurring, kramper, kviser, gråt, ustabilt humør, hodepine, pupper som vokser (fort), større mage.....tja, det var vel det :p Hurra ;-)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Nå er jeg 4+6 og (heldigvis) er det eneste jeg opplever litt ømme bryster. Håper virkelig det holder seg sånn fremover :p


Termin 24.03.14 ❤️
 
Er så oppblåst at føles som jeg er nesten halvveis allerede!! :p

Sent from my LT26i using BV Forum mobile app
 
Jeg er så sinnsykt trøtt, nipplene er sinnsykt ømme! Det er vondt å dusje, skikkelige mensliknende kramper innimellom, og hodepine enkelte dager... Syns jeg har lite symptomer, men når jeg skriver det sånn virka det fler


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Nå har jeg skikkelig ubehag ved skambein tide. Kjennes ut som om det er noe som er oppblåst eller presser på der nede. Ubehagelig og ømt, men ikke vondt. Er det et positivt symptom mon tro? ☺
 
Så langt har jeg bare litt ømme bryster som har vokst litt, samt litt mensmurringer nå og da. Slik var det sist gang og, så satser på at jeg slipper billig unna denne gangen og. Etterhvert fikk jeg masse småkviser i pannen, samt at jeg ble ekstremt trøtt. Får se om d også kommer denne gangen. Håper jeg slipper unna blødninger denne gangen.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Off våknet med Noen forferdelige magekramper nå... Håpløst! Blir så redd, har hatt sånne her mange ganger før jeg ble gravid også! Men er liksom ekstra påpasselig nå.. Har ikke blødd noe da, heldigvis


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Sliter i sola. Syns det svir på huden. Andre som merker noe sånt?


❤️ endelig 24/3-15 ❤️
Jeg har fått en ekstremt kvisete og sår ansiktshud, og det merkelige er at huden på kroppen plutselig tåler masse sol og alle kvisene er borte (slet med litt kviser på rygg og bryst). Skjønner ingenting jeg.. Bruker faktor 30 i ansiktet ihvertfall, og 20 på kroppen (startet med 30). :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Å nei!! Trøtten og kvalmen har kommet for å ta meg!:(. Å magen er stein hard!!.


Venter nr 2 mars 2015❤️

Heldigvis er jeg ikke kvalm enda.. Men merker det godt når det går lenge mellom jeg spiser.. Men shit! Magen min er helt på bærtur.. Ingen sa til meg at jeg skulle gå rundt med mensmurringer i flere uker!!!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har lest litt rundt på nett. De fleste som får kvalme som et symptom, får det mellom uke 5 og 7. Deretter varer det i noen uker.
Selvsagt er det noen som blir kvalm fra starten, og noen som aldri blir kvalm.

Er spent nå, da jeg passerte 5+0 i går.


❤️ lille ❤️ 24/3-15 ❤️
 
Kvalm, trett, sliten, kvisete, fet hud, fett hår, tåler ikke sola før jeg blir svimmel, ømme pupper og øm nederst i magen. Så lenge jeg har symptomer så skal jeg ikke klage, for det er jo forsåvidt ett godt tegn. :) 8+1 i dag. :)
 
Svimmel og besvimt 2 ganger i dag og i går.... Vet ikke om det er varmen når jeg er gravid (over 40 grader i tunisia) eller noe annet... I morgen skal jeg til lege her


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Trøtt, lett lei, følsom. små kvalm når d går for lenge mellom mat..... Spent på fortsettelsen når jeg kommer i uke 6-7 :p
 
Back
Topp