Symptomtråden

Øm i magen ja, føler meg veldig støl liksom.

Men, i dag er jeg helt vanvitig vond i korsryggen. Er første graviditet for meg, men dette kan kjennes ut som hvordan andre har forklart begynnende bekkenløsning. Er det virkelig mulig så tidlig som 4+6? Eller er det et negativt tegn. Vet at mange får ryggsmerter ved SA

♡02.03.2015♡

Øm i magen ja, føler meg veldig støl liksom.

Men, i dag er jeg helt vanvitig vond i korsryggen. Er første graviditet for meg, men dette kan kjennes ut som hvordan andre har forklart begynnende bekkenløsning. Er det virkelig mulig så tidlig som 4+6? Eller er det et negativt tegn. Vet at mange får ryggsmerter ved SA

♡02.03.2015♡

Bra det er flere som har ømme mager :) hiihi.
Mange har vondt i korsryggen. Som regel er det ufarlig,er jo my som skjer overalt i kroppen:) Så lenge du ikke har blødninger og store smerter så går det helt sikkert fint.:)
Jeg hadde en SA i mai. Da hadde jeg veldig! vondt i korsryggen og brunlig utflod. Jeg tror at når man har smerter som kan være en begynnede SA,så vet man det liksom... viss du skjønner hva jeg mener. :)

Ingen brun utflod eller blod - kun ryggsmerter. Er på jobb og overlevee helt fint, men kjenner det godt når jeg sitter

♡02.03.2015♡

Håper det er et tidlig graviditetstegn. Det er så ømt at jeg ikke klarer å ha jentungen på 2 år, i fanget. :P
det er nok sikkert litt sånn i tildig svangerkapet, men jeg opplevde det også veldig på slutten, men det er jo ikke så rart da :p

♡♡Termin 01.03.2015♡♡

det er nok sikkert litt sånn i tildig svangerkapet, men jeg opplevde det også veldig på slutten, men det er jo ikke så rart da :p

♡♡Termin 01.03.2015♡♡

Hehe,nei ikke så rart det nei :P
Krysser alt som kan krysses, for at min ømme mage holder på å lage en liten hule til en liten spire :D

Dere som har menslignende smerter - hvor lenge har dere hatt det? Jeg har hatt det i to uker nå, er 4+2. I dag er det skikkelig ille. Klarer omtrent ikke konsentrere meg om jobb. Har vært tusen ganger på do for å sjekke om jeg blør - noe jeg ikke gjør pr nå. Men det er skikkelige kramper i magen:eek: Merker at jeg blir en smule engstelig....

Hodepine!!! og lett kvalme...
Syntes det var tidlig å merke noe nå. Sist merket jeg ikke noe særlig før uke 6 da kvalmen kom... Krysser fingrene for at dette svangerskapet blir lettere. Spendende tid vi går i møte damer;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Kjenner ingenting spesielt egnetlig foruten at det kjennes ut som at mensen skal komme. Verken trøtt, ekstra sulten eller kvalm. Positiv test er vel det eneste symptomet. Hadde jeg ikke visst at vi prøvde hadde jeg aldri tatt noen test.
IKM i morgen. Håper jeg slipper mange sympotmer.

Dere som har menslignende smerter - hvor lenge har dere hatt det? Jeg har hatt det i to uker nå, er 4+2. I dag er det skikkelig ille. Klarer omtrent ikke konsentrere meg om jobb. Har vært tusen ganger på do for å sjekke om jeg blør - noe jeg ikke gjør pr nå. Men det er skikkelige kramper i magen:eek: Merker at jeg blir en smule engstelig....

Jeg sniker litt fra februar-forumet. Jeg er nå 6+1 og hadde akkurat det du beskriver. Det var kjempevondt og jeg blei selvsagt engstelig, men det er ikke noe blod her i det hele tatt, så du må bare prøve å roe deg ned så mye som mulig. Tror det er helt normalt :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Jeg sniker litt fra februar-forumet. Jeg er nå 6+1 og hadde akkurat det du beskriver. Det var kjempevondt og jeg blei selvsagt engstelig, men det er ikke noe blod her i det hele tatt, så du må bare prøve å roe deg ned så mye som mulig. Tror det er helt normalt :)

Regner egentlig med at det er normalt, men ble plutselig så veldig med kramper nå....Roa seg akkurat litt ned :) Glad samboeren min ikke er på jobb sammen med meg, han hadde kalt meg for et hysterisk kvinnfolk:p Huff, som man engster seg - og helt sikker unødig ;)

Tusen takk for kjapt svar:)

Har hatt d siden el. Er 4+4 idag

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Regner egentlig med at det er normalt, men ble plutselig så veldig med kramper nå....Roa seg akkurat litt ned :) Glad samboeren min ikke er på jobb sammen med meg, han hadde kalt meg for et hysterisk kvinnfolk:p Huff, som man engster seg - og helt sikker unødig ;)

Tusen takk for kjapt svar:)

Hehe ja, det blir til at man engster seg. Men det er jo ikke så rart med såpass dyrebar last! :D Lykke til videre, det går over etterhvert skal du se!

Er altså DAUEtrøtt! Skal sies at jeg har ME, men aldri vært så her trøtt!! Og blir akutt tissetrengt! Merkelig opplevelse :-P

Sent from my iPhone using BV Forum

Ømme bryster
Såå trøtt hele tiden
Kvalme på morgenen
Oppblåst
Hodepine og svimmel her

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Foreløpig nr2 på vei her :) Hadde mye vond i korsryggen de første ukene sist gang og har en veldig frisk gutt på 16 mnd nå ;) Symptomer jeg har er murringer, anspent i magen, begynnende bekkenløsning :eek: Og trøtt-trøtt-trøtt !! Termin rundt 13. Mars :)

Positive tester
Ingen mens
Småømme pupper
Migrene to ganger på en uke, sikkert over et halvt år siden sist. Faktisk det som fikk meg til å lure. Det og stikking på begge sidene en uke etter el.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Back
Topp