Symptomtråd

Litt friskt blod når jeg gikk på toalettet nå, blir så bekymra. Hatt vanlige murringer. Var veldig aktiv i går i forhold til vanlig, kan det påvirke? Mtp slimhinner og at livmorhals er mer blodfylt?

Kan bare være et lite blodkar❤️ Jeg blør hver dag pga hematom! Heldigvis kun spottet litt idag:smiley-angelic001

Det er so weird :laughing002

I know, so weird :laughing002 cravet kjøtt og grønne Oliven med guttene. Og en lakris is i førsten med ene gutten, mens med jentene har jeg cravet mer søtt som kanelboller og te+ o'boy.

Jeg må virkelig bare slå meg til ro med at symptomene mine bare kommer og går. I dag har jeg følt meg uggen og hatt murring slik jeg hadde for en uke siden. Puppene er ikke like ømme lenger, men det er vell normalt det også kommer og går :happy090

Hatt litt mer murringer nå, og vært littegrann mer kvalm på morgenen i dag.. Holdt på å kaste opp mens jeg trente en kort styrkeøkt :laughing002 + sovnet likt med toåringen de siste to kveldene..

Jeg har fått noen symptomer. Har kløende/stikkende/ømme bryst, mer oppblåst mage, er kjempetrøtt og fryser enda lettere enn vanlig.
På tross av dette kjenner jeg at jeg ikke helt tror på graviditeten før kvalmen kommer. Den har ikke vært litt tilstede engang. Er 5+3 :bored:

Også vet jeg at jeg bør nyte dette. Kvalme er noe av det aller verste jeg vet om! Men jeg går å venter på den, akkurat som det er kvalmen som skal gi meg bekreftelse på graviditet :wacky:

Back
Topp