Tiden går så sakte når man er kvalmMente at jeg har bare vært kvalm i 2 uker, men det føles som en evighet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tiden går så sakte når man er kvalmMente at jeg har bare vært kvalm i 2 uker, men det føles som en evighet
hadde spotting én dag i forrige svangerskap, men ikke hatt til nå var lite og brunt bare daHar dere også spotting? Veldig lite her, men blir litt tankefull
Ja opplevde det for første gang i dag! Ble super stressa av detHar dere også spotting? Veldig lite her, men blir litt tankefull
aldri hatt før i tidligere svangerskap.. aldri opplevd sa/ma hellerIkke noe denne graviditeten, ennå, men hadde det forrige gang, mener det var i uke 5/6. Brunt. Forklaringen fra lege var vel at slimhinnene er mer skjøreHar dere også spotting? Veldig lite her, men blir litt tankefull
Ps: sitter også å spiser grønne oliven før kl10…. Kan ikke huske siste jeg spiste det men nå var det perfekt![]()

Litt friskt blod når jeg gikk på toalettet nå, blir så bekymra. Hatt vanlige murringer. Var veldig aktiv i går i forhold til vanlig, kan det påvirke? Mtp slimhinner og at livmorhals er mer blodfylt?

Det er so weirdHatt dilla på det med guttene![]()

Hadde litt spotting 2-3 dager noen dager etter positiv test. Testene fortsatte å øke i dagene etter så håper og tror det var ufarlig..Har dere også spotting? Veldig lite her, men blir litt tankefull
Det er so weird![]()
cravet kjøtt og grønne Oliven med guttene. Og en lakris is i førsten med ene gutten, mens med jentene har jeg cravet mer søtt som kanelboller og te+ o'boy.Ja sant. Blir så redd, men prøver å holde bekymringstanker unna, men det er vanskeligKan bare være et lite blodkarJeg blør hver dag pga hematom! Heldigvis kun spottet litt idag
![]()