Tiden går så sakte når man er kvalmMente at jeg har bare vært kvalm i 2 uker, men det føles som en evighet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tiden går så sakte når man er kvalmMente at jeg har bare vært kvalm i 2 uker, men det føles som en evighet
hadde spotting én dag i forrige svangerskap, men ikke hatt til nå var lite og brunt bare daHar dere også spotting? Veldig lite her, men blir litt tankefull
Ja opplevde det for første gang i dag! Ble super stressa av detHar dere også spotting? Veldig lite her, men blir litt tankefull
aldri hatt før i tidligere svangerskap.. aldri opplevd sa/ma hellerIkke noe denne graviditeten, ennå, men hadde det forrige gang, mener det var i uke 5/6. Brunt. Forklaringen fra lege var vel at slimhinnene er mer skjøreHar dere også spotting? Veldig lite her, men blir litt tankefull
Ps: sitter også å spiser grønne oliven før kl10…. Kan ikke huske siste jeg spiste det men nå var det perfekt![]()

Litt friskt blod når jeg gikk på toalettet nå, blir så bekymra. Hatt vanlige murringer. Var veldig aktiv i går i forhold til vanlig, kan det påvirke? Mtp slimhinner og at livmorhals er mer blodfylt?

Det er so weirdHatt dilla på det med guttene![]()

Hadde litt spotting 2-3 dager noen dager etter positiv test. Testene fortsatte å øke i dagene etter så håper og tror det var ufarlig..Har dere også spotting? Veldig lite her, men blir litt tankefull
Det er so weird![]()
cravet kjøtt og grønne Oliven med guttene. Og en lakris is i førsten med ene gutten, mens med jentene har jeg cravet mer søtt som kanelboller og te+ o'boy.Ja sant. Blir så redd, men prøver å holde bekymringstanker unna, men det er vanskeligKan bare være et lite blodkarJeg blør hver dag pga hematom! Heldigvis kun spottet litt idag
![]()
Holder på med siste finish før hussalg, så skikkelig dårlig timing, men sånn er det. Ligger i sengen og spiser salte kjeks mens mannen løper rundt og fikser stakkars 

AbsoluttJeg må virkelig bare slå meg til ro med at symptomene mine bare kommer og går. I dag har jeg følt meg uggen og hatt murring slik jeg hadde for en uke siden. Puppene er ikke like ømme lenger, men det er vell normalt det også kommer og går![]()