4+5
Kan starte med å nevne at jeg ikke skjønner noen ting, sist (som endte i SA) var ømme pupper eneste symptomet… Men nå derimot
- Konstant trøtt (kommer til å sovne på jobb hvis det skal fortsette sånn her)
- Mye mer sulten en ellers
- Strekk i livmor
- Ømme pupper, som har vokst den siste uken. Nå er den ene større enn den andre?!
- Felte noen tårer når jeg innså punkt 3, så da kan vi vel legge hormonell på lista også. Er ikke en person som feller mange tårer til vanlig.
Kan starte med å nevne at jeg ikke skjønner noen ting, sist (som endte i SA) var ømme pupper eneste symptomet… Men nå derimot
- Konstant trøtt (kommer til å sovne på jobb hvis det skal fortsette sånn her)
- Mye mer sulten en ellers
- Strekk i livmor
- Ømme pupper, som har vokst den siste uken. Nå er den ene større enn den andre?!
- Felte noen tårer når jeg innså punkt 3, så da kan vi vel legge hormonell på lista også. Er ikke en person som feller mange tårer til vanlig.

Spent på hvor lenge jeg kan late som om alt er i orden før jeg må krype til korset og fortelle sjefen hvorfor jeg oppfører meg så rart
(7+5 i dag)
har innfunnet meg med at symptomene kommer sent på meg denne gangen, haha! er 5+4. Den høyre puppen er kaaaanskje litt øm, men ikke mer
Prøver å være glad for det og tenker at det er positivt frem til noe annet er bevist
Blir faktisk kvalm av å tenke på det
Men tok en postafen nå på kvelden da jeg hadde vært litt for oppegående og spist, så kom litt halsbrann osv. Men i dag var en bedre dag, denne uken har vært den tøffeste hittil
7+6 i dag