Aner ikke når den overtar,merker man forskjell da?Ja tror du morkaken har begynt å overta? Var mindre kvalm i går og i dagMen tok en postafen nå på kvelden da jeg hadde vært litt for oppegående og spist, så kom litt halsbrann osv. Men i dag var en bedre dag, denne uken har vært den tøffeste hittil
7+6 i dag
![]()

Tenkte mer på at jeg har null kontroll over eller mulighet til å forutse symptomene mine for tiden,siden det går sånn opp og ned. Er helt utslitt! Så her er det den lille som er sjefen allerede
Er postafen trygt? Hadde vært greit med noe annet enn mat for å dempe kvalmen. Føler jeg spiser konstant noen dager
(jeg er 7+6 i dag)
Men tok en postafen nå på kvelden da jeg hadde vært litt for oppegående og spist, så kom litt halsbrann osv. Men i dag var en bedre dag, denne uken har vært den tøffeste hittil
7+6 i dag
Har som sagt hatt en helvetesuke med dårlig og vond mage, så når det endelig slapp så føler jeg meg sååå mye lettere.. kvalmen slapp litt også, håper det er ufarlig. Men typisk at den kommer igjen ja, som du sier så er det lille knøttet som styrer mye her nå
6+4 i dag

jaja da går jeg kanskje ned igjen de 6 kg jeg har gått opp likevel da
eller at de jevner seg ut