Symptomtråd

DPO 10 idag.
● menssmerter/ murringer
● sulten konstant
● svak halsbrann
● trøtt
● tissetrengt
● oppblåst
● kviser

Utenom har jeg ligget syk med kraftig hosting og med nesten null søvn. Så kjenner det skal bli godt å bli frisk nå snart. Litt bedre idag :hello2
Jeg fikk også halsbrann helt tidlig, ble bedre rundt uke 5^^ Tar Titralac og legger meg på venstre siden om det er for plagsomt.

Hjelpes der kom kvalmen tilbake :sour:som ett tog! Kan jeg ikke bare være glad når jeg har symptomfrie dager? Gått å krisemaksimert i flere dager nå o_O etter alle skjema jeg kan finne på nett er 38000 hcg i uke 6 ganske høyt. Rart hvordan kvalme kan berolige en. Fikk hvertfall litt tidligere ultralyd, så 2 dager til bare nå :Heartred:nailbiting:
Jeg har også slitt med symptomer av og på, spesielt om jeg har hatt en rolig periode så kjenner jeg mye mindre. Har ikke vært spesielt kvalm, så har i utgangspunktet ikke så mange symptomer å gå etter. Når ett blir svakere, bygges angsten opp veldig fort!

6+4
- litt småugg
-Litt ømme pupper
- kjenner veldig på at det er litt størrelse på livmor allerede, litt sånn trykk utover helt nederst på magen. Kanskje ikke så rart, ikke så lenge siden jeg var gravid sist heller.
-Konket ut i 1,5 time på sofaen i går :hilarious:

3+5.
Veldig ømme pupper.
Var nesten sikker på at jeg var gravid pga puppene. Føler også de har blitt større:oops:

Andre som lider av EKSTREM tretthet? Tenker på dere som jobber, dette hadde jo ikke gått an om jeg jobbet :arghh: Jeg ligger eller sover hele natten og dagen. Er oppegående kanskje 4-5 timer, fordelt utover hele dagen… :sorry: Tett gravidnese og skikkelig andpust hjelper jo ikke på bevegelser heller :dead: Kan ikke huske det var sånn sist…

Andre som lider av EKSTREM tretthet? Tenker på dere som jobber, dette hadde jo ikke gått an om jeg jobbet :arghh: Jeg ligger eller sover hele natten og dagen. Er oppegående kanskje 4-5 timer, fordelt utover hele dagen… :sorry: Tett gravidnese og skikkelig andpust hjelper jo ikke på bevegelser heller :dead: Kan ikke huske det var sånn sist…
Jepp! Er helt vanvittig trøtt.. Går på kvalmestillende som gjør meg enda trøttere.

Jepp, og er bare 3+6 i dag :nailbiting:

Trøtt ja!!!

Ikke heeelt ekstremt ennå, men jobber jo heller ikke. Ble sykemeldt pga det sist. Har en jobb hvor man ikke kan gjøre ting i svime. Nå er jeg 100% sykemeldt og skal over på svangerskapspenger etterhvert. Men sover fortsatt hele natten og konker ut midt på dagen 1-2 timer.

Også er det meg da, som fortsatt ikke har noen symptomer :bag:
Glad for at jeg fungerer helt vanlig i jobb og privat, men kan ikke legge skjul på at det også bekymrer meg litt :shy:
Det er jo noen som er heldige da :Heartred jeg har egentlig vært veldig heldig mtp kvalmen. Med storebror (om man skal tørre å kalle han det allerede) så var jeg mest uggen i noen uker bare,og det kom ikke før uke 7-8 og hadde gitt seg helt ved 11 uker f.eks.

Glad for at jeg fungerer helt vanlig i jobb og privat, men kan ikke legge skjul på at det også bekymrer meg litt :shy:
Jeg har faktisk følt meg i bedre form den siste uken. Mer energi enn på lenge :hilarious: hadde ikke så mye symptomer sist graviditet. Kun ett par episoder jeg kastet opp, men var ikke spesielt kvalm.

Jeg tenker det er helt normalt, men har forståelse for at det bekymrer deg :Heartred

Skjønner gleden og bekymringen godt!
Jeg var skikkelig dårlig fra uke 4 til fødsel med første. Nå har jeg vært dårlig i en uke, og nå er det nesten ingen symptomer... Graviditetstestene har blitt sterkere, har ikke vært hos lege enda, men tenker bestille tidlig ultralyd så fort det er mulig. For det kjentes "tryggere" ut med symptomer :rolleyes:
Men krysser samtidig fingrene for at jeg holder meg fin i formen og ikke blir like dårlig etterhvert :)

Uke 5 (4+5)
- Vonde bryster
- Strekk i livmor
- Trøtt

Ikke sykemeldt enda, men konker kl 9 hver kveld, og sover litt på dagtid når jeg har hjemmekontor, og skulle ønske jeg kunne når jeg er på kontoret :smiley-ashamed005

Åh jeg har hatt ekstremt tørrhoste nå i 1,5 uke. Sovet i snitt 3 timer hver natt. Var hjemme siste uke fra jobb. Er på jobb nå. Gleder meg til søvnen blir stabil for jeg er så trøtt :sorry:

Mye murringer i ettermiddag og nå på kvelden. Blir umiddelbart bekymret. Fikk jo det plutselig slik sist før jeg mistet. Vet godt at det er normalt med murring, men får skikkelig flashback.. Puppene er bare litt ømme idag, er fremdeles trøtt, men det kan være kun pga medisiner. Håper alt er bra og skulle ønske jeg kunne spole frem noen uker.

Jeg har veldig lite symptomer, kjenner egentlig ikke at jeg er gravid for det meste. :sorry: Hender at kvalmen sniker seg innpå med noen dagers mellomrom, men ikke i nærheten av slik jeg har hatt de andre gangene.
Satser alt på at jeg bare er heldigere denne gangen og at alt ser fint ut på ul på onsdag. :smiley-angelic001

Back
Topp