Symptomtråd

Jeg var bekymret i går for at jeg ikke kjente symptomer. Men merka da vi spiste middag at siste laksebiten var kvalmende. Og ble skikkelig kvalm da jeg skulle legge meg i gåe kveld. Har vært mye våken i natt grunnet kvalme. Og kasta opp rett før jeg skulle gå til bussen I dag tidlig. Så det ble å ringe inn syk, og forklare det. Sa at jeg kom hvis kvalmen bedret seg. Men jeg sovna på sofaen. Og våkna med tung hode. Og har kasta opp igjen.

Sorry hvis TMI :smiley-ashamed004
Men hordan er utfloden deres?
Jeg bruker truseinnlegg daglig nå, så ser i utgangspunktet ikke hvordan konsistensen er, men fargen. Det er lysegult på grensen til oransj/brunt, kjenner jeg får litt panikk fordi det var sånn det var når jeg hadde MA også. Vet jo utfloden kan være ganske crazy som gravid, men blir jo litt bekymret for at det indikerer det samme :bag:

Symptomer 3+6 :shy:
  • Mye stikking og murring
  • Følelsen av at det er «fullt» inni der
  • Blir fort sliten av ingenting
  • Dårlig i magen
  • Mye luft i magen
  • Bittelitt spente bryster

Jeg bruker truseinnlegg daglig nå, så ser i utgangspunktet ikke hvordan konsistensen er, men fargen. Det er lysegult på grensen til oransj/brunt, kjenner jeg får litt panikk fordi det var sånn det var når jeg hadde MA også. Vet jo utfloden kan være ganske crazy som gravid, men blir jo litt bekymret for at det indikerer det samme :bag:
For min del er det noe økt utflod, men hvitt og kremet. Ikke behov for truseinnlegg. Mener å huske det var samme sist. Håper dette ikke betyr noe dårlig for deg❤:Heartred

Jeg har tidvis brunlig og lys rosa grunnet småblødninger. Har hatt det med de to andre også. :happy:

Jeg har tidvis brunlig og lys rosa grunnet småblødninger. Har hatt det med de to andre også. :happy:
Takk for svar og beroligelse :smiley-ashamed004 :Heartred Fikk høre at det var normalt sist, og ikke utelukkende kunne indikere MAen heller. Men det er noe av det jeg husker best fra sist, som også bekymret meg den gang. Håper det er som hos deg, uskyldig og hormonbetinget:angelic:

Takk for svar og beroligelse :smiley-ashamed004 :Heartred Fikk høre at det var normalt sist, og ikke utelukkende kunne indikere MAen heller. Men det er noe av det jeg husker best fra sist, som også bekymret meg den gang. Håper det er som hos deg, uskyldig og hormonbetinget:angelic:
Jeg kan godt forstå at du blir bekymret, spesielt siden du opplevde det samme da du hadde MA. Heldigvis er det veldig vanlig, og ofte helt ufarlig. :Heartred
Forrige svangerskap opplevde jeg en litt større blødning i uke 8/9 Fikk meg en skikkelig støkk, men det var heldigvis helt fint med lille. :love017 Det skyldtes visstnok at morkaken lå over mormunnen. :confused005

Sammen med kvalmens skikkelige inntog har jeg begynt å syns at vann smaker ekkelt.. det passer jo dårlig

5+6
-Trøtt og sliten, men er sykemeldt så har mulighet til å hvile :Heartred
-Uggenheten er tilbake
-Ømme bryst av og på, stort sett hele dagen.
-Craaaaver kaffe, fant endelig koffeinfri filterkaffe :woot: veldig rart da kaffe har smakt så dårlig når jeg var gravid med storebror

Jeg spotta i forrige uke. La merke til at det hadde kommet gulig utflod i dag. Er veldig aktiv med kroppen på jobb. Så jeg stresser litt med at jeg har utflod.

4+4
Sliten og emosjonell :dead: sover 10 timer på natta og enda er jeg trøtt

jeg er 5+6 i dag og har hatt litt forskjellige symptomer
Alt fra så vonde bryster at jeg ikke får sove, kvalme, konstant sult, kviser, tretthet og oppblåst mage. I tillegg har jeg hatt litt kramper innimellom, grått mye :smiley-ashamed004 og har også fått litt utflod.

De siste dagene har jeg blitt litt stresset fordi brystene ikke er like ømme lenger, og magen er ikke like oppblåst. :banghead:
Jeg er fortsatt kvalm, men mest når jeg sitter på bussen. Sulten er heller ikke like intens.
Dette er min første graviditet, og siden det er IVF blir jeg ekstra urolig for alt.

Jeg klarer rett og slett ikke roe meg ned, og ultralyden er først om to uker. :happy8:happy8

rosafarget utflod som begynte i går og har det i dag også. Tidvis brunt. Hadde en liten blødning på denne tiden med forrige også så prøver å berolige meg med det. Ultralyd i morgen så da får jeg uansett svar.

Men til noe annet: har noen opplevd å være svært kvalm (hyperemesis) i et svangerskap og deretter minimalt i neste? På denne tiden med forrige så hadde kvalmen meldt seg og jeg var allerede i gang med oppkast 3-4 ganger om dagen. Nå som jeg er like langt så er jeg veldig kvalm og uggen akkurat når jeg våkner på morgenen, bare litt uggen/redusert på dagtid og så kommer kvalmen litt snikenes på kvelden før jeg legger meg, men går bort så fort jeg får lagt meg. Burde jo være overlykkelig for dette, men det får meg bare til å tenke at dette svangerskapet kanskje ikke går like bra som forrige..

4+6 og fremdeles lite symptomer :smiley-ashamed004 såre nipler hvis jeg klemmer de, men det er egentlig eneste. Hadde jeg ikke hatt så sterke G tester, og ingen mensen, så hadde jeg ikke skjønt at jeg var gravid. Mulig jeg angrer på å ha skrevet dette, men kvalmen og andre symptomer kan gjerne komme snart :hilarious:

4+6 og fremdeles lite symptomer :smiley-ashamed004 såre nipler hvis jeg klemmer de, men det er egentlig eneste. Hadde jeg ikke hatt så sterke G tester, og ingen mensen, så hadde jeg ikke skjønt at jeg var gravid. Mulig jeg angrer på å ha skrevet dette, men kvalmen og andre symptomer kan gjerne komme snart :hilarious:
Kan hende du er ekstra heldig da? :Heartpink

Flere som sliter med hjertebank? Kan være det er helt urelatert til graviditeten, men oppsto et par dager før positiv test. Har fått legetime til uken for en sjekk.
Og flere som sliter med senebetennelse? Hadde det i første svangerskap i samme hånd. Bare nå beveger det seg opp i skulder mot kvelden :arghh:

4+4

Fortsatt veldig kvalm.
Ømme pupper og såre nipler.
Og kanskje mer sliten enn jeg pleier, godt med 1 time på øyet etter jobb merker jeg

6+1
Dårlig med symptomer i dag :bored: ble litt beroliget når jeg konket ut på sofaen en times tid. Føler meg veldig bra og energisk... Dette er dag 4 med albyl-e. (Blodfortynnende). Håper det er pga de. Men er veldig redd ting har sluttet å utvikle seg. Kvalmen er helt borte...puppene avtar også. Samboer er bortreist frem til søndag..vurderer å ta blodprøver i morgen for å vite..vil jo helst vite så fort som mulig hvis det ikke går veien.

Back
Topp