Ja og noen kjenner på hver minste ting i kroppen (som meg) mens andre er ikke like følsomme, men at det likevel jobbes like bra inni kroppen fordi!! 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Hjelper det når du spiser? Håper du holder den litt i sjakk endaKvalmen har begynt å komme snikende.Håpte den ville holde seg unna et par uker til.

Ja, det hjelper med mat!Hjelper det når du spiser? Håper du holder den litt i sjakk enda![]()
Håpte bare jeg kunne slippe å legge på meg like mye i første trimester som de andre gangene. 
jeg drømmer stort sett hver natt, men de blir ekstra rare når jeg er gravid
)

Åjaaa, åhhh det har jeg ikke tenkt på engang..Ja, det hjelper med mat!Håpte bare jeg kunne slippe å legge på meg like mye i første trimester som de andre gangene.
![]()
Nå gjør jeg bare alt for å unngå kvalmen 
Ja slim i halsen henger visst sammen med dette med mer blodforsyning det og tror jeg, samme som med tette nesa :/ Bra Xoneva gir litt demping daTett i nesen og slim i halsen (er det et symptom da?) som gjør at jeg brekker meg ekstra.
Kvalme og brekninger, noenlunde håndtert med xonvea så langt
Sur smak i munnen som kommer og går og gjør at alt av drikke smaker muggent.
Trøtt og andpusten av de minste ting (som å ta ut fra oppvaskmaskina.
Tunge og ømme bryst
Kviser![]()

Jeg sprayer magnesium-olje på leggene når jeg kjenner brenning eller kribling i fotene. Slet mye med restless legs på slutten av forrige svangerskap. Nå har jeg magnesium olje jeg skal prøve. Hittil funker det, men ikke så ille plaget enda heller daSamboeren sa i går at han syns puppene mine har vokst. Jeg ser det ikke selv. Og at jeg har mer rødhet i ansiktet. Veldig slapp lørdag for meg. Sov dårlig i natt, grunnet brennende ubehag i leggene. Glad samboeren hadde nattevakt. Jeg tok dyna og puta hans og la under leggene mine.
Men hjelper heldigvis enda å spise, håper det kan fortsette sånnHvor får du kjøpt magnesium olje? Jeg tenker jeg skal begynne med støttestrømper også nå. Har flere par liggende, men jeg har ikke funnet de i sokkeskuffa enda. Har en jobb hvor jeg står hele dagen.Jeg sprayer magnesium-olje på leggene når jeg kjenner brenning eller kribling i fotene. Slet mye med restless legs på slutten av forrige svangerskap. Nå har jeg magnesium olje jeg skal prøve. Hittil funker det, men ikke så ille plaget enda heller da
Bestiller på nettHvor får du kjøpt magnesium olje? Jeg tenker jeg skal begynne med støttestrømper også nå. Har flere par liggende, men jeg har ikke funnet de i sokkeskuffa enda. Har en jobb hvor jeg står hele dagen.
Åh, jeg venter fortsattendelig har jeg såre og vonde nipler!!Første graviditetssymptomet nå, de lar vente på seg denne gangen
![]()

)