Ja det hender, skikkelig slitsomtJeg sliter med å våkne midt på natta nesten hver dag. Trodde det skulle gå over, men det begynner å bli ganske slitsomt.. jeg er lys våken og får ikke for sove igjen. Andre som har det sånn?
![dead :dead: :dead:](/styles/default/xenforo/dead.png)
![hilarious :hilarious: :hilarious:](/styles/default/xenforo/hilarious.png)
![hilarious :hilarious: :hilarious:](/styles/default/xenforo/hilarious.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det hender, skikkelig slitsomtJeg sliter med å våkne midt på natta nesten hver dag. Trodde det skulle gå over, men det begynner å bli ganske slitsomt.. jeg er lys våken og får ikke for sove igjen. Andre som har det sånn?
Skjer med meg også![]()
Vi får håpe det ikke skal være sånn resten av svangerskapetSkjer med meg også![]()
![]()
Haha! Ja mannen min gnisser tenner i søvne som er sykt irriterende til tiderJa det hender, skikkelig slitsomtHadde det slikt sist og… Sov mye på gjesterommet sist svangerskap fordi mannen vekket meg gjerne med snorking eller noe, og så fikk jeg ikke sove igjen
For meg funker det av og til å sette på en podcast eller youtube video som bare surrer på helt lavt volum. Sovner ofte (ikke alltid) innen 10-20 minutter da. Og "white noice" hvis smålyder irriterer (les: når mannen puster for høyt
)
Så godt å høre!Alle symptomer bortsett fra dårlig søvn er helt borte - så jeg var egt sikker på at alt håp var ute! Hulkingen kom derfor fort i gynekologstolen i dag når jeg fikk se aktive armer og ben![]()
ÅååhAlle symptomer bortsett fra dårlig søvn er helt borte - så jeg var egt sikker på at alt håp var ute! Hulkingen kom derfor fort i gynekologstolen i dag når jeg fikk se aktive armer og ben![]()
Lite symptomer nå, litt småkvalm etter måltid og på kveld, og litt oppblåstHvilke symptomer har dere nå? Noen dager føler jeg meg ikke gravid, bare oppblåst, kvalm noen ganger... skal på ultralyd mandag, så redd for at noe er galt eller at det ikke er noe der
Kvalm og mataversjon. Dårlig søvn, drømmer mye rart. Selv om jeg sover 8-9 timer, føler jeg meg utslitt når jeg våkner. Litt oppblåstHvilke symptomer har dere nå? Noen dager føler jeg meg ikke gravid, bare oppblåst, kvalm noen ganger... skal på ultralyd mandag, så redd for at noe er galt eller at det ikke er noe der
Jeg hadde veldig få symptomer noen dager forrige uke, men nå er kvalmen veeldig tilbakeHvilke symptomer har dere nå? Noen dager føler jeg meg ikke gravid, bare oppblåst, kvalm noen ganger... skal på ultralyd mandag, så redd for at noe er galt eller at det ikke er noe der
Hvilke symptomer har dere nå? Noen dager føler jeg meg ikke gravid, bare oppblåst, kvalm noen ganger... skal på ultralyd mandag, så redd for at noe er galt eller at det ikke er noe der
Kvalmen setter inn rundt kl 17 hver ettermiddag for tiden. Er som en mild sjøsyke. Ellers trøtt og uinteressert i det mesteHvilke symptomer har dere nå? Noen dager føler jeg meg ikke gravid, bare oppblåst, kvalm noen ganger... skal på ultralyd mandag, så redd for at noe er galt eller at det ikke er noe der
Faktisk er det en av de få tingene jeg klarer å få nedFlere som bare ikke takler middagsmat nå?![]()
Egentlig bare trøtthet, av og til stikkinger i magen til venstre (fordøyelse tenker jeg) og bekkenløsning. Alt var bra på UL tirsdagHvilke symptomer har dere nå? Noen dager føler jeg meg ikke gravid, bare oppblåst, kvalm noen ganger... skal på ultralyd mandag, så redd for at noe er galt eller at det ikke er noe der
Jeg takler dårlig middag (bortsett fra burger king og sånt), men kan fint spise brødskiver og knekkebrød uten problemerFaktisk er det en av de få tingene jeg klarer å få nedMen jeg er ekstremt "kresen" for tiden, så jeg må bestemme middagene
![]()
I mitt forrige svangerskap ga det seg i uke 8-9, men jeg var aldri ordentlig kvalm, bare uggen. Denne gangen virker dwt som det blir likt. Er 8+4, og begynner å føle meg litt bedre.Jeg var sengeliggende med intens kvalme og brekninger i uke 7 og 8. Nå er jeg I uke 9+6 og kvalme har forsvunnet for 2 dager siden. Er det noen som vet om det er unormalt at kvalmen gir så tidlig som uke 9??