Symptomtråd

:nailbiting: Jeg sliter med å våkne midt på natta nesten hver dag. Trodde det skulle gå over, men det begynner å bli ganske slitsomt.. jeg er lys våken og får ikke for sove igjen. Andre som har det sånn?
Ja det hender, skikkelig slitsomt :dead: Hadde det slikt sist og… Sov mye på gjesterommet sist svangerskap fordi mannen vekket meg gjerne med snorking eller noe, og så fikk jeg ikke sove igjen :hilarious: For meg funker det av og til å sette på en podcast eller youtube video som bare surrer på helt lavt volum. Sovner ofte (ikke alltid) innen 10-20 minutter da. Og "white noice" hvis smålyder irriterer (les: når mannen puster for høyt :hilarious:)

Ja det hender, skikkelig slitsomt :dead: Hadde det slikt sist og… Sov mye på gjesterommet sist svangerskap fordi mannen vekket meg gjerne med snorking eller noe, og så fikk jeg ikke sove igjen :hilarious: For meg funker det av og til å sette på en podcast eller youtube video som bare surrer på helt lavt volum. Sovner ofte (ikke alltid) innen 10-20 minutter da. Og "white noice" hvis smålyder irriterer (les: når mannen puster for høyt :hilarious:)
Haha! Ja mannen min gnisser tenner i søvne som er sykt irriterende til tider:hilarious: Takk for tips!! Jeg skal teste å sette på podcast sånn at tankene ikke begynner å surre helt

Stortsett bare tett i nesa, superlukte sans og ømme pupper av symptomer, men i går hadde jeg så inni granskauen med brystspreng :smiley-ashamed004 Er 9+1 idag

Hvilke symptomer har dere nå? Noen dager føler jeg meg ikke gravid, bare oppblåst, kvalm noen ganger... skal på ultralyd mandag, så redd for at noe er galt eller at det ikke er noe der

Hvilke symptomer har dere nå? Noen dager føler jeg meg ikke gravid, bare oppblåst, kvalm noen ganger... skal på ultralyd mandag, så redd for at noe er galt eller at det ikke er noe der
Lite symptomer nå, litt småkvalm etter måltid og på kveld, og litt oppblåst

Kvalm og mataversjon. Dårlig søvn, drømmer mye rart. Selv om jeg sover 8-9 timer, føler jeg meg utslitt når jeg våkner. Litt oppblåst

Jeg hadde veldig få symptomer noen dager forrige uke, men nå er kvalmen veeldig tilbake :( Veldig vanlig at symptomene går litt opp og ned :)

Er en del kvalm, mest morgen og kveld. Puppene fortsatt ømme, men litt mindre ømme siste uken. Mye mat jeg ikke klarer å spise, sover mye, trøtt. Uke 9

Kvalmen setter inn rundt kl 17 hver ettermiddag for tiden. Er som en mild sjøsyke. Ellers trøtt og uinteressert i det meste :p våkner litt på natta, og litt ømme bryst

Egentlig bare trøtthet, av og til stikkinger i magen til venstre (fordøyelse tenker jeg) og bekkenløsning. Alt var bra på UL tirsdag ❤️

Har ikke vært oppblåst, noe særlig kvalm eller hatt aversjoner/ cravings denne gangen. Sluppet unna det meste

Jeg var så lettet og glad at jeg skrev her inne på lørdag at jeg ikke hadde kastet opp på 2,5 dager. Det må trekkes tilbake :smiley-ashamed004 Kastet opp sent lørdag kveld og har kastet opp 1-3 ganger daglig siden. Den kvalmen vil altså ikke gi seg, og jeg er 12+0 i dag :rolleyes::Heartred

Jeg var sengeliggende med intens kvalme og brekninger i uke 7 og 8. Nå er jeg I uke 9+6 og kvalme har forsvunnet for 2 dager siden. Er det noen som vet om det er unormalt at kvalmen gir så tidlig som uke 9??

Jeg var sengeliggende med intens kvalme og brekninger i uke 7 og 8. Nå er jeg I uke 9+6 og kvalme har forsvunnet for 2 dager siden. Er det noen som vet om det er unormalt at kvalmen gir så tidlig som uke 9??
I mitt forrige svangerskap ga det seg i uke 8-9, men jeg var aldri ordentlig kvalm, bare uggen. Denne gangen virker dwt som det blir likt. Er 8+4, og begynner å føle meg litt bedre.

Back
Topp