Symptomtråd

:nailbiting: Jeg sliter med å våkne midt på natta nesten hver dag. Trodde det skulle gå over, men det begynner å bli ganske slitsomt.. jeg er lys våken og får ikke for sove igjen. Andre som har det sånn?
Ja det hender, skikkelig slitsomt :dead: Hadde det slikt sist og… Sov mye på gjesterommet sist svangerskap fordi mannen vekket meg gjerne med snorking eller noe, og så fikk jeg ikke sove igjen :hilarious: For meg funker det av og til å sette på en podcast eller youtube video som bare surrer på helt lavt volum. Sovner ofte (ikke alltid) innen 10-20 minutter da. Og "white noice" hvis smålyder irriterer (les: når mannen puster for høyt :hilarious:)

Ja det hender, skikkelig slitsomt :dead: Hadde det slikt sist og… Sov mye på gjesterommet sist svangerskap fordi mannen vekket meg gjerne med snorking eller noe, og så fikk jeg ikke sove igjen :hilarious: For meg funker det av og til å sette på en podcast eller youtube video som bare surrer på helt lavt volum. Sovner ofte (ikke alltid) innen 10-20 minutter da. Og "white noice" hvis smålyder irriterer (les: når mannen puster for høyt :hilarious:)
Haha! Ja mannen min gnisser tenner i søvne som er sykt irriterende til tider:hilarious: Takk for tips!! Jeg skal teste å sette på podcast sånn at tankene ikke begynner å surre helt

Stortsett bare tett i nesa, superlukte sans og ømme pupper av symptomer, men i går hadde jeg så inni granskauen med brystspreng :smiley-ashamed004 Er 9+1 idag

Back
Topp