Samme her, og litt vag uggenhetsfølelseJeg har kun kjent litt stikkinger i mage og rygg, akkurat slik det kjennes ut før mensen egentlig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her, og litt vag uggenhetsfølelseJeg har kun kjent litt stikkinger i mage og rygg, akkurat slik det kjennes ut før mensen egentlig.
Og jeg går hjemme med ei på 2 år, kjenner at det sikkert blir vanskelig å fylle dagene hennes om formen blir dårligere.Kjenner meg igjen i dine symptomer!Hatt vondt i korsryggen siden 9dpoellers litt murringer og ømme bryster, men det kan også være pga. cyclogest
Jeg går også på Cyclogest. Lurer litt på hva som skyldes den, og hva som skyldes selve graviditeten, men det er sikkert vanskelig å vite.Gratulerer!Kjenner meg igjen i dine symptomer!
Pluss at jeg tror jeg er litt mer fysisk sliten enn jeg pleier.Jeg går også på Cyclogest. Lurer litt på hva som skyldes den, og hva som skyldes selve graviditeten, men det er sikkert vanskelig å vite.
Er bare 4+2 i dag, da. Blir første innlegget mitt i novembertermingruppa dette.![]()

Sånn for meg ogJeg har lagt merke til at alt av maten jeg spiser smaker ganske blend, smakløst. Familien min har kommentert at det er mye smak mens jeg syns ikke det. Er det noen som har opplevd dette som et symptom?

Ser jo ut som jeg er 5-6 mnd på vei allerede. I alle fall mtp hvor «liten» mage jeg hadde tidligere. Forrige gang var det fåtall som viste vi skulle ha baby og fikk overrasket folk når vi trillet vogn igjen 
Myyye mensmurringer, litt kvalme, ømme bryst. Hater mensmurringer![]()
Ja, det er jo et tegn på vekst, så det er jo egentlig bra. Men så blir man helt tullete likevelJa veit det er kjempe skummelt, hadde heldigvis kjempe masse forrige svangerskap så veit at det ikke betyr noe negativt