Symptomtråd

Første tegnet her var puppa. De begynte å bli vonde allerede 6/7 DPO, nå er de et absolutt mareritt. Bare å komme litt borti gjør sabla vondt. Ellers er det de klassiske menssmertene bare litt anderledes. Og hatt litt ligamentsmerter når jeg reiser meg fort opp, Og selvfølgelig mega trøtt

Jeg var veldig kvalm for noen dager siden, nå er jeg bare småuggen, hjelper å spise.
Er 5+1 i dag i følge menstermin, men tror jeg er en uke tidligere (4+1) ish. Jeg blir ikke klok. Da har jeg jo blitt kvalm veldig tidlig..?
Jeg er også veldig trøtt, nesten umulig å ikke sovne på dagtid, samtidig så våkner jeg så tidlig på morgenen plutselig. :facepalm: Og jeg går hjemme med ei på 2 år, kjenner at det sikkert blir vanskelig å fylle dagene hennes om formen blir dårligere.

Hatt vondt i korsryggen siden 9dpo :bag: ellers litt murringer og ømme bryster, men det kan også være pga. cyclogest

Hatt vondt i korsryggen siden 9dpo :bag: ellers litt murringer og ømme bryster, men det kan også være pga. cyclogest
Kjenner meg igjen i dine symptomer!

Pluss at jeg tror jeg er litt mer fysisk sliten enn jeg pleier. :wacky: Jeg går også på Cyclogest. Lurer litt på hva som skyldes den, og hva som skyldes selve graviditeten, men det er sikkert vanskelig å vite.

Er bare 4+2 i dag, da. Blir første innlegget mitt i novembertermingruppa dette. :)

Kjenner meg igjen i dine symptomer!

Pluss at jeg tror jeg er litt mer fysisk sliten enn jeg pleier. :wacky: Jeg går også på Cyclogest. Lurer litt på hva som skyldes den, og hva som skyldes selve graviditeten, men det er sikkert vanskelig å vite.

Er bare 4+2 i dag, da. Blir første innlegget mitt i novembertermingruppa dette. :)
Gratulerer!❤️ Jaa symptomene er ganske like :hilarious:

5+2. Er sååå trøtt. Men vanskelig å vite om jeg hadde vært det uansett. Ammer fortsatt førstemann myyye på natta, og er i full jobb. Var veldig stiv og vond i korsryggen dagene rundt da jeg testa positivt. Hadde det slik helt i starten ved forrige graviditet også, så korsryggsmerter var det første som gjorde at jeg mistenke at jeg var gravid. Ikke kvalm, krysser fingrene for at det fortsetter slik. Ellers litt murringer i livmora nå og da.

Vondt i puppene(spesielt når mini skal amme og kose) veldig trøtt og småuggen(tror eg er 6+2).

5+2
Litt småkvalm ved inntak av noe mat eller om det er lenge siden jeg har spist.
Litt murring i mage og rygg til tider.
Litt såre nipper når ungen skal ha melk på kvelden.
Trøtt så og si kontinuerlig.
Noe mer tissetrengt enn vanlig.
Litt hormonell.

Jeg har lagt merke til at alt av maten jeg spiser smaker ganske blend, smakløst. Familien min har kommentert at det er mye smak mens jeg syns ikke det. Er det noen som har opplevd dette som et symptom?

Jeg har lagt merke til at alt av maten jeg spiser smaker ganske blend, smakløst. Familien min har kommentert at det er mye smak mens jeg syns ikke det. Er det noen som har opplevd dette som et symptom?
Sånn for meg og :)

Uggen når det går lang tid mellom måltider
Tungpustet
Hetebølger
Begynnende aversjon mot kaffe
Begynnende aversjon mot amming:sad010
Mye murringer fremme og bak. I dag tidlig trodde jeg kanskje det var en begynnende SA, men det gav seg raskt.

5+4, har begynt å få veldig humørsvingninger Ene øyeblikket er jeg sur, lei og irritert av ingenting og andre øyeblikket er jeg glad. Er det vanlig så tidlig?

Jeg er skikkelig oppblåst og må bruke hårstrikk gjennom hull i buksa og feste i knappen slik at det ikke blir for trangt :banghead: Ser jo ut som jeg er 5-6 mnd på vei allerede. I alle fall mtp hvor «liten» mage jeg hadde tidligere. Forrige gang var det fåtall som viste vi skulle ha baby og fikk overrasket folk når vi trillet vogn igjen :hilarious:

Myyye mensmurringer, litt kvalme, ømme bryst. Hater mensmurringer :nailbiting:

Ja veit det er kjempe skummelt, hadde heldigvis kjempe masse forrige svangerskap så veit at det ikke betyr noe negativt

Ja veit det er kjempe skummelt, hadde heldigvis kjempe masse forrige svangerskap så veit at det ikke betyr noe negativt
Ja, det er jo et tegn på vekst, så det er jo egentlig bra. Men så blir man helt tullete likevel :dead:

Back
Topp