Symptomtråd

Tett nese hver dag i 3 dager nå. Husker jeg slet med tett nese i graviditeten med tvillingene, men trodde det kom mye senere!
 
Vært tett i nesen siden rett før positiv test jeg. Blir gal
:schocked028Det er slitsomt ja! Sist jeg var gravid turte jeg ikke røre nesespray. Men nå har jeg brukt det altså. Sett sophie Elise har brukt det hele svangerskapet!
 
:schocked028Det er slitsomt ja! Sist jeg var gravid turte jeg ikke røre nesespray. Men nå har jeg brukt det altså. Sett sophie Elise har brukt det hele svangerskapet!
Ifølge Trygg Mammamedisin går det fint å bruke litt nesespray som gravid. :) Det har vært beroligende å vite, synes jeg, som nylig har hatt både influensa og bihulebetennelse som gravid, og vært pent nødt til å bruke en del nesespray. :bored:

 
Ifølge Trygg Mammamedisin går det fint å bruke litt nesespray som gravid. :) Det har vært beroligende å vite, synes jeg, som nylig har hatt både influensa og bihulebetennelse som gravid, og vært pent nødt til å bruke en del nesespray. :bored:

Oi ja huff stakkar! Håper du føler deg bedre nå :Heartpink syk oppå alle symptomer vi har fra før.
Veldig fint å vite at det er helt greit :love017
 
:schocked028Det er slitsomt ja! Sist jeg var gravid turte jeg ikke røre nesespray. Men nå har jeg brukt det altså. Sett sophie Elise har brukt det hele svangerskapet!

Eg vart avhening sist svangerskap, var potta tett frå 7 mnd ca. Altså hele hode var tett, så eg var avhengig ganske lenge. Klarte å bli kvitt det rett før fødsel med å kun spraye 1 nesebor, mens det andre «fiksa» seg. Trudde eg skulle bli avhengig denne gangen også når eg ble forkjølt , men slapp heldigvis. Men blir det sikkert etterkvart visst eg blir sjuk igjen :hilarious:
 
Begynner blir slitsomt med kvalme som kommer å går. Blir så satt ut, klarer ikke helt skille på kvalme og sultfølelse alltid.
Er vell de som har det værre enn dette, å jeg beundrer dere virkelig.
 
Har de siste dagene hatt veldig murrende smerter i hofte/korsrygg som stråler nedover beina mine på begge sider.. men er fortsatt sporadisk kvalm, trøtt, tungpustet og ømme pupper. Er 8+2 så er vel rundt nå og fremover at HCG synker og symptomer kan forsvinne litt:) ultralyd på mandag, forhåpentligvis ser alt bra ut..
 
Back
Topp