Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vært tett i nesen siden rett før positiv test jeg. Blir galTett nese hver dag i 3 dager nå. Husker jeg slet med tett nese i graviditeten med tvillingene, men trodde det kom mye senere!
Vært tett i nesen siden rett før positiv test jeg. Blir gal
Det er slitsomt ja! Sist jeg var gravid turte jeg ikke røre nesespray. Men nå har jeg brukt det altså. Sett sophie Elise har brukt det hele svangerskapet!Ifølge Trygg Mammamedisin går det fint å bruke litt nesespray som gravid.Det er slitsomt ja! Sist jeg var gravid turte jeg ikke røre nesespray. Men nå har jeg brukt det altså. Sett sophie Elise har brukt det hele svangerskapet!

Oi ja huff stakkar! Håper du føler deg bedre nåIfølge Trygg Mammamedisin går det fint å bruke litt nesespray som gravid.Det har vært beroligende å vite, synes jeg, som nylig har hatt både influensa og bihulebetennelse som gravid, og vært pent nødt til å bruke en del nesespray.
syk oppå alle symptomer vi har fra før.
Det er slitsomt ja! Sist jeg var gravid turte jeg ikke røre nesespray. Men nå har jeg brukt det altså. Sett sophie Elise har brukt det hele svangerskapet!