Symptomtråd

Jeg er 8+2, og SÅ tungpustet? Jeg får helt panikk. Er dette normalt?! Så tidlig? Bør jeg på legevakt?
Jeg er også blitt tungpustet. Legen sa at det blir man senere, men jeg leste at pga forhøyet blodvolum(?) så er det ikke uvanlig i det hele tatt. Det var et av mine første symtomer. Hun sjekket pusten min og sa alt er bra så gå heller en gang for mye til legen enn for lite ❤️ om du får panikk kan det gjøre pustingen verre også som gjør at du får mer panikk. Det skjedde med meg.
 
Jeg er også blitt tungpustet. Legen sa at det blir man senere, men jeg leste at pga forhøyet blodvolum(?) så er det ikke uvanlig i det hele tatt. Det var et av mine første symtomer. Hun sjekket pusten min og sa alt er bra så gå heller en gang for mye til legen enn for lite ❤️ om du får panikk kan det gjøre pustingen verre også som gjør at du får mer panikk. Det skjedde med meg.
Takk for svar :Heartred det gikk over etter en time men herregud så ekkelt!
 
Jeg er 8+2, og SÅ tungpustet? Jeg får helt panikk. Er dette normalt?! Så tidlig? Bør jeg på legevakt?
Jeg har vært tungpust helt fra positiv test, noen daget mer enn andre dager. Føler jeg må fokusere på pusten for å gå nok luft, kan ikke huske jeg var sånn tidlig i svangerskapet sist gang. Ordentlig ubehagelig, holdt på å dra hjem fra jobb pga det på fredag. Å jeg er bare i uke 6.
 
Samme her, veldig tungpustet! Hvilepulsen min har steget en del, slik den jo ofte gjør, så det skal ikke så mye til om dagen før jeg blir andpusten og sliten.
 
Så godt å vite vi er flere! Kjempe slitsomt men fint å vite jeg ikke trenger å være redd. Eneste som hjelper for meg er å gå en VELDIG sakte tur utendørs, og slappe av med rygg og hode høyt :dead:
 
5+O i dag og våknet med vond korsrygg og småkvalm. Synes dette var tidlig jeg med symptomer. Håper ikke jeg blir altfor dårlig. Våknet i litt panikk i natt om hva vi hadde gjort. Lille 9mnd babyen samsover ennå. Så søvnkvaliteten er ikke hundre. Også skal vi få en til? Hva med parforholdet når det blir så travelt. Ikke mye sex, nærkontakt og egentid. Alltid en baby imellom oss. Dette får gjerne bli litt tips på etterhvert, slik at en kan holde forholdet styrket❤️ sånn, dagens utblåsning hehr
 
Jeg har så veldig svake symptomer at det er nesten skremmende.
Men så lille i magen i dag med bankene hjerte,så jeg kan legge bort tankene om at det har gått til grunne. Så da skal jeg vel bare være glad for å slippe så billig unna symptommessig foreløpig :happy:
 
5+5 i dag. Er trøttere enn vanlig, oppblåst, av og til vond korsrygg og ømme bryst.
Var ikke kvalm når jeg var gravid med min datter, håper jeg slipper unna denne gangen og :)
 
Jeg har varierende symptomer; noe ømme bryster, noe hodepine, konstant oppblåst, må tisse hele tiden… Men noe som er annerledes fra forrige graviditet, er at jeg allerede nå opplever karpaltunnelsyndrom! Tror i hvert fall det er det - våkner av at armene sover så å si hver natt. Noen andre som har opplevd det?
 
5+0
Lite symptomer enda, men kjenner at det skjer ting. Puppa er fortsatt store og litt murringer I magen innimellom. Av og til så kommer en liten kvalmebølge, men går fort over.
Buksene er trange og magen er vanskelig å skjule allerede. Veldig oppblåst
 
5+O i dag og våknet med vond korsrygg og småkvalm. Synes dette var tidlig jeg med symptomer. Håper ikke jeg blir altfor dårlig. Våknet i litt panikk i natt om hva vi hadde gjort. Lille 9mnd babyen samsover ennå. Så søvnkvaliteten er ikke hundre. Også skal vi få en til? Hva med parforholdet når det blir så travelt. Ikke mye sex, nærkontakt og egentid. Alltid en baby imellom oss. Dette får gjerne bli litt tips på etterhvert, slik at en kan holde forholdet styrket❤️ sånn, dagens utblåsning hehr
Vår nr 2 sov i senga vår til hun var 13 måneder. Da la vi hun på eget rom i egen seng, der måtte hun sove til hun våknet en gang etter vi hadde lagt oss, da kommer hun over i vår seng. Slik er det enda skal gjøre noen med det innen sommeren er planen
 
Jeg har så veldig svake symptomer at det er nesten skremmende.
Men så lille i magen i dag med bankene hjerte,så jeg kan legge bort tankene om at det har gått til grunne. Så da skal jeg vel bare være glad for å slippe så billig unna symptommessig foreløpig :happy:
Jeg har også veldig lite symptomer. Om noe, så litt murring/vondt i magen innimellom. Det skremmer meg, både murringene og det å ha lite symptomer. Så godt å lese at det kan gå helt fint allikavel. Vet det jo egentlig, men man blir jo litt tullete av dette :hilarious:
 
Vår nr 2 sov i senga vår til hun var 13 måneder. Da la vi hun på eget rom i egen seng, der måtte hun sove til hun våknet en gang etter vi hadde lagt oss, da kommer hun over i vår seng. Slik er det enda skal gjøre noen med det innen sommeren er planen
Ja jeg vil jo gjerne gi ho det hun trenger. Så har vel litt tid. Burde helst sove i sin seng innen November. For hun blir jo byttet ut (huff hehe) men da er ho 1,5år. Så burde gå veldig fint. Er mere positiv nå. Nå er jeg mest redd for å miste
 
Ja jeg vil jo gjerne gi ho det hun trenger. Så har vel litt tid. Burde helst sove i sin seng innen November. For hun blir jo byttet ut (huff hehe) men da er ho 1,5år. Så burde gå veldig fint. Er mere positiv nå. Nå er jeg mest redd for å miste
Ja, skjønner de. Vi gjorde de mest for å få sove mest mulig. Gjorde de ikke slike med storebror, da skulle vi gjøre de slik mer "moderne", sove i egen seng fra 8 måneder etc. Førte til at inge sov en hel natt på over ett år...Det tror jeg og kommer til å gå meget fint.

Ja, er ikke noe godt det. Har mistet selv et par ganger, var værste første gangen
 
Jeg har også veldig lite symptomer. Om noe, så litt murring/vondt i magen innimellom. Det skremmer meg, både murringene og det å ha lite symptomer. Så godt å lese at det kan gå helt fint allikavel. Vet det jo egentlig, men man blir jo litt tullete av dette :hilarious:
Ja,man kan bli litt tullete :smiley-ashamed004 Så svake symptomer trenger ikke bety at noe er galt hvertfall :Heartred Du får bare prøve å skyve de skremmende tankene bort :Heartred
 
Ja,man kan bli litt tullete :smiley-ashamed004 Så svake symptomer trenger ikke bety at noe er galt hvertfall :Heartred Du får bare prøve å skyve de skremmende tankene bort :Heartred
Har heldigvis fin stigning på testene, og sånn sett ingen grunn til å tro at noe er galt. Måtte påska fly avgårde, og etter påske er det bare litt over en uke til første kontroll hos legen - som også har sagt han har UL på kontoret, og at han da vil utføre en (uoffisiell) tidlig ul på meg :Heartred
 
6+1 i dag. En del symptomer, men de kan nok forveksles med Cyclogest som jeg skal gå på til TUL. Går for det meste i kvalme, svimmelhet, trøtthet og tungpust.
 
6+1 i dag, og lørdagen som var (5+5) slo kvalmen til for fult. Føler meg altså så elendig! Eneste som hjelper er å halvveis ligge i sofaen eller på sengen, men det går jo ikke så lenge man har to små under 4 år og er i jobb. :lurking:
 
Back
Topp