Symptomtråd

Jeg har bronkitt, og har mye slimhoste. Det er skikkelig fælt med kvalme i tillegg… for hosteanfallene trigger oppkast. :depressed::bored:

Lurer på om jeg kanskje må be fastlegen om medisiner mot kvalme selv snart. Jeg som var ganske lite kvalm i forrige svangerskap, trodde dette skulle bli likt… men det er det kanskje ingen automatikk i?

Hei! Når kom kvalmen deres? Er 6+3 idag å er fremdeles ikke kvalm. Kan være litt uggen av og til. Vekslet mellom glovarm/kald, sover ekstremt dårlig, ømme pupper og nippler, thats it. Og ja, veldig hormonell… er så redd fordi jeg har så lite symtomer :arghh: Plis si at noen ande signer denne?
Jeg har tre barn fra før, kun kvalm i nr 2 :) og ikke kvalm nå heller :)

Jeg kjenner generelt lite, litt vonde pupper innimellom men ikke mer enn jeg kan gjøre med pms. Trøtt, men det er jeg jo stort sett alltid så :P 5+1 i dag :)

4+3 i dag og slukna på sofaen :bag: Jeg er trøtt og tidvis kvalm! Godt med litt symptomer kjenner jeg :love017

4+3 er trøtt hele tiden men sover dårlig.
Merker eller ikke mye enda, litt økende sultfølelse.
Er ellers tett i nesa og blir fort andpusten, ikke tenkt på det før nå, men har vært slik siden 6 dpo. Går liksom ikke over

Rundt 7+0 og har helt fryktelig hodepine hele dagen lang. Har til vanlig veldig lite hodepine og slet ikke med dette i mitt første svangerskap :bag:

Ca. 5+0 - ofte murring/mensenlignende smerter gjennom dagen, spesielt natten og morgenen. Våkner og tror at noe er galt :smiley-ashamed004 ellers er brystene ganske ømme, blir uggen etter jeg spiser og er generelt ganske trøtt. Dette er mitt første svangerskap og alt er litt overveldende :whacky011

6+1 , føler symptomene endrer seg fra dag til dag. Foreløpig har jeg merket dedisert mest til trøttheten. Sover samtidig dårlig på natten, og har sinnsyke mareritt, så blir mye oppvåkning. Ellers er magen litt oppblåst, og jeg er småuggen og har lite jeg virkelig vil ha av mat.

5+5. Ømme bryster,murringer og oppblåst mage er vel de symptomene jeg kan sjekke ut. Ikke noe mer trøtt en vanlig føler jeg.

Plutselig veldig oppblåst her. Kan bare pakke bort jeans buksene, evt må de brukes med strikk i knappen :dead:
Magen er i spenn.

Plutselig veldig oppblåst her. Kan bare pakke bort jeans buksene, evt må de brukes med strikk i knappen :dead:
Magen er i spenn.

Det var min også i første svangerskap! Var på ul i uke 7 og gynekologen kommenterte kor mykje luft det var i magen :hilarious:

Det var min også i første svangerskap! Var på ul i uke 7 og gynekologen kommenterte kor mykje luft det var i magen :hilarious:
Jeg har ibs, så er spent hvordan den blir å oppføre seg. Men merker endring iforhold til bevegelse, det er mye roligere i magen nå enn til vanlig. Bare mer stinn, måtte ha store klær i dag for å ikke vise magen til ungene. :angelic:

Er det et symptom å få endres smaksans?
Jeg elsker Pepsi max, å har begrenset inntak, men nå smaker det dritt :confused005

Jeg har ibs, så er spent hvordan den blir å oppføre seg. Men merker endring iforhold til bevegelse, det er mye roligere i magen nå enn til vanlig. Bare mer stinn, måtte ha store klær i dag for å ikke vise magen til ungene. :angelic:
Jeg har også ibs, egentlig vært ganske bra under graviditeter sånn totalt sett :) men en del hard i magen i starten, noe som ikke er vanlig, haha.

Jeg elsker Pepsi max, å har begrenset inntak, men nå smaker det dritt :confused005
Jaa! Alt jeg har smakt på til nå smaker noe helt annet enn til vanlig. Umulig å vite hva jeg vil ha, for jeg vet ikke hva det kommer til å smake :laughing002 Noe er plutselig skikkelig sterkt, annet salt, noe er bare ekkelt..

Jeg har også ibs, egentlig vært ganske bra under graviditeter sånn totalt sett :) men en del hard i magen i starten, noe som ikke er vanlig, haha.
Jeg og har IBS, samme erfaring! Ble helt fin i svangerskapet forrige gang. En av de fineste tingene med å være gravid :smiley-ashamed004 Denne gangen har jeg ikke vært like heldig enda..

I første svangerskap klarte jeg plutselig ikke kaffe. Verken smaken eller lukta. Men det gikk over etter en stund :joyful:

Ikke så mye fremtredende symptomer her, men har litt murringer, er mer sulten enn vanlig (kan bare glemme å hoppe over frokosten som jeg gjerne har pleid å gjøre), og er mer trøtt.

Back
Topp