Symptomtråd

5+ 2 i dag og opplever ganske lite symptomer. Hadde en SA i slutten av januar og lurer på om det kan ha noe med lite symptomer å gjøre? At kroppen på en måte akkurat har vært igjennom det å det tar litt ekstra tid før symptomene kommer. Noen som har noe erfaring eller som ikke har så mye symptomer i den sammen uken?

5+ 2 i dag og opplever ganske lite symptomer. Hadde en SA i slutten av januar og lurer på om det kan ha noe med lite symptomer å gjøre? At kroppen på en måte akkurat har vært igjennom det å det tar litt ekstra tid før symptomene kommer. Noen som har noe erfaring eller som ikke har så mye symptomer i den sammen uken?
Hvordan er ståa nå?:) Jeg er 5+1 i dag og har fortsatt svært lite symptomer sammenlignet med tidligere svangerskap! Så for egen del håper jeg at teorien din stemmer:D kun litt murringer og noe trøttere enn vanlig, men ikke i nærheten av så i svima som jeg var på dette tidspunktet med de andre..

Jeg går rundt og har frost i meg hele tiden. Noen andre?

Lurer på om kvalmen har begynt å komme litt i dag
Omvendt, veldig varm! Men hutret og frøs noe hinsides med nr.2, strømregningen var til å grine av en periode:smiley-ashamed004 holdt på å si at du er heldig med kvalmen, men det føles gjerne ikke slik ut når den først kommer:p

4+5 i dag, begynte plutselig å gråte nå i kveld, ingen tilsynelatende årsak :sad010

Hvordan er ståa nå?:) Jeg er 5+1 i dag og har fortsatt svært lite symptomer sammenlignet med tidligere svangerskap! Så for egen del håper jeg at teorien din stemmer:D kun litt murringer og noe trøttere enn vanlig, men ikke i nærheten av så i svima som jeg var på dette tidspunktet med de andre..

Omvendt, veldig varm! Men hutret og frøs noe hinsides med nr.2, strømregningen var til å grine av en periode:smiley-ashamed004 holdt på å si at du er heldig med kvalmen, men det føles gjerne ikke slik ut når den først kommer:p
Skjønner hva du mener. Blir lettet hvis den kommer. vil bare ha bevis på at det er virkelig.

Hei Jeg er kanskje 4+1 idag. Ikke testet positivt, men er 4 dager forsinket med mensen som kommer på slaget hver mnd. Skal teste i morgen tidlig. Tisset mer både natt og dag siste dagene, vært mye kvalm idag, metallsmak, men ikke så ømme pupper som ved tidligere svangerskap. Har to jenter fra før

Syns det fremdeles er ørlite ting, litt ømmere i brystene i dag, litt mer frossen og trøtt tidlig kveld. Har bare tatt to tester for å bekrefte svangerskap i starten. Kanskje ta en ukes test for å se om der har endres til 2-3/3+. Noen blir kanskje kvalm litt senere, men av tidligere erfaringer så har det kommer nokså tidlig.

Hei Jeg er kanskje 4+1 idag. Ikke testet positivt, men er 4 dager forsinket med mensen som kommer på slaget hver mnd. Skal teste i morgen tidlig. Tisset mer både natt og dag siste dagene, vært mye kvalm idag, metallsmak, men ikke så ømme pupper som ved tidligere svangerskap. Har to jenter fra før
Ååh kan du ikke teste nå??? Blir så spent ❤️

Synes mannen har vært fryktelig irriterende de siste dagene :bored: Han har ikke gjort noe galt:hilarious: Men bare måten han står/sitter på irriterer meg:dead:

Jeg har kun kjent litt stikkinger i mage og rygg, akkurat slik det kjennes ut før mensen egentlig.

Begynt å få ømme pupper ! :happy: Ellers håper eg egt at kvalmen venter på seg sjølv om den gjør ein trygg på at det faktisk er baby der. Men ahhh spydde jevnlig i 9 mnd sist så vil helst sleppe det nå :arghh::hilarious:

Man MÅ ikke ha vondt i puppene sant? Mine kjennes veldig vanlige ut 5+4

Mine var av og på ømme sist gang, tok litt tid før de ble skikkelig øm også. Kjente det mest visst eg skulle tisse på natta eller når eg tok av bhen etter mange timer. Men dette var også veldig varierende.

Back
Topp