Symptomtråd

Glad eg stod på å malte soverommet vårt forrige uke, for syketid nå er eg kvalm ! Går rundt med bøtta itilfelle oppkasten kommer også :sour: Kossen skal dette gå med ei på 1,5 år hjemme, noen med erfaring og tips ?
Jeg går rundt med bøtta på slep uten barn og jeg er tappet for energi. Skikkelig creds til deg og dere med barn når dere er gravid. Håper det blir litt lettere nå når våren kommer og det blir lunere ute. Sitter en del ute i frisk luft og prøver å gå litt. Føler det hjelper. <3

Jeg går rundt med bøtta på slep uten barn og jeg er tappet for energi. Skikkelig creds til deg og dere med barn når dere er gravid. Håper det blir litt lettere nå når våren kommer og det blir lunere ute. Sitter en del ute i frisk luft og prøver å gå litt. Føler det hjelper. <3

Tenkte det samme då eg var gravid med ho, man klarer det fordi man må. Man blir litt sterkere psykisk når man får barn, føler eg iallefall ;)

Vi er masse ute, syns også at det hjelper. Har ein stor og god plen og ein skikkelig lun og digg solkrok med eit lite lekestativ med sklie i til ho. Så det har funka supert hittil. Tenker også at det er lettere å spontant kaste opp ute , det kom alltid så plutselig i første graviditet :hilarious:

Merker at eg er mye flinkere til å være i bevegelse og spise riktig og jevnlig denne gangen så håper at eg sleppe unna oppkast.

Flere som er skikkelig dårlige i magen? :confused004
Ja :bag: Ellers relativt lite symptomer, 6+1. Litt småuggen av og til, av og på ømme bryst, av og på kald/varm. Verste ukene frem mot uke 10-11 altså, hvor man er så bekymra for alt...

Ja :bag: Ellers relativt lite symptomer, 6+1. Litt småuggen av og til, av og på ømme bryst, av og på kald/varm. Verste ukene frem mot uke 10-11 altså, hvor man er så bekymra for alt...
Ganske likt her egentlig:) helt pyton med denne bekymringen…

I dag er jeg kvalmere. Hjelper ikke ordentlig å spise. Kvalmen ga seg når jeg begynte å jobbe hardt under trening men kom tilbake igjen når treningsøkta var over… nå er jeg supersulten og det eneste som frister å spise er pasta alene :dead: Det er jo ikke noe godt :hilarious:

Jeg er jo bare 3+4, og med de andre har økt utflod vært veldig tegn. Det er det ikke nå og det stresser meg selvsagt... Hadde mega såre nipler i går, men ikke i dag. Ellers en del murring og småkramper, som om jeg skal få mensen hele tiden.. så jeg er så redd det blir kjemisk igjen. Jeg følger også med på tempen, og hadde en liten dropp i dag tidlig og det var tegn sist kjemisk.. så jeg burde i grunn slutte tempe... men klarer ikke, siden det sammen med svakere tester viste meg at det ikke kom til å gå. Men ellers ekstremt lite fokusert på jobb, vil bare sitte her inne og bare tenke på det! hahaha :P

Jeg er jo bare 3+4, og med de andre har økt utflod vært veldig tegn. Det er det ikke nå og det stresser meg selvsagt... Hadde mega såre nipler i går, men ikke i dag. Ellers en del murring og småkramper, som om jeg skal få mensen hele tiden.. så jeg er så redd det blir kjemisk igjen. Jeg følger også med på tempen, og hadde en liten dropp i dag tidlig og det var tegn sist kjemisk.. så jeg burde i grunn slutte tempe... men klarer ikke, siden det sammen med svakere tester viste meg at det ikke kom til å gå. Men ellers ekstremt lite fokusert på jobb, vil bare sitte her inne og bare tenke på det! hahaha :P
Samme her. Hadde de verste største puppene i går kveld, sprengte liksom. Varme og ømme. Hatt det i fler dager, og det har økt for hver morgen jeg våkner. I dag når jeg våknet var puppene helt små igjen og ikke ømme :( fikk en veldig dårlig følelse :( testene har heller ikke blitt sterkere siden mandag, antydning til svakere faktisk. Vet at både temping og testing skaper stress, men klarer ikke la vær :/

Er så trøtt. Ungene skjønte ingenting når jeg skulle pusse tennene før dem for å legge meg. I dag har jeg gått rundt med klump i halsen og jeg presterte å kaste opp når jeg pusset tennene. :grumpy: Ikke kan jeg begynne på kvalmestillende medisiner heller, for vi skal hente bil på fredag og begge må kunne kjøre. Nå tar jeg kvelden og håper formen er bedre i morgen med noen timer ekstra søvn :dead::angelic:

Vet ikke om det er et symptom, men har hatt økende hodepine utover dagen i dag. Drikker masse vann, men hjelper ikke
Leste noe om at det kan komme av lite vann eller at man er trøtt. Så kanskje en kombo for min del. Prøver å være flink til å drikke vann, men trøtt er jeg selv om jeg sover 10+ timer hver natt..

Nå har kvalmen kommet hvertfall… syns det er litt tidlig jeg, 5+4 :bag:

Hei! Når kom kvalmen deres? Er 6+3 idag å er fremdeles ikke kvalm. Kan være litt uggen av og til. Vekslet mellom glovarm/kald, sover ekstremt dårlig, ømme pupper og nippler, thats it. Og ja, veldig hormonell… er så redd fordi jeg har så lite symtomer :arghh: Plis si at noen ande signer denne?

Back
Topp