Jeg har gått og tenkt at jeg ikke har noen symptomer, men jeg er jo så sulten at jeg kunne spist en hest!! Har ikke spist opp første måltid før jeg er sulten igjen. vanligvis har jeg veldig dårlig matlyst, men ikke nå
I tillegg er jeg superoppblåst i magen. Jeg er jo overvektig fra før av, og det ser jo ut som at jeg skal føde neste uke
vanligvis kan jeg holde den litt inn, men buksene mine, som var litt store for en mnd siden, er jo for trange i livet allerede
håper det går litt ned igjen før det blir babymage!
I tillegg er jeg superoppblåst i magen. Jeg er jo overvektig fra før av, og det ser jo ut som at jeg skal føde neste uke
vanligvis kan jeg holde den litt inn, men buksene mine, som var litt store for en mnd siden, er jo for trange i livet allerede
håper det går litt ned igjen før det blir babymage!

Emetofobi?Har du hatt noe erfaring med kvalmestillende i det forrige svangerskapet?
Allerede småkvalm, vært i en ukes tid. 6+0 i morgen. Tidligere har kvalmen kommet plutselig fra 0 til 100. Så har et liiiite håp. Har hatt kvalme og oppkast under svangerskapene 3 ganger som varte fram til fødsel.