Nytt symptom... klarer ikke spise pålegg/majones som er i metalltube

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Kjenner til det problemet, jeg har så vondt i puppene, at jeg kan ikke bruke vanlig bh. Her går det i sportsbh. Døgnet rundt, fordi de puppene får ikke flyte fritt og rassere nattesøvnaHar SÅ vonde pupper! Har jo lest at mange får ømme pupper i starten, men at de er ømme er en skikkelig underdrivelse... Klarer nesten ikke ligge på siden i senga, fordi da presser armene mine mot hverandre og skviser puppene sammen. Auu, håper dette roer seg litt. Har ellers ikke så mye symptomer å klage på, litt murring i magen fortsatt, småkvalme hvis det går for lenge mellom måltider og er mer sliten enn vanlig. Men enn så lenge er dette veldig håndterbart![]()
Jeg blir fort svimmel. Her skyldes det sannsynligvis lavt blodtrykk. Har pleid å være det hvertfall. Forverres under graviditet her... må være veldig forsiktig med å reise med opp for fort, spesielt fra å sitte på hukNoen andre som er svimmel? Er 4+2 i dag, og blir så utrolig fort svimmel når jeg reiser meg.. Er dette normalt?

Jeg sliter veldig med korsryggen, så mye at jeg dro til legen i dag. Har våknet hver natt i en uke nå, men i natt var det ekstra ille. Men legen sa det ikke var noe å gjøre enn å vente til ultralyd. Jeg blør ikke da, og er egentlig ikke redd for at noe er galt, men jeg var ikke forberedt på å ha så mye vondt allerede (5 + 3).Hatt vondt i korsryggen i dag, blir bekymret![]()
Jeg sliter veldig med korsryggen, så mye at jeg dro til legen i dag. Har våknet hver natt i en uke nå, men i natt var det ekstra ille. Men legen sa det ikke var noe å gjøre enn å vente til ultralyd. Jeg blør ikke da, og er egentlig ikke redd for at noe er galt, men jeg var ikke forberedt på å ha så mye vondt allerede (5 + 3).

Haha, det er bra det ikke er verre! Her er varmeflasken min nye bestevenn.Helt ærlig, så får jeg det når jeg begynner å bli forstoppet. Fått gått på do nå, så er bedre![]()

Kjenner meg igjen i dette, jaHei! Var kvalm, trøtt og hadde hodepine dagen før og dagene etter positiv test. Nå har kvalmen vært helt borte i tre dager og energien er på topp. Må faktisk si at jeg er ganske stressa. Heldigvis stigende stryke på teststrekene, og er bare 4+3. Noen som har vært borti lignende?![]()
aner ikke om det er gravid symptom (kan ikke huske dette fra forrige runde) eller om det er fordi jeg har ligget på en hard sykeseng de siste dagene... Håper egentlig det siste for hvis det allerede gjør vondt er der ikke gått å si hvor dette ender om noen måneder.
Å, samme her! Liker egentlig ikke potetgull, men har spist opp alt potetgullet til mannen siste dageneJeg vet ikke om dette er et symptom, men jeg vil ha noe salt hele tiden. Synes også at det meste smaker for lite salt, så vil rett og slett salte det. Det blir dessverre litt for dumt å salte saltchips![]()
Jeg har også spist opp alt chips i hus (3 poser) de siste dageneÅ, samme her! Liker egentlig ikke potetgull, men har spist opp alt potetgullet til mannen siste dagene
Ekstremt sugen på salte ting, og lakris! Sistenevnte skal man jo ikke spise så mye av, spesielt som gravid. Vanskelig å begrense seg om dagen.