Som min 4. graviditet har jeg hatt lite til nesten ingen symptomer, kun litt svaak murring innimellom, bittelitt trøttere, og bittelitt øm i puppene. Men ingen kvalme, sensitiv luktesans, etc, som har skremt meg veldig siden de tre andre graviditetene var ekstreme med ALT av symptomer. Men i dag var jeg på tidlig ul, og alt var normalt og med et dunkende hjerte !
Ble så overrasket at jeg kunne strigrått om ikke legen var der. Men så sa han jo at «mye kan skje de neste avgjørende ukene selv om alt ser bra ut nå» mtp at jeg har vært redd for MA/SA.. så det tok jo litt dempen på gleden. Litt glad for at han er så rett på sak og tydelig, men også liiitt kjipt når jeg endelig følte meg tryggere.. 
Ble så overrasket at jeg kunne strigrått om ikke legen var der. Men så sa han jo at «mye kan skje de neste avgjørende ukene selv om alt ser bra ut nå» mtp at jeg har vært redd for MA/SA.. så det tok jo litt dempen på gleden. Litt glad for at han er så rett på sak og tydelig, men også liiitt kjipt når jeg endelig følte meg tryggere..
håper at det er kroppen som kjører på med god blodsirkulasjon til den lille klumpen inni der.