Symptomtråd

Hvor langt er du på vei? Jeg er 5+2 og har omtrent ingen symptomer, kun ømme pupper. Sist gang hadde jeg mye mer, stresser meg litt merker jeg, men får tro alt er greit :) Fikk 3+ for 2 dager siden. Lite symptomer kan være like vanlig som mye.
Takk for svar ❤️
Jeg er ifølge kalkulator 4+3 så enda tidlig. Jeg har positive tester, men kan ikke fatte at jeg er det igjen pga ingen andre symptomer Ja, jeg forstår deg. Vi får velge å stole på kroppen vår gjør det den skal ♥️

Har ikke født barn tidligere, men vært gravid noen ganger. Ingen symptomer da heller.
Har også nada symptomer nå. Hadde mye murringer en stund, men det har roet seg.
Eneste er det jeg tror er ligamentsmerter innimellom. Kjennes ut som at jeg «revner» inni der når jeg nyser eller reiser meg fort.
Superstressende, og vurderer daglig å fremskynde TUL. Men er bare 6+0, så bør jo vente litt :smiley-ashamed005
Så spennende ♥️ Jeg håper virkelig at den sitter for deg ♥️♥️ Har hatt en del uhell tidligere, men har i dag to flotte barn - og forhåpentligvis ett lite julemirakel på vei Takk for svar, og lykke til! Hvis du er usikker og har mulighet så kan du ta tidlig :) Bare for å se at det er liv laga :)!

Hva gjør dere mot kvalmen?
Jeg sendte nettopp melding til legen at jeg trenger kvalmestillende. Fram til i dag har jeg vært skikkelig kvalm, men fått i meg noe form for mat i løpet av dagen. I dag er det ille. Får bare i meg eple og litt gulrot. Er ekstremt sulten. Brekker meg helt sinnsykt, men ingenting kommer opp. Er helt skjelven i kroppen av den altoppslukende kvalmen. :hungover:

Jeg sendte nettopp melding til legen at jeg trenger kvalmestillende. Fram til i dag har jeg vært skikkelig kvalm, men fått i meg noe form for mat i løpet av dagen. I dag er det ille. Får bare i meg eple og litt gulrot. Er ekstremt sulten. Brekker meg helt sinnsykt, men ingenting kommer opp. Er helt skjelven i kroppen av den altoppslukende kvalmen. :hungover:
Er helt forferdelig

Eneste symptomen hittil er at jeg er surrete og må tisse hele tiden. Til vanlig kan jeg gå i fem timer uten å måtte tisse, men nå er det maks 2.. Veldig uvant for å si det sånn :hilarious:

Å, kanskje jeg har et symptom til da :smiley-bounce012 Før kunne jeg holde meg i mange timer, gjerne en hel arbeidsdag! Men nå må jeg skikkelig tisse hele tiden. Var for første gang i mitt 38 år gamle liv på offentlig toalett på kjøpesenter i helgen :laughing002
Absolutt et symptom! Pleier også å kunne holde meg i flere timer, men for øyeblikket går jeg kanskje 6 ganger i løpet av arbeidsdagen. Sjefen har kontor ved doen, og har god oversikt. Mon tro hva hun tenker :hilarious:

Her har jeg skikkelig murringer og stikk av og på, og så har jeg ømme pupper. Helt ok ømme om morgenen så blir det gradvis verre og verre. Gruer meg allerede til å ikke kunne sove på magen, av flere grunner :laughing002

Jeg begynte med kvalmestillende på mandag og har fått et nytt liv! Håper de funker for deg!:)

Så bra. Hvilen type går du på? Jeg har fått xonvea i dag. Skal begynne i kveld når jeg legger meg
Vi begynte bare i en kant, så jeg fikk postafen. Hatt god effekt av den nå, så trenger kanskje ikke vurdere xonvea. Jeg holder ting i sjakk med 2 tabletter om dagen :)

7+1 og ikke så mange symptomer, egentlig. Litt press i magen, litt mer sulten, må på do litt oftere og litt mer trøtt. Men generelt grei form! Kanskje jeg er en av de som slipper unna kvalmen? Krysser fingrene for det.

Hadde nok stresset meg hvis det ikke var for at jeg både har hatt ultralyd og to hcg-målinger denne uka som viser at alt er fint!

Back
Topp