Symptomtråd

Søvn! Ellers ømme pupper, lett andpusten, sliten og dårlig matlyst. Venter på kvalmen som pleier å komme snart men ser alltid på den som et godt tegn (for min del i hvert fall)
Glemte murringer og forstoppelse. Ser ut som jeg er 5 mnd på vei og føles som mensen er rundt hjørnet.

Jeg sliter ordentlig! Sliter med å sovne, og når jeg først sovner våkner jeg av at jeg ikke får puste pga tett nese :meh:
JA :dead: jeg er jo nesespray avhengig så det er jo ikke uvanlig for meg, men å våkne 4 ganger hver natt og omtrent ikke klare å sovne igjen er uvanlig:rolleyes:

Bare meg som ikke er kvalm ? I mine 3 andre graviditeter var jeg suuuperkvalm, og min 3. mistet jeg jo i SA. Men nå, ingenting.. nesten så jeg lurer på om det burde bekymre meg :smiley-ashamed004

Bare meg som ikke er kvalm ? I mine 3 andre graviditeter var jeg suuuperkvalm, og min 3. mistet jeg jo i SA. Men nå, ingenting.. nesten så jeg lurer på om det burde bekymre meg :smiley-ashamed004
I min forrige graviditet kjente jeg nesten ingenting til kvalmen, etter 2 graviditeter med merkbar kvalme minst de 10 første ukene!

Hint av kvalme av og til, veldig kort lunte og maaasse mensensmerter .. tiltider så sterke at jeg tenker det er rart om det ikke kommer blod snart :oops:

Ikke vært noe kvalm her heller!

Er veldig emosjonell. Begynte å gråte flere ganger i dag uten grunn..

6+3 i dag og jeg har vært kvalm siste uken og det blir verre for hver dag. I går måtte jeg ligge hele dagen. Hver gang jeg reiste meg opp ble kvalmen uutholdelig. Hadde ekstrem svangerskapskvalme (HG) de to første svangerskapene, så tror det er det som sniker seg tilbake. Kaster ikke opp enda og får i meg masse væske og bitte litt mat, så krysser fingrene for at det fortsetter slik så jeg slipper sykehusbesøk :smiley-ashamed004
Ellers er jeg oppblåst, ømme pupper og veldig humørsyk :laughing002

Såå trøtt. Vanskelig å få gjort noe fornuftig på jobb. Og sopp.. det kløør. Det var første tegnet på at det var noe i gjære her.. Har tatt kur og smører med krem når det blir for ille, men det hjelper ikke. Var akkurat det samme da jeg var gravid med storesøster. Har ikke hatt det siden hun kom ut og frem til jeg nå ble gravid på nytt.

Jeg er så tett! Blør lett, luktesans og kaffen smaker ikke lenger :sad010jeg som håpet at jeg fikk beholde kaffen denne graviditeten.

Hei.
Venter en liten attpåskatt… det er nesten 8!år siden jeg fikk minstemann. Føler meg som førstegangsfødende og har ingen symptomer. Kjenner at dette stresser meg litt. Er dette normalt?

Hei.
Venter en liten attpåskatt… det er nesten 8!år siden jeg fikk minstemann. Føler meg som førstegangsfødende og har ingen symptomer. Kjenner at dette stresser meg litt. Er dette normalt?
Hvor langt er du på vei? Jeg er 5+2 og har omtrent ingen symptomer, kun ømme pupper. Sist gang hadde jeg mye mer, stresser meg litt merker jeg, men får tro alt er greit :) Fikk 3+ for 2 dager siden. Lite symptomer kan være like vanlig som mye.

Hei.
Har ikke født barn tidligere, men vært gravid noen ganger. Ingen symptomer da heller.
Har også nada symptomer nå. Hadde mye murringer en stund, men det har roet seg.
Eneste er det jeg tror er ligamentsmerter innimellom. Kjennes ut som at jeg «revner» inni der når jeg nyser eller reiser meg fort.
Superstressende, og vurderer daglig å fremskynde TUL. Men er bare 6+0, så bør jo vente litt :smiley-ashamed005

Har ikke født barn tidligere, men vært gravid noen ganger. Ingen symptomer da heller.
Har også nada symptomer nå. Hadde mye murringer en stund, men det har roet seg.
Eneste er det jeg tror er ligamentsmerter innimellom. Kjennes ut som at jeg «revner» inni der når jeg nyser eller reiser meg fort.
Superstressende, og vurderer daglig å fremskynde TUL. Men er bare 6+0, så bør jo vente litt :smiley-ashamed005
Jeg ble satt opp til ul 6+0 av ivf klinikken, så tror du kan se noe nå, iogmed at de velger ul så tidlig . Selvom det klart er bedre jo lenger man venter :happy:

Jeg ble satt opp til ul 6+0 av ivf klinikken, så tror du kan se noe nå, iogmed at de velger ul så tidlig . Selvom det klart er bedre jo lenger man venter :happy:
Dette er også IVF og klinikken satt TUL til 7+0. De ville helst vente noen dager til, men vrient når julen er i gang :rendeer
Så vi prøver å smøre oss med tålmodighet :happy:

4+0, svært ømme pupper (hatt siden el var over) veldig sulten omtrent hele tiden!! Og jeg som ikke er noe særlig glad i mat, spiser for å overleve :hilarious: hadde ikke dette symptomet med de to andre. Stor mage!! Litt murring i ny og ne og svimmel!!

Back
Topp