I går kveld var jeg litt uggen, men lurte på om jeg hadde spist noe dårlig for jeg hadde også mageknip/løs mage. Fin igjen i morges, men nå er jeg kvalm/uggen igjen. Sist gang var jeg også dårligere om ettermiddagen/kvelden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her! Nøyaktig samme symptomene som deg, minus sulten og trøtt (tror jeg - er alltid sulten og trøtt7+1 og ikke så mange symptomer, egentlig. Litt press i magen, litt mer sulten, må på do litt oftere og litt mer trøtt. Men generelt grei form! Kanskje jeg er en av de som slipper unna kvalmen? Krysser fingrene for det.
Hadde nok stresset meg hvis det ikke var for at jeg både har hatt ultralyd og to hcg-målinger denne uka som viser at alt er fint!
)
Jeg vet! Vil jo gjerne kjenne nok til å tenke at noe skjer, men lite nok til at det ikke ødelegger hverdagen. Haha. Men tenker at så lenge det presser og stikker med jevne mellomrom får det være tegn nok?Samme her! Nøyaktig samme symptomene som deg, minus sulten og trøtt (tror jeg - er alltid sulten og trøtt)
Det sies at man skal være glad hvis man slipper unna kvalme eller andre plager, men jeg kunne tenkt meg noooe tegn på at det er noe inni der liksom![]()

Jeg blir dårligst om ettermiddag/kveldI går kveld var jeg litt uggen, men lurte på om jeg hadde spist noe dårlig for jeg hadde også mageknip/løs mage. Fin igjen i morges, men nå er jeg kvalm/uggen igjen. Sist gang var jeg også dårligere om ettermiddagen/kvelden.

ja!Er dere tørre i munnen? Jeg er så sinnsykt tørr!
Ja, jeg hadde det sånn sist svangerskap. I dag har jeg imidlertid vært uggen hele dagenJeg blir dårligst om ettermiddag/kveld

Det var faktisk tilfelle hos meg forrige gang! Sluttet å amme uka før jeg ble gravid, og merket nada i puppene hele veien. Denne gangen er det derimot 8 måneder siden jeg sluttet, og de er like ømme som første gang. Kroppen er rarI ettermiddag er jeg syyyyykt kvalm. Har allerede tatt 2 postafen idag. De siste dagene har jeg bare tatt morra og kveld. Nå måtte jeg ta nr 2 for et par timer siden. Håper den hjelper snart.
Denne gangen har ikke ikke vonde pupper, som jeg synes er rart, for husker de ble svære og ømme ganske tidlig alle gangene. Nå har jeg just slutta å amme da (fordi jeg starta på postafen). Vet ikke om amming påvirker ømheten til det bedre?![]()

Interessant! De var litt vonde 2 dager, men den var pga sprengDet var faktisk tilfelle hos meg forrige gang! Sluttet å amme uka før jeg ble gravid, og merket nada i puppene hele veien. Denne gangen er det derimot 8 måneder siden jeg sluttet, og de er like ømme som første gang. Kroppen er rar![]()
nå kjenner jeg ingentingSist jeg var gravid (MA) så ble de digre og helt grusomme som første symptom! Helt sprengt, allerede fra IKM. Bare å glemme å ta på dem, sov med sportsbh og/eller dyna som støtte både under og mellom. Denne gangen har de vært helt fine på starten, men har begynt å bli litt ømme de siste dagene nå (7+4). Jeg er fornøyd med alt som er symptomInteressant! De var litt vonde 2 dager, men den var pga sprengnå kjenner jeg ingenting