Kløe, muskelkrampe, luktesans
Griner lett
Griner lettFollow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Griner lett
Jeg har det samme og har hatt det en ukes tid. Får det samme når jeg nyser eller hoster. Hadde det forrige svangerskap også, men husker ikke når det begynte da.Jeg sniker bittelitt her inne, tør liksom ikke joine termingruppe helt enda
Har vært gravid mange ganger før (SA og exu), men denne gangen kjenner jeg noe jeg ikke har kjent før og regner med det er relatert til graviditeten. Er 4+2 i dag, og siste dagene har jeg fått vondt i nedre del av magen når jeg snur meg brått i sengen eller reiser meg opp brått. Kjennes virkelig ut som at noe holder på å revne inni der. Har lest om ligamentsmerter, men dette er jo veldig tidlig?

Å, for å ikke snakke om nysing! Var da jeg kjente det første gang. Men takk, litt betryggende at andre har kjent det samme selv om det er tidligJeg har det samme og har hatt det en ukes tid. Får det samme når jeg nyser eller hoster. Hadde det forrige svangerskap også, men husker ikke når det begynte da.
Er 4+6 i dag.
Håper at det er en terminspire på deg denne gangen![]()

Ja, har vært litt av og på forkjøla siden jeg ble gravid. Ikke noe sånn voldsomt, men litt snufsing og småhosting.Er det fler som føler seg forkjølet? Sånn på morgenen spesielt?

Sår og ekkel i halsen på morgenen, snørrete. Blir borte utover dagen da heldigvis. Ømme pupper og murringer nedentil har jeg også, og jeg føler meg som en zombieJa, har vært litt av og på forkjøla siden jeg ble gravid. Ikke noe sånn voldsomt, men litt snufsing og småhosting.

Hei damer!
Jeg prøver å tenke positivt og ikke engste meg for mye, men med 12 innsett bak meg, hvor kun 2 har resultert i graviditet, og en av de ble SA, ligger jeg her og bekymrer meg for ting jeg kjenner på...
Jeg er 5 + 0 i dag, og har hatt tiltagende murring i magen. Sånn jeg pleier å ha det når jeg skal ha mens, bena "dovner" bort litt og jeg venter egentlig bare på at jeg skal begynne å blø, for det er slik det kjennes ut...
Leser om stikkinger og murring og at dette er helt normalt, men når går dette over til å ikke være det, altså hvor lenge/hvor vondt er normalt og ikke. Smerteterskel er såklart individuelt, og ingen svangerskap er heller like, så vet egentlig ikke helt hva jeg vil med dette innlegget... Forresten går jeg pga ivf fortsatt på cyclogest og progynova så jeg begynner kanskje ikke å blø om det er noe galt heller?![]()
Testene stiger jevnt og fint virker det som, er 19 dpo i dag.Spotting rundt 13dpo kan være festeblødning. Jeg hadde spotting fra 12-13 dpo med denne graviditeten. Hadde ikke det med de to forrige Så lenge det kun varer i noen dager og er veldig lite, typ litt på papiret og kanskje litt på truseinnlegg, så hadde ikke jeg bekymret meg over det.Har hatt ganske ulike symptomer så langt disse korte 5 ukene, fra første graviditet og denne. Første graviditet kom hyppig tissing og trøtthet på samme tidspunkt som positiv test, mens denne gangen har jeg hatt svake mensmurringer fra 6 dpo
Det som også er annerledes denne gangen er spotting fra ca 13 dpo (litt brunlig og rosa), litt mer etter sex. Noen som har hatt dette tidligere, eller har det nå? Har skjønt at det kan være vanlig, men greit å få det bekreftet av faktiske personerTestene stiger jevnt og fint virker det som, er 19 dpo i dag.
Håper det!Spotting rundt 13dpo kan være festeblødning. Jeg hadde spotting fra 12-13 dpo med denne graviditeten. Hadde ikke det med de to forrige Så lenge det kun varer i noen dager og er veldig lite, typ litt på papiret og kanskje litt på truseinnlegg, så hadde ikke jeg bekymret meg over det.