Symptomtråd

Brekker meg en del uten at det kommer oppkast. Er liksom kvalm og tror at jeg må spy, sitter der og brekker meg en stund og så går det liksom over. Spent på om det utvikler seg til oppkast etter hvert :nailbiting:
Ja brekker meg gjør jeg også helt ut av det blå kan bare komme men brekker meg mest når jeg gjesper noe som er en del sia jeg er mye trøtt :woot:

Dette er min 4 graviditet og jeg kjenner SYKT med murringer og at det jobbes nede i livmoren.. blir litt bekymra for en evt spontanabort, aldri kjent det slik før :sorry:
Jeg hadde heller ikke sånne murringer osv med forrige, men har hatt masse denne gangen. Alt roet seg for ca en uke siden, og virker som alt fortsatt går fint med lille spiren❤️ og har hørt at det er ganske normalt:love2

Jeg hadde heller ikke sånne murringer osv med forrige, men har hatt masse denne gangen. Alt roet seg for ca en uke siden, og virker som alt fortsatt går fint med lille spiren❤️ og har hørt at det er ganske normalt:love2
Så bra :Heartred Prøver å tenke at det er normalt,håper jeg kan senke skuldrene etter tidlig ultralyd i neste uke.

Jeg har vært kvalm i absolutt hele dag, uten pause.

Jeg har mistet alle symptomer:arghh:

Så akuratt nå hadde det vært mer betryggende å være plaget med alt mulig!
Jeg klaget over det samme for et par dager siden, tok tilogmed en test og jublet da kvalmen kom tilbake :hilarious: Håper du blir plaget igjen fort, så du slipper bekymre deg!

Jeg klaget over det samme for et par dager siden, tok tilogmed en test og jublet da kvalmen kom tilbake :hilarious: Håper du blir plaget igjen fort, så du slipper bekymre deg!

Enig:-) jeg var dog heldig sist graviditet, da startet ikke kvalmen før i uke 9, men jeg hadde den gang masse magekramper og «vokse smerter sist» som jeg ikke har nå.:-(

Så utrolig trassig å være i det evige symptom jaget og overtenkingen som kommer hele tiden av det:arghh:

Enig:) jeg var dog heldig sist graviditet, da startet ikke kvalmen før i uke 9, men jeg hadde den gang masse magekramper og «vokse smerter sist» som jeg ikke har nå.:-(

Så utrolig trassig å være i det evige symptom jaget og overtenkingen som kommer hele tiden av det:arghh:
Jeg skjønner deg godt, håper du bare er veldig heldig og lite plaget! Det er tidlig i løpet enda, kan være symptomene kommer snikende eller kastet på senere!

Støttes! I formiddag var kvalme og smerter på topp. I kveld nesten borte. Husker så godt fra sist svangerskap… dette er jo til å bli rar av :-) *tenke * tenke

Støttes! I formiddag var kvalme og smerter på topp. I kveld nesten borte. Husker så godt fra sist svangerskap… dette er jo til å bli rar av :) *tenke * tenke
Enig! Jeg føler meg helt nervevrak til tider og blir så sliten av dette tankekjøret:nailbiting:

Heia jenter :binkybaby Er det noen av dere som
Brekker seg bare helt ut av det blå er sikkelig ille i kveld

Jeg klør nå innmari på låra. Er set normalt? Klør ikke andre steder, kun på låra og mest på kvelden. Noen fler ?

Er det et symptom å bli veldig varm på natten? Er bare en ukes tid siden jeg sa til samboer at nå må vi snart pakke bort sommerdynene fordi jeg frøs om natten. De siste nettene har jeg våknet varm og helt fullstendig kokt når jeg står opp :hilarious: Jeg som alltid fryser når jeg står opp.

Er det et symptom å bli veldig varm på natten? Er bare en ukes tid siden jeg sa til samboer at nå må vi snart pakke bort sommerdynene fordi jeg frøs om natten. De siste nettene har jeg våknet varm og helt fullstendig kokt når jeg står opp :hilarious: Jeg som alltid fryser når jeg står opp.
Ja, jeg får ikke sove fordi jeg fryser, pakker meg inn som jeg pleier å våkner nærmest med feberfølese :hilarious: Har ikke feber, altså.

Blod når jeg snyter meg og blodsmak/metallsmak i munnen

Puppene begynner å nærme seg størrelsen de hadde før graviditet og amming :cool14

Back
Topp