Symptomtråd

Den kvalmen jeg hadde sist uke og på mandag har vært lite til ingenting de siste dagene. Og er takknemlig for det. Men altså puppene mine! De gjør såå vondt!! Bare jeg e så vidt borti. :arghh:Og ellers trøtt og litt uggen generelt :oops:

Noen andre som har samme problem med brystene? Snart klarer jeg ikke sove på magen mer.:smiley-angry017
Jeg hadde det sist gang jeg gikk gravid. Puppene fra helvette over en ukes tid ellernoe, plutselig over en dag eller to ble de mye bedre, og holdt seg igrunn okei resten av tiden :happy:

Enda større pupper i dag og en slags stølhetsfølelse under ribbeina, muskler som strekker på seg kanskje?
Ellers sov jeg i 10 timer og kunne glatt sovet 3 til :yuck:

Var veldig dårlig hele forrige graviditet fra uke 4+5, med konstaant kvalme, oppkast og mye rygg- og bekkenplager.. myye sengeliggende gjennom hele svangerskapet, og husker jeg tenkte at jeg aldri i livet kom til å klare å gå gjennom dette igjen..:hungover: Så egentlig ganske redd for ny graviditet... Men håååper jo på det ikke blir som sist:smiley-angelic001
Ikke merket noe særlig symptom enda, er 5+4:Heartred Egentlig bare mer sulten og veldig trøtt.

Har merket stor forskjell på symptomene, alt etter om det er gutt eller jente.
Har 4 jenter og 2 gutter.
Med jentene er jeg kvalm og har slitt med halsbrann.
Fine svangerskap.
Guttene derimot.. svangerskapsmigrene fra h**.
Så var litt engstelig nå..
Etter symptomene å melde skal dette være jente da kvalmen er overveldene..
Spent!

5+3 og i dag kom morgenkvalmen:dead: Ikke veldig plagsom, regner med det blir verre:)

Lyst på stekt kylling og mat med smelta ost..mmm:hungry:

Evig takknemlig for denne graviditeten, men nå begynner det bli psykisk og fysisk slitsomt :( Oppkast/spy hele dagen, kvalm hele tiden, får i meg lite… Og konstant sliten.

Lille frøet i magen min er et fryseforsøk. Man går da på medisiner som gir bivirkninger som kan være veldig like graviditetssymptomer. Ble ferdig på medisinene på sist søndag så nå jeg hva som er reelt og ikke.

Jeg har helt sykt mye mensensmerter. Spesielt på kvelden. Det tar skikkelig i og jeg har ømme bryst vorter.. Ikke hele puppen. Er trøtt og må tisse på natta allerede. :dead:

Skal jeg bli kvalm i dette svangerskapet kanskje da? Hadde dager jeg var litt uggen i forrige svangerskap,men vil ikke kalle det kvalme.

Den siste uken har jeg vært litt småkvalm fra og til,og i dag har jeg vært kvalm siden frokost. Likner veldig på bilsyke egentlig..eneste jeg vil ha er cola..

Hiver meg inn i klubben med koronasmitte… Min andre runde, hadde i mars 2021 også (delta).

Såå trøtt, har sovnet 3 ganger allerede idag :rolleyes:
Uff, som jeg misunner dere som rekker å sove :rolleyes: med en aktiv 3 åring her alene hele lørdagen, så blir det ikke tid til søvn, verken på natten eller på dagen forsåvidt :dead:
Blir akkurat det samme i morgen å, samboeren jobber lange vakter hele helgen:p

Back
Topp