Symptomtråd

Mine mensmurringer har generelt blitt mye bedre enn de var, men alltid når jeg reiser meg opp fra liggende stilling på sofa/seng så får jeg skikkelig mensmurringer i 2-3 minutter, flere som har det sånn?

Noen andre som fryser fælt? Pågått i en uke. Gruer meg nærmest til å bevege meg utendørs, til tross for varme klær.

Temperaturen min skifter fælt, går fra varm til kald hele tiden føler jeg :hungover:

Huff, ja - det har sikkert en naturlig forklaring med hormoner, blodomløp osv, men jeg husker ikke dette fra forrige gang. Skrur opp varmen inne uten at det hjelper. Har nesten ikke gått tur med hunden (selv) i det siste for jeg forblir kald. :coldfeet:

Det gjør jeg også! For øyeblikket skikkelig kald, ligger under fleecepledd med superundertøy og ullsokker :hilarious:

Huff - det går heldigvis mot vår :angelic: typisk hvis vi blir varme til sommeren :rolleyes:

Er dette et dårlig tegn?

Vedlegg

• 91F92854-6329-4461-BCD2-2F9CBF980C5D.png
    91F92854-6329-4461-BCD2-2F9CBF980C5D.png
    613,9 KB · Visninger: 51
Fortsatt lite symptomer. Mer tørst enn vanlig, må tisse en gang på natt. Blir litt fortere sulten og er ganske trøtt og sliten. Har også fått super-luktesans, der kjøleskapet kan lukte fryktelig vondt , selv om det egentlig lukter vanlig i følge mannen, og ei jerngryte luktet helt forferdelig når jeg vasket den for ett par dager siden:hilarious: Ikke noe kvalme så langt, så nyter det så lenge det varer! Er 6+2 i dag

Har så mye mensmurringer/smerter at det rett og slett er slitsomt. Puppene har blitt store, tunge og ømme. Heldigvis er kvalmen enda begrenset til et minimum, men det var det første gang også før den slo meg rett i bakken i uke 7 ca. Spent på ul neste uke :happy:

Er så kvalm at jeg har måttet be lege om kvalmedempende... fy faen.. får bare tenke at det blir verdt det til slutt

Andre enn meg som e oppblåst? Altså kanskje ikke helt dette jeg hadde forventet. Og kan jo være det ikke er det at jeg e gravid som gjør det. Men har aldri vært så gale før, tre dager på rad no med mageknip på grunn av luft i magen. (TMI, men mye rap og fis også:depressed:). Ser jo gravid ut allerede.. Ellers så har jeg litt vondere bryster og såre brystvorter.
Ja jøss! Jeg er så oppblåst at jeg synes det er kjempe vanskelig å ikke si noe på jobb! Går der i de stramme ullklærna mine og føler meg bare kjempegravid:facepalm: og resten av symptomene gjør det også vanskelig å føle meg som en super kollega, når jeg egentlig bare vil hjem å legge meg:oops: gleder meg til de kan få vite grunnen til at jeg er så rar:rolleyes:

Korona har tatt over det meste av symptomene… Kjenner jeg blir skeptisk. Blir nok en UL når jeg er frisk igjen.

Jeg er også veeldig oppblåst, det føles nesten ut som det ikke er plass til mer inne i magen min:oops::joyful:

Noen andre som fryser fælt? Pågått i en uke. Gruer meg nærmest til å bevege meg utendørs, til tross for varme klær.

Jeg fryser helt sykt mye. Har gjort det helt siden jeg fikk positiv test, sover med to dyner og ullundertøy. Trodde jeg skulle fryse i hjel i badeland i går. Håper det går over :wacky:

Har begynt å få ømme pupper istedetfor ømme nipler og så er jeg helt sykt trøtt, ellers har jeg lite symptomer og synes egentlig det er litt kjedelig :banghead:

Jeg fryser helt sykt mye. Har gjort det helt siden jeg fikk positiv test, sover med to dyner og ullundertøy. Trodde jeg skulle fryse i hjel i badeland i går. Håper det går over :wacky:
Huff! Det høres veldig likt ut :wacky: jeg var kald fra før, men dette er ekstremt. Upraktisk at det er kald vind og 0 grader ute også. Jeg ble aldri varm sist svangerskap, men merket jeg frøs mindre mens jeg ammet.

Er det bare meg eller vokser hårene på kroppen sykt kjapt? Aldri vært sånn før, føler hårene har vokst ut igjen en halv dag etter barbering :hilarious:

Back
Topp