Mine mensmurringer har generelt blitt mye bedre enn de var, men alltid når jeg reiser meg opp fra liggende stilling på sofa/seng så får jeg skikkelig mensmurringer i 2-3 minutter, flere som har det sånn?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Temperaturen min skifter fælt, går fra varm til kald hele tiden føler jegNoen andre som fryser fælt? Pågått i en uke. Gruer meg nærmest til å bevege meg utendørs, til tross for varme klær.

Det gjør jeg også! For øyeblikket skikkelig kald, ligger under fleecepledd med superundertøy og ullsokkerTemperaturen min skifter fælt, går fra varm til kald hele tiden føler jeg![]()

Temperaturen min skifter fælt, går fra varm til kald hele tiden føler jeg![]()

Det gjør jeg også! For øyeblikket skikkelig kald, ligger under fleecepledd med superundertøy og ullsokker![]()
typisk hvis vi blir varme til sommeren Er jo ikke snakk om mange slagene det her så det er nok sikkert ikke et dårlig tegnEr dette et dårlig tegn?

Ikke noe kvalme så langt, så nyter det så lenge det varer! Er 6+2 i dag
Ja, vært frossen siden positiv testNoen andre som fryser fælt? Pågått i en uke. Gruer meg nærmest til å bevege meg utendørs, til tross for varme klær.
Ja jøss! Jeg er så oppblåst at jeg synes det er kjempe vanskelig å ikke si noe på jobb! Går der i de stramme ullklærna mine og føler meg bare kjempegravidAndre enn meg som e oppblåst? Altså kanskje ikke helt dette jeg hadde forventet. Og kan jo være det ikke er det at jeg e gravid som gjør det. Men har aldri vært så gale før, tre dager på rad no med mageknip på grunn av luft i magen. (TMI, men mye rap og fis også). Ser jo gravid ut allerede.. Ellers så har jeg litt vondere bryster og såre brystvorter.
og resten av symptomene gjør det også vanskelig å føle meg som en super kollega, når jeg egentlig bare vil hjem å legge meg
Noen andre som fryser fælt? Pågått i en uke. Gruer meg nærmest til å bevege meg utendørs, til tross for varme klær.

Huff! Det høres veldig likt utJeg fryser helt sykt mye. Har gjort det helt siden jeg fikk positiv test, sover med to dyner og ullundertøy. Trodde jeg skulle fryse i hjel i badeland i går. Håper det går over![]()
jeg var kald fra før, men dette er ekstremt. Upraktisk at det er kald vind og 0 grader ute også. Jeg ble aldri varm sist svangerskap, men merket jeg frøs mindre mens jeg ammet.