Symptomtråd

Er det bare meg eller vokser hårene på kroppen sykt kjapt? Aldri vært sånn før, føler hårene har vokst ut igjen en halv dag etter barbering :hilarious:

Hårene vokser absolutt kjapt, etter hvert vil du se et slags dunlag på magen også, der er helt sprøtt, å forsvinner heldigvis etter fødsel :bag:

Her er det myyye mindre symptomer enn sist, det synes jeg er mega spesielt. Ingen oppkast, egentlig ikke særlig trøtt. Eneste symptomene denne gang er litt mer humørsvingninger og ekstremt oppblåst.

Kvalmen er helt borte idag- og det var stressende ,.. håper alt er i orden 8+4 idag

Fryser og svetter om hverandre så sykt, kan ikke huske det var sånn forrige svangerskap.. også på natta, har våknet klissvåt og kald hver natt siste uka :confused:
Også føles det som at jeg drømmer så sykt mye mer! (Eller bare at jeg husker de mer.)
Ellers er jeg sykt takknemlig for at kvalmen ikke har komt (enda?), selv om det hadde føltes mer som et sikkert symptom av en eller anna grunn.. Kun litt på morgenen, men kan ikke sammenlignes bittelitt engang fra sist! Men tror smaksløkene har endret seg litt.. Kan f.eks få lyst på sjokolade (kanskje fordi jeg er ganske sukkeravhengig), men smaker liksom ikke like godt lenger..:hilarious:
Ellers har jeg hatt sykt vondt i bekkenet/korsrygg med stråling i beina siste dagene:dead: Fikk komt meg til kiropraktor i dag, var visst låsning i bekkenet på begge sider bl.a, helt mørbanket i kveld, men håper det blir bedre i morgen.. Men kanskje bare tilfeldig at jeg er gravid nå, siden det er så tidlig.. Fikk ikke problemer mer bekkenet før i andre trimester sist hvertfall.

Sender masse klemmer og støtte til dere som sliter med bl.a. svangerskapskvalme:Heartred:Heartred

Husker den som uutholdelig sist, og som den verste type kvalme.. Hvertfall om det er konstant i mange uker.. Men det glemmes heldigvis litt når alt er forbi (litt som fødsel)..

Fryser og svetter om hverandre så sykt, kan ikke huske det var sånn forrige svangerskap.. også på natta, har våknet klissvåt og kald hver natt siste uka :confused:
Også føles det som at jeg drømmer så sykt mye mer! (Eller bare at jeg husker de mer.)
Ellers er jeg sykt takknemlig for at kvalmen ikke har komt (enda?), selv om det hadde føltes mer som et sikkert symptom av en eller anna grunn.. Kun litt på morgenen, men kan ikke sammenlignes bittelitt engang fra sist! Men tror smaksløkene har endret seg litt.. Kan f.eks få lyst på sjokolade (kanskje fordi jeg er ganske sukkeravhengig), men smaker liksom ikke like godt lenger..:hilarious:
Ellers har jeg hatt sykt vondt i bekkenet/korsrygg med stråling i beina siste dagene:dead: Fikk komt meg til kiropraktor i dag, var visst låsning i bekkenet på begge sider bl.a, helt mørbanket i kveld, men håper det blir bedre i morgen.. Men kanskje bare tilfeldig at jeg er gravid nå, siden det er så tidlig.. Fikk ikke problemer mer bekkenet før i andre trimester sist hvertfall.
Har du hatt bekkenproblemer i forrige svangerskap, kan det komme tidligere i neste.
jeg selv er bare 4+4, men har allerede kjempe vondt i bekkenet:facepalm: etter en dag på jobb, er jeg helt ødelagt:arghh: må komme meg til naprapaten, ellers overlever jeg ikke jobb uten sykemelding:dead:(noe jeg absolutt ikke ønsker!)

Symptomene er veeeeldig av og på her. Ble kvalm tidlig (uke 5+ et eller annet), men har vært til å leve med hele veien… ømme tattas, trøtthet og mye bekkenplager har jeg hatt da.

igår våknet jeg til at alle symptomene var forsvunnet… fikk panikk og dro til gyn for en sjekk. Alt var i skjønneste orden med mini :Heartred Symptomene var fraværende i hele dag også, frem til en ganske heftig fergetur i storm… der kom kvalmen igjen gitt :laughing002 Enda litt kvalm etter den… Håper det holder seg levbart de neste to ukene når samboeren er på sjøen

Var nesten ikke kvalm sist, men nå? Helt sykt! Kaster heldigvis ikke opp, men brekker meg hvis jeg ikke spiser hele tiden, ikke noe mat som frister - kun Cola zero, som man kanskje ikke skal drikke haugevis med, men det er det eneste jeg får ned av drikke uten å brekke meg :(

Kasta plutselig opp selv, kvalmen kom som kasta på meg selv om jeg våkna i 03.30-tiden med litt mørkerødt blod.. skjønner faktisk ingenting

Er det noen her som ikke er kvalm? Og ikke har vært det i det heletatt denne runden? Føler man må være kvalm for å være gravid jeg

Er det noen her som ikke er kvalm? Og ikke har vært det i det heletatt denne runden? Føler man må være kvalm for å være gravid jeg
Ei venninne av meg hadde NULL symptomer utenom at det ble vondt i bekkenet på slutten av graviditeten. Sitter med en frisk og herlig gutt nå. Tenker bare hun var veldig heldig jeg :rolleyes:

Ei venninne av meg hadde NULL symptomer utenom at det ble vondt i bekkenet på slutten av graviditeten. Sitter med en frisk og herlig gutt nå. Tenker bare hun var veldig heldig jeg :rolleyes:
Ja jeg tenker jo også at man er veldig heldig når det går bra❤️ Bare kjennes ikke godt å sitte her uten symptomer og med blødninger

Kvalm, verst om morran. Kanke pusse tenner da:yuck:
Men generelt uggen hele dagen, bekkenet trøbler og puppene er ømme.

Ned 3,5 kilo foreløpig pga kvalmen her

Jeg er ikke kvalm i det hele tatt, og var ikke det sist svangerskap heller, så det er mulig. De eneste symptomene jeg merker er en konstant sult og tørste. Våkner på natta og er helt uttørket. Har vannflaske med på soverommet, men den literen med væske som er der, forsvinner før klokka fire

Jeg er ikke kvalm i det hele tatt, og var ikke det sist svangerskap heller, så det er mulig. De eneste symptomene jeg merker er en konstant sult og tørste. Våkner på natta og er helt uttørket. Har vannflaske med på soverommet, men den literen med væske som er der, forsvinner før klokka fire
Så godt å høre at det er flere som ikke er kvalme! Uff, må du mye opp å tisse og da eller holder det seg inne?:joyful:

Så godt å høre at det er flere som ikke er kvalme! Uff, må du mye opp å tisse og da eller holder det seg inne?:joyful:
Jeg var ikke kvalm i forrige svangerskap. Kunne bli uggen hvis jeg var sliten og sulten,men kaller ikke det kvalm liksom. Det er ingen grunn til å henge seg opp i «kvalm eller ikke»..det ene er verken bedre eller verre enn det andre når det gjelder svangerskapsutviklingen;).

Back
Topp