Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
aldri vært plaget med det, men vært tett i nesa siden jeg tissa på pinnen nå, så må vel ha en sammenheng 

Veldig! Satt akkurat i sofaen og bare «herregud nå har jeg ikke merket noe siden middag, er det noe galt!?»Er det forresten flere enn meg som blir stressa om de ikke kjenner noen symptomer på 2 timer?![]()
Men så gikk det to minutter så ble jeg kvalm igjen
dette er første gang jeg skriver her på forumet
Jeg har murringer av og på! Var sterkest de første dagene etter pos.test. Nå kommer og går de litt, og er ikke like kraftige (5+4 nå).Hei alle sammendette er første gang jeg skriver her på forumet
. Er 4+2 i dag, og har hatt mild muring, men bare når jeg var 3+6 og 4, men siste 2 dagene jeg har kjent veldig lite av det. Er det noen andre som har hatt muringer av og på? Blir lit bekymret
![]()
Så det høres veldig normalt ut!
. Altså, misforstå meg rett,jeg var mye uggen og ble uvel når jeg var sulten/sliten/luktet fisk m.m, men kan heldigvis ikke relatere til den kvalmen som flertallet her inne refererer til. Tenkte at det var greit å dele det her inne-at man ikke må være kvalm for at det skal gå bra
. 5+4 i dag, så er nå veldig spent på hvordan det blir i dette svangerskapet
Jeg! Er 5+0 i dag. Fant ut at jeg var gravid 3+4. hadde da mye ubehag i magen. De siste 3 dagene nærmest ingenting. Blir litt bekymret selv, men har målt hcg som stiger fint, så får bare vente å se til tidlig ultralyd om 13 dagerHei alle sammendette er første gang jeg skriver her på forumet
. Er 4+2 i dag, og har hatt mild muring, men bare når jeg var 3+6 og 4, men siste 2 dagene jeg har kjent veldig lite av det. Er det noen andre som har hatt muringer av og på? Blir lit bekymret
![]()
gratulerer forresten 
Tusen hjertelig,det er betryggende å høre at det kan være normal. Gratulerer til deg ogsåJeg! Er 5+0 i dag. Fant ut at jeg var gravid 3+4. hadde da mye ubehag i magen. De siste 3 dagene nærmest ingenting. Blir litt bekymret selv, men har målt hcg som stiger fint, så får bare vente å se til tidlig ultralyd om 13 dagergratulerer forresten
![]()
Når skal du på tul?De sterke murringene har ikke avtatt noe i løpet av natten![]()
Ikke før om 12 dager..Når skal du på tul?
Jeg har mye murringer av og på jeg også altså, og hatt det de andre gangene ogsåIkke før om 12 dager..