Ja jeg søkte det opp nå som du sa det og det kan kanskje høres sånn ut ja! Men kan det komme allerede i uke 6??
Ja det vil jeg tro. Har kjent tendenser selv. Husker det fra de to forrige svangerskapene.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja jeg søkte det opp nå som du sa det og det kan kanskje høres sånn ut ja! Men kan det komme allerede i uke 6??
Dette kommer og går hos meg også.Stikker voldsomt i eggstokken på høyre side når jeg reiser meg opp, varer kanskje i 4-5 sekunder, hva kan det være tro, vært sånn i hele dag
Ja det vil jeg tro. Har kjent tendenser selv. Husker det fra de to forrige svangerskapene.
Takk for svar dere, da skal jeg forsøke å bare tenke på det som et godt tegnDette kommer og går hos meg også.![]()
Håper det er tilfeldig!
Samboeren hadde spist opp love hearts’a mine igår… å jeg trengte dem sårt på grunn av halsbrann når jeg skulle legge meg.Har hatt en konstant smerte (føles litt som sting) på venstre side i livmora siden i går kveld. Aldri kjent sånn før. Noen andre som har opplevd det?

Altså… jeg er så hormonellSamboeren hadde spist opp love hearts’a mine igår… å jeg trengte dem sårt på grunn av halsbrann når jeg skulle legge meg.
Jeg kunne genuint ha flyttet fra han når jeg fant det ut. Var så sint og lei meg at jeg fløy totalt i taketStakkars fyr
halsbrannen har kicka inn for fullt her også, blir gal! I går kom samboeren hjem med love hearts og smågodt, tror jeg kunne gifta meg med han på flekken, haha. Men forrige fødsel derimot. Vi skulle bare hive innpå litt pizza før vi kjørte til sykehuset, og han presterte å ta til seg den fjerde av totalt 5 biter og jeg klikka fordi jeg trengte da vel mer enn en pizzabit før jeg skulle føde?!
Jeg hadde mye mensmurringer fra 3+6 og helt frem til 5+0, fortsatt så kommer de og går, men litt mildereJeg har hatt myyye mensenmurringer i går og idag. Noen ekstra stikk innimellom. Det er helt normalt, sant?![]()
Godt å høreJeg hadde mye mensmurringer fra 3+6 og helt frem til 5+0, fortsatt så kommer de og går, men litt mildereJeg var også super stresset for dette, men ble betrygget her med at det bar helt normalt

Jeg også!! Gjesper og gjespe HELE dagen!! Folka på jobben må jo snart tro det er noe alvorlig galt med megUmenneskelig trøtt om dagen..![]()

Hadde så lyst til å ta en lur på sofaen på pusterommet i dagJeg også!! Gjesper og gjespe HELE dagen!! Folka på jobben må jo snart tro det er noe alvorlig galt med meg![]()

Samme herTrøtt og hodepine![]()

Jeg hadde mye fra 3+4 til 4+2 ca. Nå har jeg veldig få symptomer og er livreddJeg hadde mye mensmurringer fra 3+6 og helt frem til 5+0, fortsatt så kommer de og går, men litt mildereJeg var også super stresset for dette, men ble betrygget her med at det bar helt normalt
Ville ikke vært bekymret kun ut fra symptomer! Det er jo så veldig forskjelligJeg hadde mye fra 3+4 til 4+2 ca. Nå har jeg veldig få symptomer og er livredd