Symptomtråd

Nå har svimmelheten tikket inn :wacky: scolling på telefonen er det værste, så blir lite telefontitting :sour:

Jeg er kvalm, allerede? Er bare 3+4 og har ikke så mye symptomer å skryte av men har vært veldig kvalm siden jeg våkna:hungover: Håper det er tilfeldig!

Altså… jeg er så hormonell :wtf: Samboeren hadde spist opp love hearts’a mine igår… å jeg trengte dem sårt på grunn av halsbrann når jeg skulle legge meg.

Jeg kunne genuint ha flyttet fra han når jeg fant det ut. Var så sint og lei meg at jeg fløy totalt i taket :confused: Stakkars fyr

Har hatt en konstant smerte (føles litt som sting) på venstre side i livmora siden i går kveld. Aldri kjent sånn før. Noen andre som har opplevd det?

Har hatt en konstant smerte (føles litt som sting) på venstre side i livmora siden i går kveld. Aldri kjent sånn før. Noen andre som har opplevd det?

Sitter med det akkurat nå faktisk! Har hatt dette før og. Håper og satser på at det bare er fordi livmoren er i full vekst:Heartred

Altså… jeg er så hormonell :wtf: Samboeren hadde spist opp love hearts’a mine igår… å jeg trengte dem sårt på grunn av halsbrann når jeg skulle legge meg.

Jeg kunne genuint ha flyttet fra han når jeg fant det ut. Var så sint og lei meg at jeg fløy totalt i taket :confused: Stakkars fyr

Haha, å neei! Det er en gyldig grunn til å reagere spør du meg:laughing002 halsbrannen har kicka inn for fullt her også, blir gal! I går kom samboeren hjem med love hearts og smågodt, tror jeg kunne gifta meg med han på flekken, haha. Men forrige fødsel derimot. Vi skulle bare hive innpå litt pizza før vi kjørte til sykehuset, og han presterte å ta til seg den fjerde av totalt 5 biter og jeg klikka fordi jeg trengte da vel mer enn en pizzabit før jeg skulle føde?!:laughing005

Jeg har hatt myyye mensenmurringer i går og idag. Noen ekstra stikk innimellom. Det er helt normalt, sant? :shy:

Jeg har hatt myyye mensenmurringer i går og idag. Noen ekstra stikk innimellom. Det er helt normalt, sant? :shy:
Jeg hadde mye mensmurringer fra 3+6 og helt frem til 5+0, fortsatt så kommer de og går, men litt mildere❤️ Jeg var også super stresset for dette, men ble betrygget her med at det bar helt normalt

Humøret svinger helt hinsides! Føler meg lykkelig i det ene øyeblikket,og deprimert i det neste. Jeg tror jeg har grått 10-15 ganger bare i dag:sad010

Back
Topp