Symptomtråd

Sååå vont å sitte på benken i svømmehallen :wideyed:

I natt fikk jeg ufattelig vondt i korsryggen, det gikk over men var så intens smerte. Har noen hatt noe liknende?

Fy søren så tett i nesa - hele tiden :arghh: aldri vært plaget med det, men vært tett i nesa siden jeg tissa på pinnen nå, så må vel ha en sammenheng :happy:

Mye trøtt omdagen, og uggen. Vil bare sove! Legger meg samtidig med ungene hver dag, mellom kl 19 og 20:hilarious:

Begynner å bli litt hormonell kanskje når jeg begynte å grine i bilen på vei til jobb fordi jeg tenkte på reaksjonen til svigersøster og storebror når de får et etterlengtet tantebarn:hilarious::Heartred

Er det forresten flere enn meg som blir stressa om de ikke kjenner noen symptomer på 2 timer?:rolleyes:

Er det forresten flere enn meg som blir stressa om de ikke kjenner noen symptomer på 2 timer?:rolleyes:
Veldig! Satt akkurat i sofaen og bare «herregud nå har jeg ikke merket noe siden middag, er det noe galt!?» :nailbiting: Men så gikk det to minutter så ble jeg kvalm igjen :D

Har altså hatt så sterke mensmurringer i korsryggen i et par timer nå at hvis dette går bra så skal jeg aldri være bekymret for murringer igjen

Under 400 innlegg igjen:hello2

Hei alle sammen:greet025 dette er første gang jeg skriver her på forumet☺️. Er 4+2 i dag, og har hatt mild muring, men bare når jeg var 3+6 og 4, men siste 2 dagene jeg har kjent veldig lite av det. Er det noen andre som har hatt muringer av og på? Blir lit bekymret:shy:

Last edited:
Hei alle sammen:greet025 dette er første gang jeg skriver her på forumet☺️. Er 4+2 i dag, og har hatt mild muring, men bare når jeg var 3+6 og 4, men siste 2 dagene jeg har kjent veldig lite av det. Er det noen andre som har hatt muringer av og på? Blir lit bekymret:shy:
Jeg har murringer av og på! Var sterkest de første dagene etter pos.test. Nå kommer og går de litt, og er ikke like kraftige (5+4 nå). :shy: Så det høres veldig normalt ut!

Jeg var ikke kvalm i forrige svangerskap, og fra denne gruppen å bedømme, så virker det å tilhøre sjeldenhetene :joyful:. Altså, misforstå meg rett,jeg var mye uggen og ble uvel når jeg var sulten/sliten/luktet fisk m.m, men kan heldigvis ikke relatere til den kvalmen som flertallet her inne refererer til. Tenkte at det var greit å dele det her inne-at man ikke må være kvalm for at det skal gå bra:happy:. 5+4 i dag, så er nå veldig spent på hvordan det blir i dette svangerskapet:joyful:

Sår i halsen, hoster og verker ned i brystet:inpain: regner med det var min tur å bli smittet av korona nå:nailbiting::banghead:

Jeg! Er 5+0 i dag. Fant ut at jeg var gravid 3+4. hadde da mye ubehag i magen. De siste 3 dagene nærmest ingenting. Blir litt bekymret selv, men har målt hcg som stiger fint, så får bare vente å se til tidlig ultralyd om 13 dager:happy: gratulerer forresten :Heartred

Jeg! Er 5+0 i dag. Fant ut at jeg var gravid 3+4. hadde da mye ubehag i magen. De siste 3 dagene nærmest ingenting. Blir litt bekymret selv, men har målt hcg som stiger fint, så får bare vente å se til tidlig ultralyd om 13 dager:happy: gratulerer forresten :Heartred
Tusen hjertelig,det er betryggende å høre at det kan være normal. Gratulerer til deg også ❤️

De symptomer kan man bare ikke ta feil av..:inpain:

Vedlegg

• 4122285F-0F7C-4578-85FF-2F7372B481EA.jpeg
    4122285F-0F7C-4578-85FF-2F7372B481EA.jpeg
    216,9 KB · Visninger: 14
Back
Topp