Symptomtråd

Akkurat nå har jeg satt med ei bøtte i fanget i 30 minutter å brekt meg. Ingen oppkast enda heldigvis. Men visst det fortsetter slik så gruer jeg meg til skolen de neste ukene :hungover: 6+4 å det gikk fra uggen til regelrett spyklein på 2 sek

Den intense kvalmen har ikke kommet enda, tenk om jeg kan være så heldig å slippe det aller værste denne gangen? :D har ikke trua på det men.. hatt HG alle gangene så den kommer nok, men lov å håpe :p kjenner kvalmen er her, men ikke i nærheten sånn jeg har vært :smiley-angelic001

Blir stressa av at jeg er 7 uker imorgen, men ikke kaster opp.. Kvalm nesten 24/7 og ekstremt sliten, men er jo i uforskammelig god form ift sist. Og da kommer jo tanken om MA ift at jeg var dårligere før forrige UL osv osv osv.. Men men, alt er nok fint på UL om 9 dager.

Blir stressa av at jeg er 7 uker imorgen, men ikke kaster opp.. Kvalm nesten 24/7 og ekstremt sliten, men er jo i uforskammelig god form ift sist. Og da kommer jo tanken om MA ift at jeg var dårligere før forrige UL osv osv osv.. Men men, alt er nok fint på UL om 9 dager.
Det kjenner jeg på også :( er ikke lile dårlig nå som alle de andre fire gangene. Det kan jo fortsatt komme, men føler noe er anneledes og det stresser meg. Får håpe det bare er at vi er heldige denne gangen :)

Jeg kjenner også på dette. Har akkurat nå ingen symptomer, det hadde jeg heller ikke sist svangerskap hvor det ikke gikk bra. Aldri gått rundt å håper på kvalme før, men det gjør jeg jaggu nå :rolleyes:

Symptomene endrer seg veldig fra dag til dag enda… men igår var jeg kvalm bare før frokost og etter kveldsmat. Hadde vært veldig godt om det bare fortsatte sånn :laughing002 Men jeg et bare 5+3 enda, så det et litt mye å håpe på

Det kjenner jeg på også :( er ikke lile dårlig nå som alle de andre fire gangene. Det kan jo fortsatt komme, men føler noe er anneledes og det stresser meg. Får håpe det bare er at vi er heldige denne gangen :)
Jeg kjenner også på dette. Har akkurat nå ingen symptomer, det hadde jeg heller ikke sist svangerskap hvor det ikke gikk bra. Aldri gått rundt å håper på kvalme før, men det gjør jeg jaggu nå :rolleyes:

Frokosten kom i retur… Mannen var verdens mest forvirrede mann da jeg smilte bredt etterpå :P :hilarious:

Jeg holder en knapp på at lille i magen er gutt ELLER at jeg faktisk hadde et bedre utgangspunkt denne gangen. Pga heftige runder IVF og mange års prøving med storesøster var jo kroppen allerede før svangerskapet utslitt…

Murrer fælt i dag! Litt skummelt, men velger å være positiv og tenke at det bare er bra :p Har superømme pupper på kvelden, men ikke så mye på morgenen.

Murrer fælt i dag! Litt skummelt, men velger å være positiv og tenke at det bare er bra :p Har superømme pupper på kvelden, men ikke så mye på morgenen.

Litt samme her og vi har jo sett blinkende hjerte :)

Hvor langt på vei?

Kjenner at kvalmen begynner å komme litt smått her, er egentlig glad for det, men den gleden går vel fort over!:rolleyes::rolleyes:

Jeg regner med at oppkast kommer her å, men blir stressa av at den ikke har kommet :p noe jeg angrer på sekundet det kommer :p

Haha samme her… HG er ikke gøy :bag::arghh:

Jeg har fått veldig god luktesans og så ømme pupper - gjør så vondt å amme! Håper det går over snart.

Ellers vet jeg ikke hva som er koronasymptomer oghva som er graviditet siden jeg har veldig vondt i alle muskler inkludert hofter/bekken. Satser på det er korona :)

Back
Topp