Bkno9846530
Flørter med forumet
Håper jeg blir litt roligere etter hcg måling i morgen. Får jo en pekepinn på hvilken vei det går daVille ikke vært bekymret kun ut fra symptomer! Det er jo så veldig forskjellig![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper jeg blir litt roligere etter hcg måling i morgen. Får jo en pekepinn på hvilken vei det går daVille ikke vært bekymret kun ut fra symptomer! Det er jo så veldig forskjellig![]()

6+4 å det gikk fra uggen til regelrett spyklein på 2 sekDet kjenner jeg på ogsåBlir stressa av at jeg er 7 uker imorgen, men ikke kaster opp.. Kvalm nesten 24/7 og ekstremt sliten, men er jo i uforskammelig god form ift sist. Og da kommer jo tanken om MA ift at jeg var dårligere før forrige UL osv osv osv.. Men men, alt er nok fint på UL om 9 dager.
Jeg kjenner også på dette. Har akkurat nå ingen symptomer, det hadde jeg heller ikke sist svangerskap hvor det ikke gikk bra. Aldri gått rundt å håper på kvalme før, men det gjør jeg jaggu nåBlir stressa av at jeg er 7 uker imorgen, men ikke kaster opp.. Kvalm nesten 24/7 og ekstremt sliten, men er jo i uforskammelig god form ift sist. Og da kommer jo tanken om MA ift at jeg var dårligere før forrige UL osv osv osv.. Men men, alt er nok fint på UL om 9 dager.
Det kjenner jeg på ogsåer ikke lile dårlig nå som alle de andre fire gangene. Det kan jo fortsatt komme, men føler noe er anneledes og det stresser meg. Får håpe det bare er at vi er heldige denne gangen
![]()
Jeg kjenner også på dette. Har akkurat nå ingen symptomer, det hadde jeg heller ikke sist svangerskap hvor det ikke gikk bra. Aldri gått rundt å håper på kvalme før, men det gjør jeg jaggu nå![]()

Det kjenner jeg på ogsåer ikke lile dårlig nå som alle de andre fire gangene. Det kan jo fortsatt komme, men føler noe er anneledes og det stresser meg. Får håpe det bare er at vi er heldige denne gangen
![]()
Murrer fælt i dag! Litt skummelt, men velger å være positiv og tenke at det bare er braHar superømme pupper på kvelden, men ikke så mye på morgenen.
Utrolig vondt i korsryggen ja… Håper ikke dette skal vedvare, for jeg er student samme som deg, og syns det er tungt å sitte timesvis foran pc alleredeAndre som har mye vondt i korsryggen?Håper ikke det betyr tidlig bekkelåsning på vei…
Jeg regner med at oppkast kommer her å, men blir stressa av at den ikke har kommetFrokosten kom i retur… Mannen var verdens mest forvirrede mann da jeg smilte bredt etterpå![]()
![]()
Jeg regner med at oppkast kommer her å, men blir stressa av at den ikke har kommetnoe jeg angrer på sekundet det kommer
![]()

Bare 3+5 endaLitt samme her og vi har jo sett blinkende hjerte
Hvor langt på vei?